Podravka među prvima prepoznala važnost digitalne konkurentnosti i ulaganja u inovacije

podravka windays

U sklopu 17. WinDays konferencije održane u Poreču, Podravka je predstavila ključne projekte i ulaganja u trenutno najnaprednije tehnološke izume, čime potvrđuje da prati potrebe i trendove na tržištu te se uspješno prilagođava novoj, digitalnoj eri poslovanja.

Okrugli stol “Zašto i kako stvarati digitalno konkurentne projekte”
Prvi dan najveće poslovno – tehnološke konferencije u regiji predsjednik Uprave Podravke, Marin Pucar, naglasio je važnost digitalne konkurentnosti za uspješno poslovanje.

Sudjelovanjem na okruglom stolu pod nazivom “Zašto i kako stvarati digitalno konkurentne projekte”, Marin Pucar istaknuo je kako je Podravkina digitalizacija krenula još s “Malim tajnama velikih majstora”. Od tada do danas, Podravka uvijek nastoji biti prva u inovacijama koje tržište traži i prepoznaje, a svoju poziciju lidera potvrdila je i pokretanjem svog kulinarskog portala Coolinarika.com. Coolinarika je u 14 godina postojanja izrasla u najveću kulinarsku društvenu mrežu u regiji te postala glavna destinacija za odabir kulinarskih recepata.

Kako koristiti Big Data?

Mario Kraljić, Podravkin direktor službe Istraživanje tržišta i unapređenja marketinške efikasnosti prezentirao je Podravkin poslovni slučaj korištenja Big Data i prediktivne analitike u slučaju juha na hrvatskom tržištu. Time je pokazano kako danas nije problem u nalaženju informacija, već je važno dati odgovor što s postojećim podacima napraviti.

„Pomoću Power BI-a, Microsoftove platforme za big data obradu podataka u kratkom roku došli smo do raznih korisnih informacija. Tri su glavna cilja koja nam aplikacija pomaže ispuniti – cjenovna elastičnost, predviđanje prodaje i povećanje povrata ulaganja u marketing“, rekao je Kraljić. Jedan od primjera kako aplikacija funkcionira jeanaliza vremenske prognoze pomoću koje je Podravka došla do saznanja koliko i kako vremenski uvjeti utječu na prodaju.

HoloLens, hologramske naočale prvi puta u Hrvatskoj, koje su spojile medvjedića Lina u digitalnom obliku i robot kuhar – Podravkine su inovacije za novo digitalno doba.

Podravka u razvoju svojih brandova nastoji integrirati nova tehnološka dostignuća kako bi svojim potrošačima ponudila više, ne samo kvalitetan proizvod, nego i doživljaj. To vrijedi i za one koji uživaju u bogatom asortimanu Podravkinih Lino proizvoda.

Tako su sudionici WinDays konferencije imali, prvi puta u Hrvatskoj, priliku gledati medvjedića Lina s HoloLens hologramskim naočalama, za koji su vizualizaciju radili Podravka i tvrtka Span, koje omogućuju spajanje Lino medvjedića u digitalnom obliku sa stvarnošću u kojoj se osoba s naočalama nalazi.

Svim sudionicima WinDays konferencije prezentiran je i rad Gammachefa, robota – kuhara koji priprema jela iz jednog lonca, dodajući hranu i sastojke iz spremnika prema unaprijed zadanom digitalnom receptu. To je još jedan od pokazatelja Podravkine usmjerenosti prema budućnosti pripremanja i konzumiranja hrane.

Pročitajte još vijesti!

metro

METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina

Mario Mihelj i Duje Kanajet kuhali za kolege i vlasnike zagrebačkih restorana U utorak 19. lipnja, METRO Cash &

Read More...
podravka

Održan Dan polja pšenice

Podravka planira otkupiti 40.000 tona pšenice Podravka je i ove godine obilježila početak žetve pšenice organizacijom stručnog skupa „Dan

Read More...
ford

Volkswagen AG i Ford istražuju mogućnost strateškog saveza

Volkswagen i Ford istražuju strateški savez u svrhu poboljšanja poslovanja, jačanja konkurentnosti i bolje usluge kupcima Volkswagen AG i

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake