Podravka među prvima prepoznala važnost digitalne konkurentnosti i ulaganja u inovacije

podravka windays

U sklopu 17. WinDays konferencije održane u Poreču, Podravka je predstavila ključne projekte i ulaganja u trenutno najnaprednije tehnološke izume, čime potvrđuje da prati potrebe i trendove na tržištu te se uspješno prilagođava novoj, digitalnoj eri poslovanja.

Okrugli stol “Zašto i kako stvarati digitalno konkurentne projekte”
Prvi dan najveće poslovno – tehnološke konferencije u regiji predsjednik Uprave Podravke, Marin Pucar, naglasio je važnost digitalne konkurentnosti za uspješno poslovanje.

Sudjelovanjem na okruglom stolu pod nazivom “Zašto i kako stvarati digitalno konkurentne projekte”, Marin Pucar istaknuo je kako je Podravkina digitalizacija krenula još s “Malim tajnama velikih majstora”. Od tada do danas, Podravka uvijek nastoji biti prva u inovacijama koje tržište traži i prepoznaje, a svoju poziciju lidera potvrdila je i pokretanjem svog kulinarskog portala Coolinarika.com. Coolinarika je u 14 godina postojanja izrasla u najveću kulinarsku društvenu mrežu u regiji te postala glavna destinacija za odabir kulinarskih recepata.

Kako koristiti Big Data?

Mario Kraljić, Podravkin direktor službe Istraživanje tržišta i unapređenja marketinške efikasnosti prezentirao je Podravkin poslovni slučaj korištenja Big Data i prediktivne analitike u slučaju juha na hrvatskom tržištu. Time je pokazano kako danas nije problem u nalaženju informacija, već je važno dati odgovor što s postojećim podacima napraviti.

„Pomoću Power BI-a, Microsoftove platforme za big data obradu podataka u kratkom roku došli smo do raznih korisnih informacija. Tri su glavna cilja koja nam aplikacija pomaže ispuniti – cjenovna elastičnost, predviđanje prodaje i povećanje povrata ulaganja u marketing“, rekao je Kraljić. Jedan od primjera kako aplikacija funkcionira jeanaliza vremenske prognoze pomoću koje je Podravka došla do saznanja koliko i kako vremenski uvjeti utječu na prodaju.

HoloLens, hologramske naočale prvi puta u Hrvatskoj, koje su spojile medvjedića Lina u digitalnom obliku i robot kuhar – Podravkine su inovacije za novo digitalno doba.

Podravka u razvoju svojih brandova nastoji integrirati nova tehnološka dostignuća kako bi svojim potrošačima ponudila više, ne samo kvalitetan proizvod, nego i doživljaj. To vrijedi i za one koji uživaju u bogatom asortimanu Podravkinih Lino proizvoda.

Tako su sudionici WinDays konferencije imali, prvi puta u Hrvatskoj, priliku gledati medvjedića Lina s HoloLens hologramskim naočalama, za koji su vizualizaciju radili Podravka i tvrtka Span, koje omogućuju spajanje Lino medvjedića u digitalnom obliku sa stvarnošću u kojoj se osoba s naočalama nalazi.

Svim sudionicima WinDays konferencije prezentiran je i rad Gammachefa, robota – kuhara koji priprema jela iz jednog lonca, dodajući hranu i sastojke iz spremnika prema unaprijed zadanom digitalnom receptu. To je još jedan od pokazatelja Podravkine usmjerenosti prema budućnosti pripremanja i konzumiranja hrane.

Pročitajte još vijesti!

zalac

Uz novu mobilnu aplikaciju brže i jednostavnije do informacija o EU natječajima

Kako bi korisnicima EU sredstava omogućilo brži i jednostavniji pristup informacijama iz svijeta EU fondova, Ministarstvo regionalnoga razvoja i

Read More...
burza

Poslovni rezultati kompanija potaknuli rast svjetskih burzi

Na svjetskim su burzama cijene dionica prošloga tjedna porasle jer su ulagače ohrabrili dobri kvartalni poslovni rezultati kompanija, dok

Read More...
nedjelja

Osnovan „Hrvatski savez za nedjelju“

Sindikat trgovine Hrvatske (STH) je dana 19.4.2018. u Hrvatskom katoličkom sveučilištu u Zagrebu sklopio Ugovor o osnivanju udruge „Hrvatski

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake