Podravki nagrada SJAJ – za afirmaciju društveno odgovornog poslovanja i održivosti tvrtke

1-Grupna fotografija dobitnika nagrade SJAJ

Podravkina vrijedna riznica priznanja za društvenu odgovornost bogatija je za nagradu SJAJ, koju za afirmaciju društveno odgovornog poslovanja i održivosti tvrtke dodjeljuju DOBRA HRVATSKA – Poslovna inicijativa za afirmaciju društveno odgovornog poslovanja i održivog razvoja pri M.E.P. d.o.o. te Hrvatska udruga poslodavaca. Nagrada SJAJ dodjeljuje se tvrtkama koje se posebno ističu u komunikaciji društvene odgovornosti, kako na internetskim stranicama tako i u drugim digitalnim medijima kompanije.

Nagradu je u prostorima Hrvatske udruge poslodavaca preuzela Marinka Akrap, direktorica korporativnog marketinga i komunikacija Podravke.

„Podravka je puno više od vrijednih brandova i vrhunskih proizvoda. U svojoj 70 godina dugoj povijesti, uvijek je bila odgovoran poslodavac i član zajednice u kojoj posluje, a promicanje korporativne društvene odgovornosti upravo je jedno od najvažnijih načela kompanije. Brojnim inicijativama podupiremo različite segmente društva i gotovo da ne postoji ni jedno područje u kojem nismo djelovali u skladu s društvenom odgovornosti, prije svega vodeći brigu o održivom razvoju te brojnim projektima zdravstvenog, edukativnog, sportskog, kulturnog i humanitarnog karaktera. Kroz komunikacijske aktivnosti doprinosimo osvješćivanju javnosti o važnosti i ulozi DOP-a u poslovanju, a ova nas nagrada motivira da i onim aktivnostima koje dosada nismo dovoljno isticali, upravo kroz komunikaciju damo dodanu vrijednost.“ – istaknula je Marinka Akrap.

Među velikim brojem projekata društvene odgovornosti Podravke ističe se projekt Lino višebojac, koji već 12 godina okuplja djecu školske dobi te ih kroz druženje i sportska natjecanja potiče na zdrave navike i aktivno bavljenje sportom. Kao primjer brige za zajednicu djeluje i Udruga volontera Podravke PULS, za koju je Podravka prošle godine nagrađena Posebnom nagradom za ljudska prava. PULS danas broji 138 članova, uključujući i članove Uprave Podravke. Podravkini volonteri, od 2015. do danas, realizirali su više od 30 humanitarnih inicijativa namijenjenih potrebitima u zajednici.

O NAGRADI ‘SJAJ’
Nagrada SJAJ dodjeljuje se za sveukupnu vidljivost, upečatljivost prezentacije DOP aktivnosti te dojmljivost internetske stranice poduzeća kada je riječ o komuniciranju društvene odgovornosti i održivosti, odnosno vidljivosti praksi DOP-a u službenom digitalnom mediju, kao i dodatnim portalima poduzeća namijenjenih ovoj svrsi.

Glavni kriteriji koji su ovom prilikom uzeti u obzir od istraživačkog tima i Odbora su vidljivost DOP-a i održivosti na internetskoj stranici, preglednost sadržaja, bogatstvo i raznovrsnost sadržaja, učestalost novih objava, kao i korištenje inovativnih alata pri prezentaciji aktivnosti društvene odgovornosti.

Cilj istraživanja i nagrade SJAJ, koju je Podravka osvojila među više od 200 promatranih poduzeća, je potaknuti tvrtke na izražajnije izlaganje DOP aktivnosti te osvješćivanje šire javnosti o neminovnosti DOP-a i održivog razvoja.

Pročitajte još vijesti!

posao

Eurostat: Rast stope slobodnih radnih mjesta u prvom kvartalu u EU i Hrvatskoj

Stopa slobodnih radnih mjesta u prvom je ovogodišnjem kvartalu u Europskoj uniji i eurozoni uvećana prema tromjesečju ranije i

Read More...
Čedomir Momčilović, Udruga trgovaca Sjever Plus i Marko Malić, Velpro

Velpro potpisao ugovor o suradnji s Udrugom trgovaca Sjever Plus

Suradnja između najveće hrvatske veleprodajne mreže i udruge malih trgovaca donosi obostrane pogodnosti i predstavlja korak dalje u nastavku

Read More...
JDcom

Google investira 550 milijuna dolara u kineskog diva e-trgovine JD.com

Google će investirati više od pola milijarde dolara u kinesku tvrtku za e-trgovinu JD.com u sklopu nastojanja širenja maloprodajnih

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake