Podravkine digitalne interaktivne kampanje privukle više od 200 000 ljudi

In Odnosi s javnošću
podravka

Podravka je u suradnji s agencijom Go2Digital pokrenula dvije digitalne interaktivne kampanje s odličnim odazivom.

U sklopu prve kampanje „Cool izazov“ interaktivni ekrani postavljeni su na tri lokacije u Zagrebu (Arena Centar, Trg Bana Josipa Jelačića i Varšavska ulica). Ekrani se pokreću tako da prolaznik ispred njih spoji dlanove i napravi „oblik srca“, a otvaranjem aplikacije na ekranu se pojavljuje zadani joga pokret koji je potrebno napraviti i što dulje zadržati. Nagrada za uspješno odrađenu vježbu jest sedmodnevni nutritivno izbalansirani Coolinarika meni koji se dostavlja putem e-pošte ili učita preko QR koda. U kampanju se uključilo više od 15.900 ljudi (toliko ih je napravilo prikazani joga položaj), dok je više od 1.000 ljudi preuzelo zaslužene cool recepte.

Druga kampanja odnosi se na „adressable“ outdoor kampanju u kojoj je sudjelovalo više od 200.000 ljudi. Interaktivni ekrani tako su pravovremeno prikazivali recepte s Coolinarike relevantne za određenu ciljnu skupinu (prema dobi potrošača) i prema dobu dana na lokacijama u Zagrebu, Splitu, Rijeci, Osijeku i Zadru.

Podravka je tako kroz inovativno korištenje digitalnog vanjskog oglašavanja i tehnologije dodatno educirala potrošače i ukazala na važnost nutritivno uravnotežene prehrane, a sve u skladu s novom nutritivnom strategijom za razdoblje do 2027.

You may also read!

Hrvatski turizam ima potencijal za širenje sezone kroz kulturni, aktivni i gastro turizam

Hrvatski turizam ima potencijal za širenje sezone kroz kulturni, aktivni i gastro turizam

Drugi dan internacionalne konferencije 365 dinamičnim i intenzivnim programom potvrdio je sve najave o iskoraku u organizaciji i novoj

Read More...
ribarstvo

Hrvatske tvrtke na vodećem sajmu ribarstva Conxemar 2023

Pet hrvatskih tvrtki iz sektora ribarstva predstavlja svoje proizvode na međunarodnom sajmu smrznutih morskih plodova Conxemar 2023, koji se

Read More...
tomislav-rados

Obilježen Svjetski tjedan ulagatelja: Jačati ulogu fondova rizičnog kapitala u financiranju hrvatskog gospodarstva

Povodom Svjetskog tjedna ulagatelja u Hrvatskoj gospodarskoj komori je održan okrugli stol pod nazivom Nove mogućnosti financiranja gospodarstva –

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design