Popularni glumci nakratko zamijenili prodavače u Žuja Gajbi

In Odnosi s javnošću
zuja

Popularni hrvatski glumci Rene Bitorajac i Goran Navojec posjetili su nedavno otvoren Ožujsko Fan Shop i iz prve se ruke uvjerili u interes građana i turista za atraktivnim artiklima u ponudi. Omiljeno hrvatsko pivo tako se još više približilo vjernim potrošačima i brojnim turistima koji ljeti posjećuju Zagreb.

„Žuja oduvijek priča priču na svoj način, a ovoga puta svojim fanovima ponudila je nešto potpuno novo i drugačije. U fokusu projekta je predimenzionirana gajba – Ožujsko Fan Shop u kojem svi ljubitelji Žuje mogu naći nešto za sebe. Ideja nam je pružiti jedinstven doživljaj vjernim potrošačima, kako bi Žuja Gajba postala atrakcija u centru grada i obogatila turističku ponudu Zagreba“, izjavila je menadžerica za korporativne poslove Zagrebačke pivovare Diana Jokić.

Bitorajac i Navojec omiljen su glumački dvojac koji godinama zabavlja gledatelje na malim ekranima u raznim emisijama, serijama i filmovima, kao i u zanimljivim promotivnim spotovima za Ožujsko pivo. Glumački dvojac odlučio je na nekoliko sati zamijeniti uloge s prodavačima Žuja Gajbe, što je oduševilo sve posjetitelje koji su se tada našli u trgovini. Momci su se našalili kako sada imaju „plan B“ ukoliko im zapne glumačka karijera.

Glumci su se u novoj ulozi sami uvjerili u pozitivne reakcije potrošača, a posebne pohvale, ističu, primili su na račun jedinstvenosti artikala. Artikle koji se nalaze u Žuja Gajbi osmislili su brand menadžeri Ožujskog piva u suradnji s agencijama Ludvig & Ludvig te BBDO.

„U Žuja Gajbi svatko može pronaći nešto za sebe – od šilterica i majica s inovativnim i originalnim Žujinim brendom do magneta, krigli i rokovnika sa zagrebačkim motivima. Želja nam je i dalje razvijati projekt, a namjeravamo i širenje na druge gradove u Hrvatskoj“, rekao je Vanja Bartolec, marketing manager Zagrebačke pivovare za Core brendove.

You may also read!

1-Inicijativa-30-za-2019-godinu

Raste broj članica HUP-ove inicijative 30%

U petak je u HUP-u još šesnaest vodećih tvrtki i medijskih kuća pristupilo HUP-ovoj Inicijativi 30%, a posebna gošća

Read More...
1-Pink ribbon

dm obilježava mjesec borbe protiv raka dojke

Tijekom listopada kupci u dm prodavaonicama mogu podržati donaciju Udruzi P.I.N.K. life U četvrtak, 12. rujna dm i partneri najavili

Read More...
Zavod za zapošljavanje

Revidirani podaci o broju zaposlenih

Podaci o broju zaposlenih iz administrativnih izvora u Hrvatskoj dosad su imali dosta manjkavosti, što je smanjivalo njihovu relevantnost

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.