Popularni glumci nakratko zamijenili prodavače u Žuja Gajbi

In Odnosi s javnošću
zuja

Popularni hrvatski glumci Rene Bitorajac i Goran Navojec posjetili su nedavno otvoren Ožujsko Fan Shop i iz prve se ruke uvjerili u interes građana i turista za atraktivnim artiklima u ponudi. Omiljeno hrvatsko pivo tako se još više približilo vjernim potrošačima i brojnim turistima koji ljeti posjećuju Zagreb.

„Žuja oduvijek priča priču na svoj način, a ovoga puta svojim fanovima ponudila je nešto potpuno novo i drugačije. U fokusu projekta je predimenzionirana gajba – Ožujsko Fan Shop u kojem svi ljubitelji Žuje mogu naći nešto za sebe. Ideja nam je pružiti jedinstven doživljaj vjernim potrošačima, kako bi Žuja Gajba postala atrakcija u centru grada i obogatila turističku ponudu Zagreba“, izjavila je menadžerica za korporativne poslove Zagrebačke pivovare Diana Jokić.

Bitorajac i Navojec omiljen su glumački dvojac koji godinama zabavlja gledatelje na malim ekranima u raznim emisijama, serijama i filmovima, kao i u zanimljivim promotivnim spotovima za Ožujsko pivo. Glumački dvojac odlučio je na nekoliko sati zamijeniti uloge s prodavačima Žuja Gajbe, što je oduševilo sve posjetitelje koji su se tada našli u trgovini. Momci su se našalili kako sada imaju „plan B“ ukoliko im zapne glumačka karijera.

Glumci su se u novoj ulozi sami uvjerili u pozitivne reakcije potrošača, a posebne pohvale, ističu, primili su na račun jedinstvenosti artikala. Artikle koji se nalaze u Žuja Gajbi osmislili su brand menadžeri Ožujskog piva u suradnji s agencijama Ludvig & Ludvig te BBDO.

„U Žuja Gajbi svatko može pronaći nešto za sebe – od šilterica i majica s inovativnim i originalnim Žujinim brendom do magneta, krigli i rokovnika sa zagrebačkim motivima. Želja nam je i dalje razvijati projekt, a namjeravamo i širenje na druge gradove u Hrvatskoj“, rekao je Vanja Bartolec, marketing manager Zagrebačke pivovare za Core brendove.

You may also read!

Ravlić

Za Uskrs manja potrošnja, ali veća potražnja za domaćim proizvodima

Prošle godine je od velikog četvrtka do uskrsnog ponedjeljka ukupno potrošeno preko 1,4 milijardi kuna, ali ove godine bi

Read More...
trznica

Dozvoljen rad tržnicama uz posebne mjere

Odlukom Nacionalnog stožera civilne zaštite RH dopušta se, uz pridržavanje stroge mjere socijalnog distanciranja, rad zatvorenih objekata (prodavaonica i

Read More...
mastercard

Prihvaćen prijedlog HUP-ove Udruge trgovine: Produžuje se rad trgovina, osigurani uvjeti za smanjivanje koncentracije kupaca

HUP pozdravlja odluku Nacionalnog kriznog stožera civilne zaštite koji je prihvatio našu molbu i dozvolio da se zbog uskršnjih

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.