Potpisan Sporazum o suradnji na razvoju obrazovnog sustava za franšizno poslovanje

In Franšize
1-Potpisivanje, Ljiljana Kukec, Ema Culi, Ivica Katavić

Tijekom sjednice Zajednice franšiznog poslovanja pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, koja je održana 5. srpnja, u HGK je potpisan Sporazum o suradnji na razvoju obrazovnog sustava za franšizno poslovanje između HGK, Visoke škole Nikola Šubić Zrinski i Hrvatske udruge za franšizno poslovanje.

„Razvoj franšiznog poslovanja iznimno je važan za hrvatsko gospodarstvo. Putem Zajednice franšiznog poslovanja institucionalno se promiču brojne aktivnosti, a jedan od najboljih načina promicanja je putem obrazovnog sustava odnosno stvaranjem novih kadrova nužnih za razvoj ovog sektora“, rekla je direktorica Sektora za trgovinu HGK Ema Culi.

Dekan Visoke škole Zrinski Ivica Katavić predstavio je detalje jednogodišnjeg programa usavršavanja svrstanog od strane Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih u obrazovni sektor „Ekonomija, trgovina i poslovna administracija“.

Vlasnik tvrtke Surf ‘n’ fries Denis Polić naglasio je kako postoji sve veći broj primatelja franšiza ovog uspješnog hrvatskog franšiznog brenda te da imaju sve veći broj poslovnica stoga su im potrebni kadrovi – voditelji franšizne mreže – koje će ovaj sporazum o suradnji stvarati. Dopredsjednica europske franšizne federacije Ljiljana Kukec dodatno je pojasnila koristi stvaranja kadrova za potrebe rastućeg franšiznog tržišta.

Predsjednik Zajednice za franšizno poslovanje pri HGK Nikola Oršanić napomenuo je da je program samozapošljavanja pri Hrvatskom zavodu za zapošljavanje (HZZ) idealan za financiranje mikrofranšiza. Dogovoreno je da će Zajednica dostaviti primjere mogućeg financiranja savjetnicima za zapošljavanje pri HZZ-u kako bi se dodatno potaknuo razvoj ove važne, ali nedovoljno razvijene, grane gospodarstva u RH.

Pomoćnik direktorice Sektora za trgovinu HGK Hrvoje Paver , ujedno i tajnik Zajednice, zaključio je kako je osnovni cilj djelovanja Zajednice okupiti domaće franšizere, djelovati institucionalno na promociji franšiznog poslovanja, ali i putem organiziranja edukacija i nastupa na sajmovima u zemlji i inozemstvu, a sve s ciljem povećanja udjela domaćih franšiznih sistema.

Prema dostupnim podacima, u Europi je prisutno više od 12 600 franšiznih brendova, a u Hrvatskoj samo 200. Franšizni sektor u Europi zapošljava više od 3 milijuna radnih mjesta, a u Hrvatskoj oko 17 000. Od ukupno zastupljenog broja franšiza u RH samo 12% franšiznih sistema je hrvatskog porijekla.

You may also read!

jabuke

Ovogodišnji urod jabuka 12 posto manji nego lani

Ovogodišnji domaći urod jabuka procjenjuje na oko 57 tisuća tona, što je 12 posto manje u odnosu na prošlu

Read More...
izvoz

Izvoz u prvom polugodištu porastao 35,6 posto, a uvoz za 51,8 posto

Vrijednost hrvatskog robnog izvoza u prvih šest mjeseci ove godine iznosila je nešto više od 90 milijarde kuna, što

Read More...
maslinovo

Cijene maslinovog ulja mogle bi zbog toplinskog vala rasti do 25 posto

Cijene maslinovog ulja mogle bi zbog toplinskog vala koji utječe na proizvodnju u Španjolskoj, porasti za 25 posto u

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design