Potražnja za novim automobilima u Europi slabija u veljači – ACEA

auti

Prodaja novih automobila u Europi porasla je u veljači osjetno slabije nego u prethodnom mjesecu, izvijestilo je u četvrtak europsko udruženje proizvođača automobila (ACEA), podsjećajući da je prošla godina bila prijelazna.

U veljači su u 27 zemalja Europske unije (bez Malte za koju podaci nisu bili dostupni) registrirana ukupno 1.078.503 nova automobila, samo 2,2 posto više nego u istom mjesecu prošle godine.

Prodaja je time znatno usporila u usporedbi sa siječnjem, s obzirom da je prošla godina bila prijelazna, ali u ACEA-i napominju da se broj registriranih novih automobila približio razini iz razdoblja prije ekonomske krize.

Među vodećim je tržištima samo Italija zabilježila snažan rast prodaje, za 6,2 posto, dok je u Španjolskoj i Britaniji ona gotovo stagnirala.

U Francuskoj i Njemačkoj potražnja za novim automobilima smanjena je za 2,9 odnosno 2,6 posto u odnosu na prošlogodišnju veljaču.

U ACEA-i ističu pozitivan doprinos novih članica EU, u kojima je prodaja novih automobila u prosjeku poskočila 15,9 posto.

Najveće je tržište u toj skupini ono Poljske, koja je bilježila rast prodaje za 14,2 posto, uz registriranih 38.427 novih automobila. Najveći je skok prodaje bilježila Rumunjska, za 62,8 posto i registrirana 8.302 nova automobila.

U Hrvatskoj je prodaja prema podacima ACEA-e nakon dvoznamenkastih stopa rasta u većem dijelu prošle godine porasla u veljači 5,8 posto, uz registriran 2.591 novi automobil. U siječnju poskočila je 23,6 posto.

Solidan rast u prva dva ovogodišnja mjeseca

U prva dva ovogodišnja mjeseca potražnja za novim automobilima u 27 zemalja EU porasla je 6,2 posto, uz registriranih 2.248.040 novih automobila, navode u ACEA-i.

Sva su velika europska tržišta bilježila rast u promatranom razdoblju, a prednjačila je ponovo Italija godišnjom stopom rasta od 8,1 posto. Slijedi Španjolska sa 4,8 posto, te Njemačka s 3,5 i Francuska s 3,2 posto.

Britanija je zadržala poziciju na začelju te skupine s rastom prodaje za samo 1,8 posto.

U skupini novih članica EU prodaja je porasla 16,1 posto, uz registriranih 193.446 novih automobila.

Hrvatska je pritom zabilježila skok prodaje za 14,5 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, uz registriran 5.401 novi automobil, pokazuju podaci ACEA-e. (H)

Pročitajte još vijesti!

Posjet Belupu

Burilović: Podravkinim know-howom do veće konkurentnosti hrvatskoga gospodarstva

„Podravka je naša strateška kompanija koju gradimo generacijama. To je sjajna tvrtka koja je glavni generator razvoja ovoga kraja“,

Read More...
1-predstavnici Mesne industrije Vajda Čakovec

Vajda ulaže preko 50 milijuna kuna u proizvodni pogon u Čakovcu

Čakovečka mesna industrija najavljuje investiciju u proizvodnju i stvaranje preduvjeta za nova zapošljavanja Investicija od 50 milijuna kuna u

Read More...
Mastercard

22% Hrvata kupuje online najmanje jednom tjedno, vole inozemne e-trgovine, a najčešće se odlučuju za odjeću i obuću

Istraživanje Masterindex kompanije Mastercard® potvrdilo popularnost kupnje online među Europljanima iz 23 zemlje, uključujući Hrvatsku Prvo istraživanje Masterindex o

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!