Potrebna su nam ulaganja u smjeru održivosti ukoliko želimo vidjeti stvarne promjene

In Konferencije / savjetovanja
Paul-Afshar

U utorak je u HUP-u Paul Afshar, svjetski priznati stručnjak u području komunikacija, održao predavanje na temu važnosti razvijanja brenda u smjeru stvaranja veće svrhovitosti kompanija te uloge održivog poslovanja u tom procesu.

Započeo je predavanje izjavom “CSR je placebo dizajniran da se dobro osjećamo.” te nastavio objašnjavajući zašto je potrebno poduzeti neke stvarne korake u smjeru razvoja održivog poslovanja kompanija, a ne samo stvarati pozitivan dojam bez vidljive promjene ponašanja i djelovanja. Iduće su generacije one koje će donijeti velike promjene, kaže Afshar, jer milenijalci traže dosljednost i stalo im je do toga kakav otisak kompanija za koju rade ostavlja na okoliš i zajednicu te kako će to koristiti budućim generacijama. Afshar je također u svom predavanju istaknuo tri razloga zbog kojeg kompanije moraju težiti svrhovitosti (purposefulness) u budućnosti:
1. S time grade jače brendove
2. Privlače najbolje ljude
3. Brinu o sigurnosti

Upozorio je na važnost poznate izreke “Put your money where your mouth is” tj. potrebi da ukoliko želimo stvarne promjene, našim ulaganjima podupremo ciljeve u koje vjerujemo. Ovakvo razmišljanje dovelo je do cijelog vala novih investitora koji prilikom odabira kompanija u koje će ulagati ne gledaju samo maksimizaciju profita već i ono iza čega ta tvrtka stoji u stvarnosti.

Nakon predavanja održana je kratka panel rasprava na temu “Global Compact Transforming Communications in Croatia” na kojoj su sudjelovali: Dubravka Stefanac Vinovrski, direktorica korporativnih komunikacija, A1 Hrvatska; Ivan Jurković, direktor korporativnih komunikacija, Dalekovod, Ljudmila Bratko Gašpić, rukovoditeljica korporativnih poslova kompanije, HEINEKEN Hrvatska i Stana Odak Krasić, prodekanica za studije, VERN’.

You may also read!

Horvat_Altmaier

Ministar Horvat primio njemačkog ministra gospodarstva: „Vrijeme je da vratimo povjerenje njemačkih investitora“

U službenom posjetu Republici Hrvatskoj boravi savezni ministar gospodarstva i energetike Savezne Republike Njemačke Peter Altmaier, u pratnji širokog

Read More...
bura

Zdravstveni turizam će u nacionalnoj turističkoj strategiji biti visoko pozicioniran

Zdravstveni turizam će u novoj nacionalnoj turističkoj strategiji biti visoko pozicioniran, među prva tri razvojna proizvoda, jer osim zdravstvu

Read More...
Burilović, Altmaier i Horvat

Burilović: Njemačka je motor Europe i ključni gospodarski partner Hrvatskoj

„Njemačka je četvrto najveće gospodarstvo u svijetu i naš ključni vanjskotrgovinski partner. Stoga ne iznenađuje da pomno pratimo svaki

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.