Poziv na besplatne radionice u HGK Zagreb i Pula uoči 3. Međunarodnog sajam franšiza

fransize

S ciljem povezivanja tržišta i promocije atraktivnog poslovnog modela Hrvatska gospodarska komora uoči 3. Međunarodnog sajma franšiza FEC organizira besplatne radionice projektiranja franšize: 11. svibnja u HGK-Županijskoj komori Pula na adresi Carrarina 5, Pula i 12. svibnja u HGK u Zagrebu (Draškovićeva 45). Početak obje radionice je u 11 sati, a sudjelovanje se ne naplaćuje uz raniju prijavu na email info@bijelisvijet.hr.

Franšizni način poslovanja jedan je od najsigurnijih oblika ulaska u poduzetništvo. Kupnjom franšize ulazite u poduzetništvo na jeftiniji, sigurniji i brži način. Podaci pokazuju da zbog uhodanog poslovnog sustava većina franšizera uspijeva ostvariti uspjeh već u prvoj godini poslovanja, za razliku od samostalnih poslovnih poduhvata i/ili startup modela. U Hrvatskoj posluje oko dvjesto franšiza, od kojih su većina strani brendovi poput LG Laundry Lounge praonica rublja.

«LG Laundry Lounge je brand samoposlužnih praonica koje pružaju usluge pranja, sušenja i glačanja rublja. Prva takva otvorena je u New Yorku prije pet godina, a druga u Zagrebu prije dvije godine. Pojedinačnim primateljima franšize konstantno pružamo podršku, od ideje do realizacije. U sklopu franšize dobivaju pomoć pri odabiru lokacije i otvaranju objekta, knjigu standarda i obuku zaposlenih. Osim toga, franšizna pristojba se ne naplaćuje ukoliko u praonici koriste LG profesionalne uređaje kupljene kod ovlaštenog distributera.», kaže Mario Martinek, direktor tvrtke „Bijeli svijet“ koja nudi LG franšizu za tržišta Istočne Europe.

Sudionicima radionica u HGK će uz LG Laundry Lounge franšizu biti predstavljeni i studiji uspješnih slučajeva franšiza Eco Point i Surf´n´Fries.

Pročitajte još vijesti!

cappelli

Hrvatska spremna za turističku sezonu

Hrvatska je potpuno spremna za turističku sezonu, istaknuto je u petak na susretu ministra turizma Garija Cappellija s predstavnicima

Read More...
izvoz

Hrvatski robni izvoz lani porastao 5,7 posto, uvoz 5,5 posto

Hrvatski robni izvoz porastao je u 2016. godini za 5,7 posto u odnosu na prethodnu godinu što je treća

Read More...
Luka-Burilovic

Akcija “Kupujmo hrvatsko” u Splitu okupila 120 izlagača

Hrvatska gospodarska komora (HGK) ove je godine nacionalnu akciju “Kupujmo hrvatsko” započela u petak u Splitu, na Rivi gdje

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!