Predsjedanje Europskom unijom Hrvatska može iskoristi za dodatno pozicioniranje u Europi

In Konferencije / savjetovanja
11-Communication Management Forum-Okrugli stolovi

O izazovima predsjedanja EU za međunarodno pozicioniranje na okruglom stolu razgovarali su predstavnici političkog, gospodarskog i turističkog sektora – potpredsjednica hrvatske Vlade i ministrica vanjskih i europskih poslova Marija Pejčinović Burić, predstojnik Ureda predsjednika Vlade RH Zvonimir Frka-Petešić, direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, potpredsjednik Hrvatske gospodarske komore za međunarodne poslove i EU Ivan Barbarić te voditeljica Radne skupine Predsjednice Republike Hrvatske za kreiranje identiteta i brenda Hrvatske prof. dr. sc. Dubravka Sinčić Ćorić.

Sudionici okruglog stola koji je održan na Communication Management Forumu donijeli su zajednički zaključak koji glasi – pred Hrvatskom je povijesna prilika da predsjedanje Europskom unijom 2020. iskoristi da se profilira kao gospodarski, turistički i kulturni brend u Europi.

„Hrvatska je među rijetkim zemljama koje su u najkraćoj fazi članstva u EU došle do mogućnosti presjedanja. Ta činjenica predstavlja veliki izazov za nas, ali i ogromnu mogućnost promocije. Za sedam mjeseci imat ćemo priliku svaki dan u različitim formatima komunicirati s velikim brojem ljudi. Najveći dio događanja održavat će se u Bruxellesu, ali tridesetak njih na najvišoj razini, uključujući i sastanke ministara EU, održat će se upravo u Hrvatskoj.“, istaknula je ministrica vanjskih i europskih poslova Marija Pejčinović Burić.

Voditeljica Radne skupine Predsjednice RH za kreiranje identiteta i brenda Hrvatska je naglasila da trebamo razviti brend koji se razlikuje od brendova zemalja koje su naši konkurenti i privlače slične investitore. „Hrvatska je već poznata po znanju, inovacijama, prirodnim ljepotama. Naš stil života, način razmišljanja i karakter naših ljudi također je nešto što nas čini različitima u odnosu na konkurentske zemlje. Ako Danci mogu promovirati svoj koncept sreće, onda mi svakako za promociju imamo puno više. Ideja je stvoriti brend koji naši ljudi zaista žive i koji će biti sastavni dio našeg identiteta.“, poručila je prof. dr. sc. Sinčić Ćorić.

Na istoj konferenciji održan je i drugi okrugli stol o percepciji Hrvatske u očima multinacionalnih kompanija na kojem su sudjelovali predsjednik Uprave Tele2 Viktor Pavlinić, generalni direktor Ubera za jugoistočnu Europu Davor Tremac te direktor Dukata Marek Warzywoda. Glavni zaključak koji se mogao čuti nakon okruglog stola je da taj da je Hrvatska apsolutno konkurentna na inozemnom tržištu.

Sudionici okrugloga stola složili su se da se Hrvatska ima čime pokazati pred svijetom te da je njeno tržište zanimljivo za kompanije kao što su Uber, Dukat i Tele2. „Hrvatska je apsolutni best buy. Uber je to prepoznao još prije četiri godine. Nakon toga smo odlučili napraviti jednu naizgled malu investiciju i u Hrvatskoj smo lansirali Uber Boat. Za reputaciju Hrvatske na svjetskoj razini to je značilo sve. Vijest o dolasku Uber Boata bila je u 400 članaka vodećih svjetskih medija.“, izjavio je Davor Tremac iz Ubera.

Na pitanje kako bi predstavio Hrvatsku svijetu Viktor Pavlinić odgovara: “Kroz ljude! Hrvati su odlična kombinacija kreativnosti i samoorganizacije onda kada je najvažnije“. Direktor Dukata pak smatra da hrvatska kvaliteta čini prednost za domaće proizvode u odnosu na one sa stranih tržišta. „Hrvatsku vidim kao idealno mjesto za život. Poručujem svim Hrvatima da cijene privilegije koje imaju.“, zaključio je Marek Warzywoda.

Communication Management Forum 2019 održava se u organizaciji Edward Bernays University Collegea i partnera. Dvodnevna konferencija ponudit će odgovore na pitanja u kojoj mjeri je komunikacija zaista ključan faktor u uspostavi nacionalnog brenda te kako iskoristiti vlastite prednosti za jačanje imidža države i unaprjeđenje njezine promocije u svijetu. Ovogodišnji CMF okuplja 200-tinjak sudionika, a radove će izložiti više od 140 hrvatskih znanstvenika i stručnjaka.

You may also read!

kaufland

Kaufland svečano otvorio prvi Solar Carport – nadstrešnice za automobile s ugrađenim solarnim panelima

Kaufland je na lokaciji svoje poslovnice Blato u Zagrebu službeno obilježio puštanje solarnih panela u pogon. Ovaj projekt pametnih

Read More...
nekretnine

Zagreb privlači pažnju svih sudionika na tržištu nekretnina

Cushman & Wakefield, vodeća svjetska tvrtka za pružanje usluga na tržištu nekretnina koja je prošli tjedan priopćila da je

Read More...
jagode

Vrgorac počastio Zagrepčane jagodama

Na zagrebačkom Cvjetnom trgu protekle je subote mirisalo po jagodama, pršutu i vinu, prepoznatljivim aromama i mirisima vrgorskog kraja

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.