Predsjednik Uprave METRO-a Olaf Koch posjetio Hrvatsku

In Trgovina na malo
Goran Vrucinic_Olaf Koch

Digitalizacija i dostava temelji razvoja HoReCa sektora

Olaf Koch, predsjednik Uprave tvrtke METRO AG koja posluje u 35 zemalja, prvi dan posjetio je Split i jedan od najmodernijih veleprodajnih centara METRO-a u Kaštel Sućurcu.

Tijekom posjeta, sastao se s kupcima METRO-a, predstavnicima splitskog restorana i wine bara Bokeria te s potpredsjednikom Udruge brodara Porat Krilo i Bajnice Antom Rakuljićem.

“Hrvatska je prošle godine zabilježila više od 18 milijuna turističkih posjeta što potvrđuje budući potencijal hrvatskog turizma. Prilike koje rast u dolascima i noćenjima otvara hrvatskom HoReCa sektoru mogu se učinkovito iskoristiti uz digitalizaciju poslovanja. Cilj METRO je pomoći kupcima u Hrvatskoj u optimiziranju poslovanja, smanjenju troškova i privlačenju gostiju u digitalnom okruženju”, izjavio je Olaf Koch.

Drugi dan posjeta Hrvatskoj Olaf Koch u Zagrebu se sastao s Goranom Vručinićem, vlasnikom zagrebačkog restorana Fidel Gastro te je s članovima Uprave METRO Hrvatska definirao segmente poslovanja koji će biti ključni za podršku kupcima METRO-a u Hrvatskoj u nadolazećoj turističkoj sezoni.

Uz digitalizaciju, učinkovita usluga dostave hrane bit će temelj razvoja poslovanja hotela i restorana u kontekstu sve većeg broja turista, što potvrđuje i kontinuirani rast dostave u udjelu prodaje tvrtke METRO AG koji je u prvom kvartalu poslovne godine 2017./2018. dosegnuo 16 posto.

You may also read!

Informiranje

Posjetitelji trgovačkih centara u Zagrebu informirali se o svojim potrošačkim pravima

Građani i posjetitelji Zagreba koji su tijekom današnjeg dana, u vremenu od 10:00 do 14:00 sati posjetili trgovačke centre

Read More...
Tokic

Tokić otvorio nove poslovnice – u Križevcima i Zagrebu

Tvrtka TOKIĆ kontinuirano raste. Od prve poslovnice otvorene davne 1990. do danas broj poslovnica koje je TOKIĆ otvorio sam

Read More...
EXPO TROPHY

Na Jadranskom sajmu dodijeljene nagrade EXPO TROPHY

AD Jadranski sajam u cilju podsticanja tržišnog komuniciranja, edukacije potrošača, marketinškog i propagandnog prezentiranja proizvoda, dodjeljuje najuspješnijim izlagačima priznanje

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.