Predstavljen Aminess HUB – platforma za podizanje kvalitete u turizmu kroz ulaganje u zaposlenike

In Obrazovna rješenja
aminess

Turistička kompanija Aminess pokrenula je „Aminess HUB“, novu edukativnu platformu koja povezuje skup internih edukacija s ciljem razvoja zaposlenika na svim razinama, a obuhvaća tri različita područja edukacije – Aminess Gourmet LAB, Aminess Smart i Aminess PRO.

Projekt Aminess HUB okupit će niz vodećih i renomiranih stručnjaka iz različitih područja ugostiteljstva i upravljanja poslovanjem koji će zaposlenicima ove novigradske turističke kompanije prenijeti znanja iz područja gastronomije, ulaganja u osobni profesionalni razvoj te stjecanja dodatnih stručnih znanja koja će im pomoći u svakodnevnim poslovnim izazovima.

„Osiguravanje kvalitete usluge i edukacija zaposlenika nužni su kako bi kontinuirano podizali visoku kvalitetu ukupne ponude za naše goste i strane turiste. Kroz projekt Aminess HUB i suradnju s najvećim profesionalcima želimo našim zaposlenicima omogućiti usavršavanje te dati priliku da uče od najboljih i tako grade svoje samopouzdanje, a time i kvalitetu usluge. Stvaranjem kvalitetnijeg proizvoda nastojimo potaknuti nove trendove u hotelijerstvu te napraviti kreativni iskorak u popularizaciji ugostiteljskih zanimanja, kao i turizma općenito“, izjavila je Sanja Žužić, voditeljica ljudskih resursa Aminess hotela i kampova.

Na edukacijama u sklopu projekta Aminess HUB mogu sudjelovati zaposlenici svih odjela i razina, a obvezna usavršavanja prolaze svi zaposlenici odmah pri zaposlenju te zaposlenici koji su mijenjali radna mjesta.

Podizanje razine kvalitete usluga u turizmu kroz edukacije vodećih stručnjaka
Jedan od predavača bit će i poznati chef David Skoko koji će u sklopu edukacija Aminess Gourmet LAB Aminess zaposlenike učiti trendovima u visokoj gastronomiji kako bi gosti dobili vrhunsku kvalitetu usluge. Uz to, edukacije za Aminess gourmet tim obuhvaćat će i znanja a la carte kulinarstva, pripreme pansionskih jela te slastičarskih delicija.

„S Aminessom surađujem dugi niz godina kroz razne radionice i degustacijske večere te mi je zadovoljstvo biti dio i projekta Aminess HUB s kojim ćemo nastaviti graditi priču o vrhunskoj gastronomiji u turizmu. Ovakve edukacije donose značajan iskorak u poboljšanju kvalitete usluge i kompletnog doživljaja boravka u hotelima te se radujem novim izazovima”, istaknuo je chef Skoko.

Razvijene su i Aminess PRO edukacije osmišljene da potiču cjeloživotno učenje i stjecanje novih profesionalnih znanja kako bi zaposlenicima pružili mogućnost usavršavanja osobnih kompetencija i razvoj profesionalne karijere. Zaposlenici će se tako usavršavati u razvoju vještina vođenja, osobnih kompetencija, mentoriranja te prodaje. Među predavačima će biti i izvršna direktorica vodećeg centra poslovnih vještina HalPet Petra Čolak.

„Turistički djelatnici moraju posjedovati skup kompetencija kako bi mogli uspješno razvijati svoj profesionalni put stoga je iznimno važno omogućiti im cjeloživotno učenje i stjecanje novih vještina. Drago mi je što imam priliku prenositi svoja znanja stečena višegodišnjim iskustvom te što ćemo zajedničkim snagama raditi na podizanju kvalitetu hotelske ponude Aminessa”, naglasila je Petra Čolak, izvršna direktorica tvrtke HalPet, prvog centra za poslovnu edukaciju u Hrvatskoj.

Tu su i edukacije Aminess Smart koje se odnose na stjecanje dodatnih znanja koja će pomoći kompletirati razvoj profesionalne karijere Aminess zaposlenika. Učenje stranih jezika, IT edukacije i upravljanje kvalitetom samo su neke od vještina koje će biti predmet ovih edukacija.

Kao najpoželjniji poslodavac i jedina turistička kompanija s prestižnim certifikatom Poslodavac Partner, Aminess kontinuirano ulaže u poboljšanje uvjeta rada svih svojih zaposlenika što je jedini put prema zadovoljnom gostu i kvalitetnoj usluzi.

You may also read!

belje

Započela berba rajčica u stakleniku Belja

U stakleniku Belja u Mitrovcu, u Baranji, prošlog tjedna su ubrane prve ovogodišnje rajčice. Ukupno 50 tona zrelih rajčica

Read More...
MAGROS-2020

Dobrodošli na 32. MAGROS! Glavna je tema: Povratak u budućnost – Nova maloprodajna revolucija

Zadovoljstvo nam je pozvati Vas na 32. tradicionalnu, najveću konferenciju za proizvođače i trgovce MAGROS 2020. Ovogodišnja tema je:

Read More...
METRO zaposlenici

METRO prodajni centri neće raditi na Uskrs i Uskršnji ponedjeljak

METRO prodajni centri neće raditi na Uskrs i Uskršnji ponedjeljak, 12. i 13. travnja 2020. Vrata svojih 10 prodajnih

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.