Predstavljena Studija o socioekonomskome utjecaju Coca-Cole

In Brandovi
coca_cola

Ukupni je doprinos Coca-Cole hrvatskomu BDP-u u 2016. iznosio 0,5 %. Svakom kunom dodane vrijednosti koju izravno stvara Coca-Cola podržava stvaranje još 7 kuna dodane vrijednosti u hrvatskome gospodarstvu. Svako radno mjesto u Coca-Coli podržava još 18 radnih mjesta u njezinu lancu vrijednosti.

Uoči obilježavanja 50. obljetnice poslovanja u Hrvatskoj Coca-Cola je predstavila Studiju o socioekonomske utjecaju Coca-Cole u Republici Hrvatskoj u 2016. godini. Zagrebačku punionicu u kojoj je 1968. proizvedena i prva hrvatska bočica Coca-Cole tim je povodom posjetila potpredsjednica Vlade i ministrica gospodarstva Martina Dalić.

Studija izrađena prema međunarodno priznatoj metodologiji obuhvatila je uz izravan utjecaj i doprinos Coca-Cole HBC Hrvatska i Coca-Cole Adria i neizravan doprinos koji se ostvaruje suradnjom s partnerima, tj. poslovanjem s 1100 dobavljača i 32 800 kupaca.

Gotovo 80 % ukupne Coca-Coline ponude bezalkoholnih pića na hrvatskome tržištu proizvodi se u Hrvatskoj te je godišnja proizvodnja u 2016. iznosila 142 milijuna litara bezalkoholnih pića. S 463 zaposlenika Coca-Cola je 2016. zapošljavala 24 % radne snage u hrvatskoj industriji bezalkoholnih pića, a njezin je udio u industrijskome doprinosu BDP-u iznosio 37 %.

cola-2

„Ukupna je vrijednost izravnoga i neizravnoga doprinosa Coca-Cole u obliku plaća, poreza i dobiti u 2016. godini iznosila 1,8 milijardi kuna, što je 0,5 % ukupnoga iznosa BDP-a. Coca-Cola izravno stvara 219 milijuna kuna dodane vrijednosti, a svakom kunom dodane vrijednosti koju izravno stvaramo podržavamo stvaranje još 7 kuna dodane vrijednosti u hrvatskome gospodarstvu. Osim toga, svako radno mjesto u Coca-Coli osigurava još 18 radnih mjesta unutar našeg lanca vrijednosti“, naglasila je Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju ustvrdivši kako i podaci iz Studije potvrđuju da je Coca-Cola važan dio hrvatskoga gospodarstva.

Od ukupnoga doprinosa Coca-Cole BDP-u na porezne prihode otpada 1,173 milijardi kuna, odnosno 65 %. Stoga je Coca-Cola svojim izravnim i neizravnim doprinosom osigurala 1 % ukupnoga iznosa poreznih doprinosa uplaćenih u Hrvatskoj u 2016. godini.

„Coca-Cola je istodobno dio velikoga međunarodnog sustava i hrvatska tvrtka koja je duboko povezana sa zajednicom u kojoj posluje već gotovo pola stoljeća. Svjesni širine našega utjecaja kao svjetskoga predvodnika u industriji bezalkoholnih pića te odgovornosti koju to mjesto nosi u poslovanju primjenjujemo najviše profesionalne i etičke standarde te načela društveno odgovornoga i održivoga poslovanja. Sa svim svojim dionicima razvijamo partnerske i obostrano korisne odnose, ulažemo neprestane napore u brigu o okolišu i doprinosimo poboljšanju života naših sugrađana različitim projektima u zajednici. U prošlih pet godina u Hrvatskoj smo u projekte u zajednici uložili 9 milijuna kuna. Potrošnju vode smanjili smo za 16 %, a proizvodnju otpada za 39 %“, istaknuo je Stojan Ivanov, direktor franšize Coca-Cole za Bugarsku, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.

Nakon predstavljanja rezultata Studije održana je panel-rasprava na temu „Doprinos poduzeća društvu i važnost implementacije društveno odgovornog poslovanja” u kojoj su sudjelovali osječki gradonačelnik Ivan Vrkić, glavni direktor Hrvatske udruge poslodavaca Davor Majetić, predsjednik uprave tvrtke Vetropack Straža Tihomir Premužak te direktor tvrtke Magma Josip Repalust.

You may also read!

Međimrski gospodarski forum

Međimurski Gospodarski Forum pokazao smjer daljnjeg razvoja Hrvatske

U prostorijama zgrade VMD Grupe u Zagrebu danas je održan prvi Međimurski Gospodarski Forum u organizaciji Zavičajnog društva Međimurje,

Read More...
Lidl Hrvatska_Global Gap

Svi Lidlovi dobavljači do kraja 2018. imat će certifikat Global G.A.P.

Samo najbolje voće i povrće certificiranih dobavljača Svi dobavljači voća i povrća trgovačkog lanca Lidl Hrvatska će do kraja 2018.

Read More...
katavicivica

Ivica Katavić novi predsjednik Udruženja trgovine HGK

Na sjednici predstavljena analiza trgovine na malo od 2007. do 2018. Udruženje trgovine Hrvatske gospodarske komore održalo je plenarnu sjednicu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.