Prema istraživanju JD Powera Hyundai je najpouzdanija marka automobila

In Istraživanja
auto

Opsežno godišnje istraživanje u kojem sudjeluju vlasnici automobila u Velikoj Britaniji pokazalo je da je Hyundai najpouzdanija marka automobila u toj državi.

Istraživanje o pouzdanosti automobila britanskog JD Powera temelji se na odgovorima 13.536 vlasnika novih vozila registriranih od veljače 2015. do veljače 2017., a veliki uzorak u anketi jamči relevantne rezultate koji su utjecajni u automobilskoj industriji.

U studiji se istražuje koje su probleme imali vlasnici vozila tijekom proteklih 12 mjeseci, odnosno od 12 do 36 mjeseci vlasništva vozila. A podaci pokazuju da su vlasnici Hyundai automobila imali najmanje problema na 100 vozila.

Ukupna pouzdanost određena je brojem problema koji su se javili na 100 vozila, a niži broj bodova odražava veću kvalitetu. Hyundai je očito najpouzdanija marka automobila u istraživanju sa 78 bodova, na drugom je mjestu Suzuki s 87 bodova, a na trećem mjestu Kia s 94 boda.

Istraživanje je obuhvatilo i najpouzdanije modele automobila po segmentima. Hyundai i10 proglašen je najpouzdanijim gradskim automobilom, a drugo mjesto su u studiji zauzeli Hyundai i20 (B segment), Hyundai i30 (kompaktna klasa) i Hyundai Tucson (kompaktna SUV klasa).

Istraživanje se ove godine provelo četvrti put, a ispitivalo se 177 potencijalnih problema u osam kategorija: karoserija; iskustvo vožnje; kontrolne funkcije; multimedija i navigacija; sjedala; grijanje; ventilacija i klimatizacija; unutrašnjost vozila; motor i prijenos.

Istraživanje JD Powera pokazuje da su tehnološki problemi i dalje jedni od najčešćih među vlasnicima automobila od prve do treće godine starosti. Bluetooth i uparivanje mobilnog telefona su među šest najčešćih poteškoća.

„Automobilski sustavi su danas napredniji nego ikada prije i vrhunski proizvođači ugrađuju autonomne funkcije u svoje modele poput automatskog kočenja, zadržavanja vozila u traku ili adaptivnog tempomata. Zbog toga proizvođači moraju biti upoznati s problemima kako bi uvjerili potrošače u sigurnost njihove tehnologije“, rekao je Josh Halliburton, šef europskog odjela J.D. Powera.

You may also read!

facebook

Facebookova akvizicija pod povećalom u Njemačkoj zbog moguće tržišne koncentracije

Njemački regulator tržišnog natjecanja objavio je u petak da provjerava podliježe li Facebookovo planirano preuzimanje inovativne tvrtke Kustomer kontroli

Read More...
wallstreet

Dobri poslovni rezultati kompanija podržali svjetske burze

Na svjetskim su burzama cijene dionica prošloga tjedna porasle, pri čemu su na Wall Streetu dosegnule rekordne razine, što

Read More...
turizam

Izvršni odbor Kamping udruženja Hrvatske: Za spas sezone važno je poštivanje svih mjera. U suprotnom nam prijeti lanjski pogubni scenarij!

Na Izvršnom odboru Kamping udruženja Hrvatske (KUH) predstavnici kamping sektora i članovi odbora složili su se u ocjeni da

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.