Prihodi Facebooka skočili 30 posto, a broj korisnika i dalje raste

In Vijesti iz svijeta
facebook

Prihodi Facebooka dosegnuli su u četvrtom lanjskom tromjesečju 16,9 milijardi dolara, 30 posto više nego u istom razdoblju godinu dana prije, a uz rast broja korisnika, još je snažnije skočila dobit najveće svjetske društvene mreže.

Prema poslovnom izvješću, objavljenom u srijedu, čista dobit Facebooka dosegnula je u proteklom kvartalu 6,88 milijardi dolara, što je 61 posto više nego godinu dana prije.

Unatoč skandalima, broj korisnika raste

Unatoč skandalima u vezi nedozvoljenog korištenja osobnih podataka korisnika i lažnih oglasa i vijesti na mreži, broj korisnika Facebooka i dalje raste.

U izvješću se navodi da je u proteklom tromjesečju broj aktivnih mjesečnih i dnevnih korisnika Facebooka porastao za 2,2 posto u odnosu na prethodni kvartal, na 2,32 milijarde, odnosno 1,52 milijarde.

Pritom je najveći rast broja korisnika zabilježen u Indiji, Indoneziji i na Filipinima, dok je u SAD-u i Kanadi stagnirao.

„Za ovog medijskog diva najgore je prošlo. Čini se da njegovo financijsko poslovanje i angažman korisnika nisu bili pod većim utjecajem negativnih udara u posljednjih godinu dana”, kaže Haris Anwar, analitičar u tvrtki Investing.com.

U borbi protiv lažnih oglasa i vijesti, Facebook u posljednje vrijeme pojačano zapošljava i uvodi niza mjera za povećanje sigurnosti korisničkih podataka i bolje praćenje sadržaja koje korisnici stavljaju na mrežu.

Zbog toga su ukupni troškovi poslovanja kompanije u posljednjem lanjskom tromjesečju dosegnuli 9,1 milijardu dolara, što je 62 posto više nego godinu dana prije.

U izvješću je Facebook poručio i to da u ovoj godini očekuje rast troškova poslovanja za 40 do 50 posto u odnosu na 2018. zbog povećanja ulaganja u sigurnost korisnika.

Lanjska dobit dosegnula 22 mlrd dolara

Unatoč povećanim troškovima, zarada Facebooka i dalje snažno raste, zahvaljujući povećanim prihodima od oglašavanja.

Tako je u cijeloj prošloj godini dobit Facebooka dosegnula 22 milijarde dolara, što je 37 posto više nego što je iznosila u 2017.

„U temeljima smo promijenili način vođenja naše kompanije, fokusirali se na najveća društvena pitanja i više investiramo u izgradnju novih, inspirativnih načina povezivanja ljudi”, poručio je u izvješću Mark Zuckerberg, izvršni direktor i osnivač Facebooka 2004. godine.

Nakon objave poslovnih rezultata, u produženom trgovanju nakon zatvaranja Wall Streeta cijena dionice Facebooka skočila je gotovo 12 posto, na 168 dolara.

Ipak, i dalje se kreće nedaleko najnižih razina u posljednje dvije godine jer je od lanjskog srpnja, kada je Facebook prvi put upozorio na usporavanje rasta prihoda i operativne marže, cijena dionice pala oko 30 posto. (H)

You may also read!

gastro

Na ZV od 20. do 24. veljače sajmovi Nautika, Hotel&gastro, Dani lova i ribolova te Festival maslina

Na Zagrebačkom velesajmu (ZV) od 20. do 24. veljače će se održati sajmovi Nautika, Hotel&Gastro, Dani lova i ribolova

Read More...
Valamar Argosy Hotel

Valamar Riviera sa sindikatima dogovorila isplatu 13. plaće u neto iznosu od 5.000 kuna

Valamar Riviera sklopila je danas sporazum sa Sindikatom turizma i usluga Hrvatske te Sindikatom Istre, Kvarnera i Dalmacije kojim

Read More...
vojna

Hrvatske tvrtke na najvećem sajmu vojne industrije

„Uz godišnji izvoz od preko 100 milijuna eura, tvrtke hrvatske obrambene industrije poznati su kao provjereni dobavljači s proizvodima

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.