Prije godišnjeg odmora prijavite se za MAGENTA 1 B2B RUN – najpopularnije sportsko događanje

1-MAGENTA 1 B2B RUN

Nešto više od dva mjeseca dijeli nas od MAGENTA 1 B2B RUN, najvećeg poslovnog okupljanja na kojem svake godine sudjeluje sve više kompanija iz cijele Hrvatske. Nakon utrka u Splitu, Rijeci i Osijeku, stazom dugom pet kilometara 13. rujna u Zagrebu moći će trčati svi koji se prijave do 24. kolovoza.

U protekle tri godine, MAGENTA 1 B2B RUN pozicionirao se kao ključno događanje za brojne hrvatske kompanije i poslodavce. Ovo jedinstveno događanje kroz spoj sporta i neformalnog druženja pokazalo se kao učinkovit alat za jačanje korporativne kulture, zadovoljstva zaposlenika, povezivanje s poslovnom zajednicom te poticanje zaposlenika na usvajanje zdravih životnih navika. Na startu utrke u Zagrebu naći će se tako preko 200 kompanija podijeljenih u tri kategorije – male, srednje i velike.

Svi koji se do kraja kolovoza prijave za utrku u Zagrebu imat će priliku odmjeriti snage s predstavnicima Hrvatskog Telekoma, GRAWE Hrvatska, Zagrebačke banke, Atlantic grupe, Ericssona Nikola Tesla, HEP-a, Ekonomskog instituta i mnogih drugih koji se sa svojim timovima već pripremaju za zagrebačko izdanje pa žestoke konkurencije i prilike za neformalno druženje neće nedostajati.

„Iza nas su tri odlične utrke koje su privukle zaista veliki broj sudionika. U tijeku su pripreme za Zagreb, pripremamo niz novih zanimljivosti i dodatnih sadržaja kako bi iskustvo trčanja i druženja bilo još bolje. Ovom prilikom pozivam sve kompanije koje se još nisu prijavile da okupe timove među svojim kolegama te nam se pridruže na najpopularnijem sportsko-poslovnom događanju. Vidimo se na startu“, izjavio je Jurica Barać, organizator MAGENTA 1 B2B RUN utrke.

Podsjetimo, MAGENTA 1 B2B RUN u Zagrebu održat će se 13. rujna s početkom u 18 sati. Prijavite se već danas i to putem službene web stranice: http://www.b2brun.hr/, a više informacija nađite na MAGENTA 1 B2B RUN Facebook stranici.

Pročitajte još vijesti!

Pucar

Neuobičajen početak radnog dana u Podravki – menadžeri od zore u polju

Podravka predstavila dugoročan projekt revitalizacije proizvodnje krastavaca Sudjelovanjem u berbi krastavaca od ranih jutarnjih sati na Podravkinom pokusnom polju

Read More...
cro

Gotovo dvije trećine Hrvata ljetuje na Jadranu

Mastercard je u suradnji s GfK – Centrom za istraživanje tržišta proveo online istraživanje među korisnicima kartica u dobi

Read More...
bec

Sedamdeset posto Bečana pješači svaki dan

Pješačenje je u Beču sve popularnije. Najnovija studija o mobilnosti građana provedena među 4.600 ispitanika pokazuje da je popularnost

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake