Prodaja putem dostave dinamično raste i čini 18 posto ukupnih prihoda METRO-a

In Tvrtke i tržišta
METRO

U prvom kvartalu poslovne godine 2018./2019.* prodaja METRO-a porasla je za 2,1 posto, a kompanija bilježi i kontinuirani rast like-for-like prodaje koja je u odnosu na isti period prošle godine rasla za 2,3 posto. Posebno se ističe dinamičan rast od 9 posto u segmentu prodaje putem dostave koja je dosegnula 1,4 milijarde eura te čini 18 posto ukupnih prihoda kompanije. EBITDA u prvom kvartalu PG 2018./2019. (bez zarade od poslovanja s nekretninama) iznosi 470 milijuna eura.

„Prodaja i prihodi METRO-a u prvome kvartalu tekuće poslovne godine u skladu su s očekivanjima. Poslovanje u Aziji, Istočnoj Europi i prodaja putem dostave nastavljaju se ubrzano razvijati, a vidljivi su i pozitivni rezultati povećanog fokusa na HoReCa sektor i trgovce“, naglasio je Olaf Koch, predsjednik Uprave tvrtke METRO AG.

Zahvaljujući jakom fokusu na glavne skupine kupaca, u HoReCa sektoru osiguran je rast like-for-like prodaje od 4,7 posto, dok je like-for-like prodaja prema trgovcima rasla za 4,6 posto. METRO nastavlja ulagati u digitalna rješenja za HoReCa kupce te je lansirao digitalnu platformu DISH koja ugostiteljima nudi digitalna poslovna rješenja, korisne informacije o najnovijim gastro trendovima i događanjima, savjete za optimizaciju poslovanja te pristup zajednici kuhara i vlasnika restorana.

Nova METRO-ova digitalna platforma DISH do sada je lansirana u Njemačkoj, Italiji, Francuskoj i Hrvatskoj. DISH korisnicima nudi besplatne usluge poput izrade web stranica kojom se do sada uz podršku METRO-ovih stručnjaka poslužilo čak 120.000 restorana.

U Hrvatskoj je navedenu uslugu iskoristilo više od 1.100 ugostitelja, dok aplikacije za online rezervacije stolova trenutno koristi 400 hrvatskih ugostitelja.

METRO je vodeća međunarodna veleprodajna tvrtka s prehrambenim i neprehrambenim asortimanom uz specijalizaciju prema HoReCa sektoru i nezavisnim trgovcima. Globalno, METRO ima oko 24 milijuna klijenata koji mogu birati između kupovine u veleprodajnim centrima te online narudžbi uz dostavu ili preuzimanje robe u centrima. METRO potiče konkurentnost poduzetnika i neovisnih poslovanja, nudeći im digitalna rješenja. Održivost je ključna odrednica poslovanja METRO-a koji je tijekom posljednje četiri godine predvodnik unutar sektora prema Dow Jones indeksu održivosti. Tvrtka posluje u 35 zemalja i zapošljava više od 150.000 ljudi širom svijeta. U financijskoj godini 2017./18., METRO je ostvario prodaju od 36,5 milijardi eura. U rujnu 2018. godine METRO AG je započeo proces prodaje maloprodajnog lanca hrane Real.

*Poslovna godina 2018./2019. odnosi se na razdoblje 1.10.2018. – 30.9.2019.

You may also read!

U HGK dodijeljene nagrade Top of the Funds

U HGK dodijeljene nagrade Top of the Funds

Imovina investicijskih fondova narasla za 57 posto Hrvoje Krstulović i Josip Zaher „Investicijski fondovi i društva važna

Read More...
Kako povećati sigurnost hrane tijekom uskrsnih blagdana

Kako povećati sigurnost hrane tijekom uskrsnih blagdana?

Savjeti za sigurnu blagdansku kupovinu Kupovina hrane je prvi korak u osiguranju sigurnih namirnica za vašu obitelj. Pravilan način kupovine

Read More...
lova

Učinkovitija provedba reformi

Nacionalni program reformi 2019. predstavlja kontinuitet prethodnih takvih programa fokusirajući se na tri identična cilja sadržana i u prošlogodišnjem

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.