Projekt Allianza „Dio koji nedostaje“ dobitnik HUOJ-eve nagrade Grand PRix za sponzorsku komunikaciju

In Promocije / novi proizvodi
1-FilipMott_MartinaRizmanMatic_BranimirBudetic_IvanFedor

Allianzov projekt „Dio koji nedostaje“ sinoć je za najbolju sponzorsku komunikaciju osvojio nagradu Grand PRix koju mu je dodijelila Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ).

„Dio koji nedostaje” projekt je kojeg Allianz u suradnji s Hrvatskim paraolimpijskim odborom (HPO) i tvrtkom za strateška sponzorstva VETTURELLI proveo u sklopu višegodišnjeg sponzorskog partnerstva, kojem je cilj izgradnja tolerantnijeg društva i promicanje vrijednosti paraolimpizma – hrabrosti, odlučnosti, inspiracije i jednakosti.

Upravo s tom vizijom Allianz je ususret prošlogodišnjim Paraolimpijskim igrama u Riju nizom aktivnosti potaknuo smanjivanje razlika u odnosu prema sportašima s invaliditetom i onima bez invaliditeta, stavljajući naglasak na strast paraolimpijaca prema sportu, upornost i odricanja na putu prema sportskim uspjesima, te pozivajući medije da im pruže zasluženu medijsku prisutnost.

Nastojeći „probuditi“ navijače čija je podrška sportašima dodatni „vjetar u leđa“ da daju najbolje od sebe,projekt je upravo nosio naziv „Dio koji nedostaje“.

Nagradu je u ime Allianza Zagreb sinoć preuzeo paraolimpijac Branimir Budetić koji je tom prilikom izjavio: “Velika mi je čast u ime Allianza, ali i svih paraolimpijaca preuzeti nagradu za projekt koji nam je svima puno značio u paraolimpijskoj 2016. godini. Mnogi paraolimpijci nisu naviknuti na medijsku pažnju i vrijeme je da svi skupa to promijenimo. Allianz nam je u tom pogledu dao dodatni vjetar u leđa. Na tome im veliko hvala!»

Nagrada „Grand PRix 2017” osmo je priznanje koje je projekt „Dio koji nedostaje“ osvojio. Naime, digitalni dio projekta proveden u suradnji s agencijom Degordiran već je osvojio nagradu za Awwwards „Site of the day”, CSS Awards, CSS Winner i CSS Design Awards, dok je cjelokupni projekt od Društva za marketing Slovenije proglašen najboljim sponzorstvom u Hrvatskoj, Hrvatsko-njemačka industrijska i trgovinska komora dodijelila mu je «AHK Inovacijsku nagradu», a Europska sponzorska asocijacija ESA Best of Europe Bronze Award.

You may also read!

JYSK misli zeleno: „Torbu donesite, popuste odnesite!“

JYSK misli zeleno: „Torbu donesite, popuste odnesite!“

Međunarodni maloprodajni lanac JYSK je u svim svojim trgovinama u Hrvatskoj odlučio pokrenuti nesvakidašnju, ali hvalevrijednu inicijativu pod nazivom

Read More...
turizam

HTZ provodi prvu ovogodišnju brend kampanju na 16 tržišta

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) provodi prvu ovogodišnju brend kampanju koja će se na 16 ključnih tržišta, u različitim vremenskim

Read More...
Hrvatski izlagači oduševili posjetitelje najvećeg poljoprivrednog sajma

Hrvatski izlagači oduševili posjetitelje najvećeg poljoprivrednog sajma

Ovoga vikenda završio je Zeleni tjedan u Berlinu, najveća međunarodna poljoprivredna manifestacija, kojoj je ove godine upravo Hrvatska bila

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.