Projekt Allianza „Dio koji nedostaje“ dobitnik HUOJ-eve nagrade Grand PRix za sponzorsku komunikaciju

1-FilipMott_MartinaRizmanMatic_BranimirBudetic_IvanFedor

Allianzov projekt „Dio koji nedostaje“ sinoć je za najbolju sponzorsku komunikaciju osvojio nagradu Grand PRix koju mu je dodijelila Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ).

„Dio koji nedostaje” projekt je kojeg Allianz u suradnji s Hrvatskim paraolimpijskim odborom (HPO) i tvrtkom za strateška sponzorstva VETTURELLI proveo u sklopu višegodišnjeg sponzorskog partnerstva, kojem je cilj izgradnja tolerantnijeg društva i promicanje vrijednosti paraolimpizma – hrabrosti, odlučnosti, inspiracije i jednakosti.

Upravo s tom vizijom Allianz je ususret prošlogodišnjim Paraolimpijskim igrama u Riju nizom aktivnosti potaknuo smanjivanje razlika u odnosu prema sportašima s invaliditetom i onima bez invaliditeta, stavljajući naglasak na strast paraolimpijaca prema sportu, upornost i odricanja na putu prema sportskim uspjesima, te pozivajući medije da im pruže zasluženu medijsku prisutnost.

Nastojeći „probuditi“ navijače čija je podrška sportašima dodatni „vjetar u leđa“ da daju najbolje od sebe,projekt je upravo nosio naziv „Dio koji nedostaje“.

Nagradu je u ime Allianza Zagreb sinoć preuzeo paraolimpijac Branimir Budetić koji je tom prilikom izjavio: “Velika mi je čast u ime Allianza, ali i svih paraolimpijaca preuzeti nagradu za projekt koji nam je svima puno značio u paraolimpijskoj 2016. godini. Mnogi paraolimpijci nisu naviknuti na medijsku pažnju i vrijeme je da svi skupa to promijenimo. Allianz nam je u tom pogledu dao dodatni vjetar u leđa. Na tome im veliko hvala!»

Nagrada „Grand PRix 2017” osmo je priznanje koje je projekt „Dio koji nedostaje“ osvojio. Naime, digitalni dio projekta proveden u suradnji s agencijom Degordiran već je osvojio nagradu za Awwwards „Site of the day”, CSS Awards, CSS Winner i CSS Design Awards, dok je cjelokupni projekt od Društva za marketing Slovenije proglašen najboljim sponzorstvom u Hrvatskoj, Hrvatsko-njemačka industrijska i trgovinska komora dodijelila mu je «AHK Inovacijsku nagradu», a Europska sponzorska asocijacija ESA Best of Europe Bronze Award.

Pročitajte još vijesti!

Posjet Belupu

Burilović: Podravkinim know-howom do veće konkurentnosti hrvatskoga gospodarstva

„Podravka je naša strateška kompanija koju gradimo generacijama. To je sjajna tvrtka koja je glavni generator razvoja ovoga kraja“,

Read More...
1-predstavnici Mesne industrije Vajda Čakovec

Vajda ulaže preko 50 milijuna kuna u proizvodni pogon u Čakovcu

Čakovečka mesna industrija najavljuje investiciju u proizvodnju i stvaranje preduvjeta za nova zapošljavanja Investicija od 50 milijuna kuna u

Read More...
Mastercard

22% Hrvata kupuje online najmanje jednom tjedno, vole inozemne e-trgovine, a najčešće se odlučuju za odjeću i obuću

Istraživanje Masterindex kompanije Mastercard® potvrdilo popularnost kupnje online među Europljanima iz 23 zemlje, uključujući Hrvatsku Prvo istraživanje Masterindex o

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!