Proširenje Arena centra donosi nove poslovne prilike

In Tvrtke i tržišta
arena

Najveći trgovački centar u hrvatskoj metropoli ostvario je u prosincu 2017. godine rekordnu posjećenost te u 2018. kreće u nove poslovne izazove.

Arena Centar se posljednjih sedam godina profilirao ne samo kao najveći trgovački centar u hrvatskoj metropoli već i kao nezaobilazna destinacija za shopping i zabavu za cijelu obitelj. Vrhunski modni i beauty brandovi, bogata gastro ponuda i zabavni sadržaji te prigodna događanja kroz cijelu godinu nude dodanu vrijednost posjetiteljima.

U 2017. ostvareni su izrazito dobri poslovni rezultati pa je tako u prosincu 2017. Arena Centar postavio rekord posjećenosti s više od milijun posjetitelja u samo jednom mjesecu. Time je prosinac 2017. godine postao najposjećeniji mjesec od otvaranja Arena Centra. Također, dvoznamenkasti postotak rasta potrošnje u trgovinama centra potvrđuje činjenicu da je Arena Centar i dalje na pijedestalu shopping centara u Hrvatskoj, te da svojim inovativnim pristupom pronalazi načine kako privući posjetitelje te im ponuditi sadržaje koji stvaraju lojalnost.

Nova strategija poslovanja najavljuje velike izmjene u samom centru koje će se realizirati tijekom 2018. i 2019. godine.

Ponuda centra će se proširiti za gotovo 6000 m2 nove prodajne površine, a u centar će ući i neki novi anchor zakupci, koji su po mišljenju vjernih posjetitelja Arena Centra nedostajali. U tom zahvatu dio postojećih trgovina će se relocirati što će trgovci iskoristiti za unapređenje koncepata, te proširenje ponude na većim kvadraturama.

U 2019. godini planira se i otvorenje retail parka ispred zapadnog dijela centra što će Arena Centru donijeti novih 8000 m2 prodajne površine. Tim zahvatom dodatno će se osnažiti cijela shopping destinacija.

“Zadovoljni smo rezultatom s kojim smo zatvorili 2017. godinu, no i dalje osluškujemo želje i potrebe naših vjernih posjetitelja čija očekivanja želimo nadmašiti. Bez obzira na rekorde – nema opuštanja. Vođeni našom krilaticom „Zaželim. Ispunim.“, u sljedeće smo dvije godine odlučili proširiti centar te ispuniti nekoliko velikih želja posjetitelja vezanih za ponudu našeg centra”, rekao je Tomislav Dekalić, direktor Arena Centra.

O Arena Centru:
Najmoderniji trgovačko-zabavni centar u regiji smjestio se na jugozapadnom ulazu u hrvatsku metropolu. Arena Centar je dom više od 200 trgovina, dominantan centar mode i ljepote u Zagrebu i šire, najbolji centar zabave uz Cinestar IMAX kino i Game World Casino te vrhunsko gastronomsko odredište.

You may also read!

sajam

Na Jadranskom sajmu od 19. do 23. rujna na programu tri sajamske priredbe

40. Sajam građevinarstva 13. Sajam vode, vodovodi i sanitarne tehnologije 6. Sajam energetike U godini jubileja, kada Jadranski sajam proslavlja 50 godina

Read More...
maric

Smanjenje stope PDV-a na određene proizvode građani trebaju osjetiti na cijenama

Ministar financija Zdravko Marić izjavio je kako bi najavljeno smanjenje stope PDV-a na određene prehrambene proizvode građani trebali osjetiti

Read More...
METRO

METRO AG proglašen najboljom svjetskom kompanijom

Lider u kategoriji Prodaja prehrambenih namirnica METRO AG četvrti put proglašen najboljom svjetskom kompanijom prema Dow Jones indeksu održivosti Četvrtu godinu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.