Proširenje Arena centra donosi nove poslovne prilike

In Tvrtke i tržišta
arena

Najveći trgovački centar u hrvatskoj metropoli ostvario je u prosincu 2017. godine rekordnu posjećenost te u 2018. kreće u nove poslovne izazove.

Arena Centar se posljednjih sedam godina profilirao ne samo kao najveći trgovački centar u hrvatskoj metropoli već i kao nezaobilazna destinacija za shopping i zabavu za cijelu obitelj. Vrhunski modni i beauty brandovi, bogata gastro ponuda i zabavni sadržaji te prigodna događanja kroz cijelu godinu nude dodanu vrijednost posjetiteljima.

U 2017. ostvareni su izrazito dobri poslovni rezultati pa je tako u prosincu 2017. Arena Centar postavio rekord posjećenosti s više od milijun posjetitelja u samo jednom mjesecu. Time je prosinac 2017. godine postao najposjećeniji mjesec od otvaranja Arena Centra. Također, dvoznamenkasti postotak rasta potrošnje u trgovinama centra potvrđuje činjenicu da je Arena Centar i dalje na pijedestalu shopping centara u Hrvatskoj, te da svojim inovativnim pristupom pronalazi načine kako privući posjetitelje te im ponuditi sadržaje koji stvaraju lojalnost.

Nova strategija poslovanja najavljuje velike izmjene u samom centru koje će se realizirati tijekom 2018. i 2019. godine.

Ponuda centra će se proširiti za gotovo 6000 m2 nove prodajne površine, a u centar će ući i neki novi anchor zakupci, koji su po mišljenju vjernih posjetitelja Arena Centra nedostajali. U tom zahvatu dio postojećih trgovina će se relocirati što će trgovci iskoristiti za unapređenje koncepata, te proširenje ponude na većim kvadraturama.

U 2019. godini planira se i otvorenje retail parka ispred zapadnog dijela centra što će Arena Centru donijeti novih 8000 m2 prodajne površine. Tim zahvatom dodatno će se osnažiti cijela shopping destinacija.

“Zadovoljni smo rezultatom s kojim smo zatvorili 2017. godinu, no i dalje osluškujemo želje i potrebe naših vjernih posjetitelja čija očekivanja želimo nadmašiti. Bez obzira na rekorde – nema opuštanja. Vođeni našom krilaticom „Zaželim. Ispunim.“, u sljedeće smo dvije godine odlučili proširiti centar te ispuniti nekoliko velikih želja posjetitelja vezanih za ponudu našeg centra”, rekao je Tomislav Dekalić, direktor Arena Centra.

O Arena Centru:
Najmoderniji trgovačko-zabavni centar u regiji smjestio se na jugozapadnom ulazu u hrvatsku metropolu. Arena Centar je dom više od 200 trgovina, dominantan centar mode i ljepote u Zagrebu i šire, najbolji centar zabave uz Cinestar IMAX kino i Game World Casino te vrhunsko gastronomsko odredište.

You may also read!

Fitch-Ratings

REJTING Fitch zadržao hrvatski kreditni rejting na BB+ i pozitivne izglede

Agencija Fitch u petak je zadržala hrvatski kreditni rejting na 'BB+', a izglede pozitivnima, istaknuvši da to odražava ravnotežu

Read More...
kupac

50 mjeseci kontinuiranoga rasta maloprodajnoga prometa

Prema podacima Državnog zavoda za statistiku, realan je promet u trgovini na malo u listopadu ove godine bio, prema

Read More...
turisti

U listopadu u Hrvatskoj 12,4 posto više noćenja turista

U listopadu je u hrvatske komercijalne smještajne objekte došlo 963 tisuće turista, što je 13,3 posto više nego godinu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.