Quattro – broj jedan sladoledni brand u Hrvatskoj i šire

Quattro Romance

Koliko su Quattro sladoledi uistinu posebni dokazuje i posljednje BRANDscore istraživanje prema kojem je Quattro broj jedan sladoledni brand u Hrvatskoj i Adria regiji.

Ovo je još jedna potvrda da Quattro već dugo godina oduševljava raznolikim kombinacijama obogaćenim ukusnim preljevima i posipima. Osim toga, Quattro sladoledi jedinstveni su i po tome što jedini nude najraznovrsnije kombinacije okusa među kojima baš svatko može pronaći nešto po svome ukusu.

Quattro tako ima klasične kombinacije čokolade, vanilije, stracciatelle i lješnjaka, a za profinjena nepca tu su okusi vafla, pistacije, zuppa inglese, te brojni drugi.

Ove godine u velikoj Quattro obitelji možete pronaći i inovativnu soft ice recepturu uz koju novi Mini Quattro Romance ostaje mekan i na -18 stupnjeva pa više ne morate čekati na omiljeni desert nego se odmah prepustite novim Quattro okusima.

Birajte između 9 različitih Quattro kombinacija i uživajte u ljetu!

Pročitajte još vijesti!

dow

Na Wall Streetu Dow Jones pao, S&P 500 porastao

Na Wall Streetu je u srijedu u opreznom trgovanju Dow Jones indeks oslabio četvrti dan zaredom, dok je S&P

Read More...
lova

Zagrebačka plaća za ožujak 7.302 kune

Prosječna neto plaća u Zagrebu za ožujak iznosila je 7.302 kune i bila je nominalno 4,9 posto veća nego

Read More...
metro

METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina

Mario Mihelj i Duje Kanajet kuhali za kolege i vlasnike zagrebačkih restorana U utorak 19. lipnja, METRO Cash &

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake