Quattro – broj jedan sladoledni brand u Hrvatskoj i šire

In Brandovi
Quattro Romance

Koliko su Quattro sladoledi uistinu posebni dokazuje i posljednje BRANDscore istraživanje prema kojem je Quattro broj jedan sladoledni brand u Hrvatskoj i Adria regiji.

Ovo je još jedna potvrda da Quattro već dugo godina oduševljava raznolikim kombinacijama obogaćenim ukusnim preljevima i posipima. Osim toga, Quattro sladoledi jedinstveni su i po tome što jedini nude najraznovrsnije kombinacije okusa među kojima baš svatko može pronaći nešto po svome ukusu.

Quattro tako ima klasične kombinacije čokolade, vanilije, stracciatelle i lješnjaka, a za profinjena nepca tu su okusi vafla, pistacije, zuppa inglese, te brojni drugi.

Ove godine u velikoj Quattro obitelji možete pronaći i inovativnu soft ice recepturu uz koju novi Mini Quattro Romance ostaje mekan i na -18 stupnjeva pa više ne morate čekati na omiljeni desert nego se odmah prepustite novim Quattro okusima.

Birajte između 9 različitih Quattro kombinacija i uživajte u ljetu!

You may also read!

ged

Zagrebačkom velesajmu dodijeljena prestižna nagrada globalnog udruženja sajmova za izniman doprinos razvoju sajamske industrije

Zagrebački velesajam dobitnik je nagrade 2019. Exhibition World/UFI GED Award, koju mu je dodijelilo Međunarodno udruženje sajmova (UFI -

Read More...
turizam

Nerealno visoke stope rasta turizma su stvar prošlosti

Nerealno visoke stope rasta turizma su stvar prošlosti, a slijedi borba za svakog gosta s mediteranskom konkurencijom, ocijenjeno je

Read More...
proizvod

Eurostat: Hrvatska u svibnju među zemljama s najvećim padom industrijske proizvodnje

Hrvatska je u svibnju bila među zemljama Europske unije s najvećim padom industrijske proizvodnje na mjesečnoj razini, dok procjene

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.