Quattro – broj jedan sladoledni brand u Hrvatskoj i šire

In Brandovi
Quattro Romance

Koliko su Quattro sladoledi uistinu posebni dokazuje i posljednje BRANDscore istraživanje prema kojem je Quattro broj jedan sladoledni brand u Hrvatskoj i Adria regiji.

Ovo je još jedna potvrda da Quattro već dugo godina oduševljava raznolikim kombinacijama obogaćenim ukusnim preljevima i posipima. Osim toga, Quattro sladoledi jedinstveni su i po tome što jedini nude najraznovrsnije kombinacije okusa među kojima baš svatko može pronaći nešto po svome ukusu.

Quattro tako ima klasične kombinacije čokolade, vanilije, stracciatelle i lješnjaka, a za profinjena nepca tu su okusi vafla, pistacije, zuppa inglese, te brojni drugi.

Ove godine u velikoj Quattro obitelji možete pronaći i inovativnu soft ice recepturu uz koju novi Mini Quattro Romance ostaje mekan i na -18 stupnjeva pa više ne morate čekati na omiljeni desert nego se odmah prepustite novim Quattro okusima.

Birajte između 9 različitih Quattro kombinacija i uživajte u ljetu!

You may also read!

Davor Zeljko

Otvorenje prve prodavaonice u Ogulinu dm obilježio uređenjem dječjeg igrališta u naselju Struga

U srijedu, 17. listopada dm je Gradu Ogulinu predao donaciju vrijednu 44.600 kuna zahvaljujući kojoj je uređeno gradsko dječje

Read More...
1-sastanak gospodarstvenika

Burilović: Sportske uspjehe moramo preslikati u gospodarstvo

Hrvatski i francuski gospodarstvenici sastali se u Parizu Trgovinska razmjena Hrvatske i Francuske konstantno raste. No, moja želja je da

Read More...
PEVEC_PROČELJE

Pevec očekuje ove godine dobit od 140 mln kn, najavljuje daljnji rast plaća

Trgovački lanac Pevec u ovoj godini očekuje da će ostvariti prihode od dvije milijarde kuna, što je 19 posto

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.