Radenska Adriatic na sajmu Agra osvojila tri zlatne medalje

In Brandovi
Radenska

Zlatne medalje za vrhunsku kvalitetu pripale napitcima Inka Tonic Water i Inka Bitter Lemon te ledenom čaju Studena Ice Tea okus breskve.

Radenska Adriatic je na sajmu Agra predstavila svoje proizvode, koji su se, prema mišljenju stručnog žirija, uvrstili među najkvalitetnije novitete ove godine. Velika berba nagrada prvi puta uključuje i priznanja za vrhunsku kvalitetu za proizvode iz portfelja hrvatskih brendova. Veliku zlatnu medalju osvojila je, naime, Inka Tonic Water, a još dvije zlatne medalje pripale su proizvodima Inka Bitter Lemon i Studena Ice Tea okusa breskve.

Na 23. međunarodnom ocjenjivanju voćnih sokova, napitaka i flaširanih voda na sajmu Agra, Radenska Adriatic je osvojila ukupno šest odličja za kvalitetu. U konkurenciji od 110 proizvoda iz Slovenije, Austrije i Hrvatske, osim velike zlatne i dvije zlatne medalje za hrvatske brendove, u Radence su otišle i dvije srebrne i jedna brončana medalja.

„Ovogodišnja Agra za nas je važna prekretnica. Na ocjenjivanju smo prvi put nastupili s kombiniranim asortimanom proizvoda naših hrvatskih i slovenskih marki, što dokazuje da smo udruženim naporima u Radenskoj Adriatic još inovativniji“, kaže Marián Šefčovič, direktor Radenske.

Šefčovič je dodao kako ih priznanja motiviraju da još intenzivnije tragaju za novim načinima stvaranja ugodnih trenutaka za potrošače povezivanjem i traženjem sinergije unutar Radenske Adriatic. Da su na dobrom putu potvrđuju i poslovni rezultati koji su u prvoj polovici ove godine pokazali rast prodaje u regiji u 7,2 %.

You may also read!

Horvat_Altmaier

Ministar Horvat primio njemačkog ministra gospodarstva: „Vrijeme je da vratimo povjerenje njemačkih investitora“

U službenom posjetu Republici Hrvatskoj boravi savezni ministar gospodarstva i energetike Savezne Republike Njemačke Peter Altmaier, u pratnji širokog

Read More...
bura

Zdravstveni turizam će u nacionalnoj turističkoj strategiji biti visoko pozicioniran

Zdravstveni turizam će u novoj nacionalnoj turističkoj strategiji biti visoko pozicioniran, među prva tri razvojna proizvoda, jer osim zdravstvu

Read More...
Burilović, Altmaier i Horvat

Burilović: Njemačka je motor Europe i ključni gospodarski partner Hrvatskoj

„Njemačka je četvrto najveće gospodarstvo u svijetu i naš ključni vanjskotrgovinski partner. Stoga ne iznenađuje da pomno pratimo svaki

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.