Radenska partner Pepsiju i na hrvatskom tržištu

In Franšize
Radenska

Radenska je danas objavila kako je postignut dogovor kojim Radenska postaje franšizni partner kompanije PepsiCo za Hrvatsku. “Iznimno nam je drago što smo dobili priliku proširiti postojeću suradnju s PepsiCo i postati odabrana franšizna punionica te kompanije za Hrvatsku”, komenitrao je Marian Šefčovič, glavni direktor Radenske i direktor za jadransku regiju unutar matičnog društva Radenske, Kofola ČeskoSlovensko.

Radenska će preuzeti punjenje proizvoda kompanije PepsiCo Pepsi, Mirinda i 7UP za hrvatsko tržište, kao i distribuciju ovih bezalkoholnih napitaka geografski zahtjevnim hrvatskim terenom.

“Već imamo odličan radni odnos s kompanijom PepsiCo i drago nam je reći da usko surađujemo s Badelom koji je dosada bio partner tvrtke PepsiCo, a kako bismo osigurali da prijenos poslova teče glatko i tako mogli jamčiti da svi trenutni partneri i poslovni klijenti budu profesionalno opskrbljeni proizvodima PepsiCo bez prekida i zastoja”, nastavio je Šefčovič.

Radenska je jedan od najvećih proizvođača mineralne vode u jadranskoj regiji, gdje je njeno ime nekoć, a tako je i na mnogim mjestima danas, bilo sinonim za mineralnu vodu. Glavni su joj proizvodi svjetski poznata mineralna voda Radenska Classic u premium kategoriji, koju podupire raznovrstan portfelj voda i bezalkoholnih napitaka, poput Ore i Pepsija.

U proljeće 2015. Radenska je postala članom obitelji grupe Kofola. Kofola je jedan od vodećih europskih proizvođača bezalkoholnih napitaka s osam proizvodnih pogona i 1900 zaposlenika u Slovačkoj, Češkoj, Sloveniji i Poljskoj. Kofola je poznata po pozitivnom odnosu s lokalnim brendovima i poštovanju prema njima kao i prema i lokalnoj kulturi, te je udahnula novi život u mnoge brendove bezalkoholnih pića u navedenim zemljama.

You may also read!

jabuke

Ovogodišnji urod jabuka 12 posto manji nego lani

Ovogodišnji domaći urod jabuka procjenjuje na oko 57 tisuća tona, što je 12 posto manje u odnosu na prošlu

Read More...
izvoz

Izvoz u prvom polugodištu porastao 35,6 posto, a uvoz za 51,8 posto

Vrijednost hrvatskog robnog izvoza u prvih šest mjeseci ove godine iznosila je nešto više od 90 milijarde kuna, što

Read More...
maslinovo

Cijene maslinovog ulja mogle bi zbog toplinskog vala rasti do 25 posto

Cijene maslinovog ulja mogle bi zbog toplinskog vala koji utječe na proizvodnju u Španjolskoj, porasti za 25 posto u

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design