‘Razgovorna trgovina’ je budućnost

In Trgovina na malo
trgovina

Studija pokazuje da je razgovorna trgovina budućnost: 66% Amerikanaca i 20% Europljana već koristi glasovne asistente

Povjerenje potrošača i lakoća korištenja ključni su za masovno usvajanje razgovorne digitalne trgovine te iskorištavanje njenog potencijala

Mastercard je objavio rezultate svoje studije o prilikama i izazovima vezanim uz primjenu razgovorne trgovine. Izvješće „Is anybody there? Giving Conversational Commerce a voice” pokazuje da potrošači najviše od svega cijene praktičnost te da je zadovoljenje njihovih očekivanja ključ za masovno usvajanje razgovorne digitalne trgovine.

Takva online trgovina omogućava potrošačima komunikaciju s prodajnim osobljem i chatbotovima, ili pak interakciju i s jednima i drugima, što pruža personalizirano korisničko iskustvo. Tvrtke tako koriste chatbotove za slanje potvrda o narudžbi, obavijesti o dostavi ili isporuci te za rješavanje upita, zahtjeva ili žalbi kupaca.
S glasom kao dominantnim sredstvom interakcije, razgovorna trgovina predstavlja evoluciju. Studija provedena s partnerima Future Agenda pokazala je da je 87% potrošača u SAD-u svjesno glasovnih i tekstualnih asistenata te da ih je 66% potrošača već koristilo. U Europskoj uniji, petina potrošača koristila je glasovne ili tekstualne asistente (21% prilikom kupnje, 16% prilikom plaćanja te 7% pri korištenju bankarskih usluga).

Ipak, studija otkriva da – unatoč činjenici da na tržištu već postoje mnogi glasovni asistenti – razgovorna trgovina još uvijek nije ostvarila svoj puni potencijal. Mnogi potrošači nemaju puno povjerenje u sigurnost glasovnih tehnologija, osobito kada je u pitanju elektronička trgovina. Prema studiji, nedostatak vidljive sigurnosti glavni je razlog zašto potrošači odustaju od online transakcija .

Međutim, riječ je o tržišnoj prilici koja će eksponencijalno rasti tijekom narednih nekoliko godina. Prema konzultantskoj tvrtki OC&C, do 2022. će se putem razgovorne digitalne trgovine potrošiti 40 milijardi dolara u SAD-u te 5 milijardi dolara u Ujedinjenom Kraljevstvu, što bi predstavljalo 6% odnosno 3% ukupne online potrošnje.

Za maksimalno povećanje korištenja glasovnih tehnologija, glavni će faktori uz pridobivanje povjerenja biti praktičnost i jednostavnost korištenja. Partnerstvo je također ključno jer utječe na čimbenike koji mogu pridonijeti uspjehu ili neuspjehu ovog koncepta. Brandovi i trgovci moraju zajedno raditi na integriranju novih proizvoda i usluga, ali i na povećanju povjerenja u glasovne tehnologije kao kanal interakcije.

Komentirajući studiju, potpredsjednica kompanije Mastercard Ann Cairns istaknula je: „Brz rast i inovacija glasovne tehnologije ima potencijal promijeniti način života i poslovanja – i to na bolje. Glasovne tehnologije nude jedinstvenu priliku za pružanje bržeg, lakšeg i praktičnijeg potrošačkog iskustva. Međutim, one moraju biti korištene odgovorno. Uloga glasovnih tehnologija vodi ka sigurnijem iskustvu potrošača te donosi povjerenje i osjetnu korist.“

You may also read!

Međimrski gospodarski forum

Međimurski Gospodarski Forum pokazao smjer daljnjeg razvoja Hrvatske

U prostorijama zgrade VMD Grupe u Zagrebu danas je održan prvi Međimurski Gospodarski Forum u organizaciji Zavičajnog društva Međimurje,

Read More...
Lidl Hrvatska_Global Gap

Svi Lidlovi dobavljači do kraja 2018. imat će certifikat Global G.A.P.

Samo najbolje voće i povrće certificiranih dobavljača Svi dobavljači voća i povrća trgovačkog lanca Lidl Hrvatska će do kraja 2018.

Read More...
katavicivica

Ivica Katavić novi predsjednik Udruženja trgovine HGK

Na sjednici predstavljena analiza trgovine na malo od 2007. do 2018. Udruženje trgovine Hrvatske gospodarske komore održalo je plenarnu sjednicu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.