Robert Prosinečki nova zvijezda Ledo spota

Robert Prosinečki i Ana Štebih

Ledo izvozi trećinu svoje ukupne proizvodnje na dvadesetak stranih tržišta među kojima je i Azerbajdžan. Upravo za potrebe tog tržišta Ledo je ovih dana u Zagrebu snimio reklamni spot s nogometnim trenerom Azerbajdžana i bivšim reprezentativcem Robertom Prosinečkim za premium sladoled Ledo King.

Ledo je sa svojim proizvodima prisutan na tržištu Azerbajdžana proteklih pet godina gdje sve više kupaca prepoznaje kvalitetu Ledo sladoleda. Željeli smo stoga ostvariti suradnju s nekim tko će predstaviti Ledo kao hrvatsku marku. Suradnja s Robertom Prosinečkim, koji je vrlo popularan u Azerbajdžanu te veliki obožavatelj Ledo sladoleda, pokazala se kao dobitna kombinacija. Jako smo zadovoljni suradnjom s ovom nogometnom legendom i sigurni smo da će međunarodni uspjeh popularnog nogometnog izbornika doprinijeti daljnjem razvoju Ledo brenda na spomenutom tržištu“, istaknula je Ana Štebih, direktorica marketinga i razvoja Leda.

KING Classic
KING Classic

Svoje zadovoljstvo nije krio niti slavni izbornik nacionalne reprezentacije. “Svi smo odrastali uz Ledo sladolede te u njima uživamo i danas tako da mi je izuzetna čast biti zaštitno lice jednog tako velikog branda te i na taj način predstavljati Hrvatsku u Azerbajdžanu. Na suradnju me nisu dugo trebali nagovarati jer sam veliki ljubitelj Ledo sladoleda. Osobno najviše volim King sladolede, a ljubav prema tom sladoledu sam podijelio i sa svojim nogometnim timom“, izjavio je Robert Prosinečki te u dobrom raspoloženju dodao: „Uz odličnu ekipu i puno smijeha na snimanju smo se zbilja super zabavili.“

Osim značajnog uspjeha u Azerbajdžanu, Ledo je u posljednjih nekoliko godina napravio značajan iskorak u izvozu te uz Azerbajdžan izvozi i na druga egzotična tržišta poput Ujedinjenih Arapskih Emirata, Libije i Dubaija. Po količinama, ostala važna izvozna tržišta Leda su Bosna i Hercegovina, Mađarska i Slovenija, potom Norveška i SAD.

Pročitajte još vijesti!

Posjet Belupu

Burilović: Podravkinim know-howom do veće konkurentnosti hrvatskoga gospodarstva

„Podravka je naša strateška kompanija koju gradimo generacijama. To je sjajna tvrtka koja je glavni generator razvoja ovoga kraja“,

Read More...
1-predstavnici Mesne industrije Vajda Čakovec

Vajda ulaže preko 50 milijuna kuna u proizvodni pogon u Čakovcu

Čakovečka mesna industrija najavljuje investiciju u proizvodnju i stvaranje preduvjeta za nova zapošljavanja Investicija od 50 milijuna kuna u

Read More...
Mastercard

22% Hrvata kupuje online najmanje jednom tjedno, vole inozemne e-trgovine, a najčešće se odlučuju za odjeću i obuću

Istraživanje Masterindex kompanije Mastercard® potvrdilo popularnost kupnje online među Europljanima iz 23 zemlje, uključujući Hrvatsku Prvo istraživanje Masterindex o

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!