Robert Prosinečki nova zvijezda Ledo spota

Robert Prosinečki i Ana Štebih

Ledo izvozi trećinu svoje ukupne proizvodnje na dvadesetak stranih tržišta među kojima je i Azerbajdžan. Upravo za potrebe tog tržišta Ledo je ovih dana u Zagrebu snimio reklamni spot s nogometnim trenerom Azerbajdžana i bivšim reprezentativcem Robertom Prosinečkim za premium sladoled Ledo King.

Ledo je sa svojim proizvodima prisutan na tržištu Azerbajdžana proteklih pet godina gdje sve više kupaca prepoznaje kvalitetu Ledo sladoleda. Željeli smo stoga ostvariti suradnju s nekim tko će predstaviti Ledo kao hrvatsku marku. Suradnja s Robertom Prosinečkim, koji je vrlo popularan u Azerbajdžanu te veliki obožavatelj Ledo sladoleda, pokazala se kao dobitna kombinacija. Jako smo zadovoljni suradnjom s ovom nogometnom legendom i sigurni smo da će međunarodni uspjeh popularnog nogometnog izbornika doprinijeti daljnjem razvoju Ledo brenda na spomenutom tržištu“, istaknula je Ana Štebih, direktorica marketinga i razvoja Leda.

KING Classic
KING Classic

Svoje zadovoljstvo nije krio niti slavni izbornik nacionalne reprezentacije. “Svi smo odrastali uz Ledo sladolede te u njima uživamo i danas tako da mi je izuzetna čast biti zaštitno lice jednog tako velikog branda te i na taj način predstavljati Hrvatsku u Azerbajdžanu. Na suradnju me nisu dugo trebali nagovarati jer sam veliki ljubitelj Ledo sladoleda. Osobno najviše volim King sladolede, a ljubav prema tom sladoledu sam podijelio i sa svojim nogometnim timom“, izjavio je Robert Prosinečki te u dobrom raspoloženju dodao: „Uz odličnu ekipu i puno smijeha na snimanju smo se zbilja super zabavili.“

Osim značajnog uspjeha u Azerbajdžanu, Ledo je u posljednjih nekoliko godina napravio značajan iskorak u izvozu te uz Azerbajdžan izvozi i na druga egzotična tržišta poput Ujedinjenih Arapskih Emirata, Libije i Dubaija. Po količinama, ostala važna izvozna tržišta Leda su Bosna i Hercegovina, Mađarska i Slovenija, potom Norveška i SAD.

Pročitajte još vijesti!

cappelli

Hrvatska spremna za turističku sezonu

Hrvatska je potpuno spremna za turističku sezonu, istaknuto je u petak na susretu ministra turizma Garija Cappellija s predstavnicima

Read More...
izvoz

Hrvatski robni izvoz lani porastao 5,7 posto, uvoz 5,5 posto

Hrvatski robni izvoz porastao je u 2016. godini za 5,7 posto u odnosu na prethodnu godinu što je treća

Read More...
Luka-Burilovic

Akcija “Kupujmo hrvatsko” u Splitu okupila 120 izlagača

Hrvatska gospodarska komora (HGK) ove je godine nacionalnu akciju “Kupujmo hrvatsko” započela u petak u Splitu, na Rivi gdje

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!