Sajam Anuga odlična prilika za promociju izvoza

In Sajmovi i izložbe
Sajam Anuga odlična prilika za promociju izvoza

Dvanaest hrvatskih tvrtki u organizaciji Hrvatske gospodarske komore po sedmi put za redom izlaže na Međunarodnom sajmu prehrambene industrije Anuga koji se održava od 5. do 9. listopada u Kölnu.

„U Njemačku smo prošle godine izvezli poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda u vrijednosti 157 milijuna eura, a uvezli smo 457 milijuna. Takvi proizvodi čine tek 8 posto našeg ukupne robne razmjene s Njemačkom pa je potencijal za rast velik. Zato HGK kontinuirano pomaže promociju hrvatskih tvrtki iz poljoprivredno-prehrambene branše na sajmovima poput ovog“, istaknuo je potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam Dragan Kovačević.

Vinkovačka tvrtka Pekar je jedan od domaćih izlagača, a njen direktor prodaje Domagoj Radić ističe da već godinama rade na kvaliteti proizvoda i budno prate zahtjeve tržišta. „Godišnje isporučimo robu za oko 250 kupaca, od najmanjih do najvećih. Kako smo ostvarili suradnju i sa inozemstvom, naročito sa Njemačkom i Austrijom, ne čudi činjenica da smo aktivni na mnogim sajmovima diljem Europe. Puno ulažemo u marketing i promidžbu, tako da su sajmovi logičan slijed naših aktivnosti. Želimo da nas kupci i potencijalni partneri upoznaju, a također i mi želimo upoznati druge tvrtke i proširiti vidike. Sajmovi su odlična prilika za to i mi se rado odazivamo“, izjavio je Radić, dodavši da su i do sada imali uspješne suradnje sklopljene baš na sajmovima.

Jedan od izlagača je i Varžak Med koji će na sajmu predstaviti novu liniju hrvatskog premium meda pod nazivom Mediterra Hr. Direktorica Renata Varžak ga opisuje kao sinergiju prirode, čovjeka i njihovog 25-godišnjeg iskustva u proizvodnji mednih delicija.

„Smatramo da upravo kvalitetan premium proizvod kao što je Mediterra može biti iskorak prema novim tržištima jer nosi poruku hrvatske kvalitete“, naglašava Varžak, uz napomenu da je ulazak Hrvatske u EU donio puno dobrog pčelarima budući da su njihovi proizvodi životinjskog porijekla prije prolazili dosta zahtjevne birokratske procedure. „Sada imamo otvoreno cijelo EU tržište, a to je potencijal koji moramo iskoristiti. Mi kao tvrtka duži niz godina izvozimo svoje proizvode diljem Unije, ali i u BiH i Švicarsku. Anuga je sajam koji pruža odličnu priliku da potencijalnim poslovnim partnerima predstavimo svoje kapitalizirano iskustvo u pčelarskoj branši“, zaključuje.

Uz Pekara i Varžak Med, na sajmu će se od hrvatskih firmi predstaviti i Frozen Food International, Agro-Ore, Apimel, Čakovečki mlinovi, Hermes International, Kraš, Maraska, Mygros, Prodan Tartufi i Uje.

Ove godine na sajmu izlaže gotovo 7.600 izlagača iz 106 zemalja, a u pet dana održavanja se očekuje oko 165.000 posjetitelja.

You may also read!

Horvat_Altmaier

Ministar Horvat primio njemačkog ministra gospodarstva: „Vrijeme je da vratimo povjerenje njemačkih investitora“

U službenom posjetu Republici Hrvatskoj boravi savezni ministar gospodarstva i energetike Savezne Republike Njemačke Peter Altmaier, u pratnji širokog

Read More...
bura

Zdravstveni turizam će u nacionalnoj turističkoj strategiji biti visoko pozicioniran

Zdravstveni turizam će u novoj nacionalnoj turističkoj strategiji biti visoko pozicioniran, među prva tri razvojna proizvoda, jer osim zdravstvu

Read More...
Burilović, Altmaier i Horvat

Burilović: Njemačka je motor Europe i ključni gospodarski partner Hrvatskoj

„Njemačka je četvrto najveće gospodarstvo u svijetu i naš ključni vanjskotrgovinski partner. Stoga ne iznenađuje da pomno pratimo svaki

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.