Salon pjenušavih vina stiže u Zagreb

vinari

Međunarodni salon pjenušavih vina prvi put će se održati u Hrvatskoj, u Zagrebu 11. veljače, i okupiti oko 40 odabranih slovenskih i hrvatskih proizvođača pjenušaca uz nekoliko stranih, najavila je slovenska tvrtka RadoStne prireditve koja takav salon posljednjih godina organizira u Ljubljani.

“Ponosni smo što smo nakon Ljubljane salon pjenušca uspjeli dovesti i u Zagreb, uz potporu slovenskog Veleposlanstva u Zagrebu, SLO-CRO Poslovnog kluba te Turističke zajednice Zagrebačke županije, a time ćemo obilježiti i naših 20 godina festivalskog djelovanja u vinskim manifetacijama“, poručio je direktor tvrtke RadoStne prireditve Rado Stojanovič koji vjeruje da će ‘mjehurići’ pjenušca privući i brojne posjetitelje na Salon u zagrebački Hotel Dubrovnik.

Tjedan dana nakon Zagreba, u Ljubljani će se održati 4. salon pjenušavih vina (Salon penečih vin).

U sklopu zagrebačkog Salona održat će se B2B susreti poslovnih posjetitelja iz Hrvatske i Slovenije te medija, kao i radionice te predstavljanja i ocjenjivanja pjenušaca, dok će u poslijepodnevnim satima Salon otvoriti vrata i za ostalu publiku.

Organizatori najavljuju i da će slovenski novinari posjetiti Zelinsko vinogorje gdje će uz kušanje pjenušaca čuti priču o zelinskom “terroiru”, dok će potom hrvatski novinari u Sloveniju sa sličnim sadržajem posjete.

A kako bi što bolje promovirali pjenušava vina od 10. do 18. veljače organiziraju i u Hrvatskoj i u Sloveniji tzv. ‘sparkling week’ ili tjedan pjenušca u sklopu kojeg će vinski barovi i restorani ponuditi pjenušava vina izlagača na salonima po popularnim cijenama. (H)

Pročitajte još vijesti!

Posjet Belupu

Burilović: Podravkinim know-howom do veće konkurentnosti hrvatskoga gospodarstva

„Podravka je naša strateška kompanija koju gradimo generacijama. To je sjajna tvrtka koja je glavni generator razvoja ovoga kraja“,

Read More...
1-predstavnici Mesne industrije Vajda Čakovec

Vajda ulaže preko 50 milijuna kuna u proizvodni pogon u Čakovcu

Čakovečka mesna industrija najavljuje investiciju u proizvodnju i stvaranje preduvjeta za nova zapošljavanja Investicija od 50 milijuna kuna u

Read More...
Mastercard

22% Hrvata kupuje online najmanje jednom tjedno, vole inozemne e-trgovine, a najčešće se odlučuju za odjeću i obuću

Istraživanje Masterindex kompanije Mastercard® potvrdilo popularnost kupnje online među Europljanima iz 23 zemlje, uključujući Hrvatsku Prvo istraživanje Masterindex o

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!