SAP Hrvatska lani s rastom prihoda od 50 posto

In Tvrtke i tržišta
sap

Tvrtka SAP Hrvatska prošlu je godinu završila s rastom prihoda od gotovo 50 posto u odnosu na 2015. godinu, a rast očekuje i ove godine s obzirom i na nove projekte te očekivanje ubrazanja digitalizacije javne uprave, istaknuto je u utorak na godišnjem susretu predstavnika SAP Hrvatska s novinarima.

Direktorica tvrtke Sonja Popović Hini je izjavila kako od vladajućih očekuje “da pojačaju pripreme za digitalizaciju javne uprave”.

“O tome se duže vrijeme priča, neke su pripreme već počele, no bilo bi dobro da se cijeli taj proces ubrza zbog trendova u svijetu i boljih servisa građanima“, kazala je Popović.

Naglašava da je i na hrvatskom tržištu vidljiv trend digitalne transformacije, u čemu SAP, kao i druge IT tvrtke, vide dodatnu priliku za svoje poslovanje.

Najavljujući kako će im u ovoj godini, kao i globalnom SAP-u, fokus biti na digitalnim platformama te rješenjima za marketing, IoT i drugo, Popović je rekla kako će još jače nastaviti i suradnju sa svojim partnerima u Hrvatskoj u primjenama SAP-ovih znanja i rješenja što je i njihov prilog tehnološkom i digitalnom educiranju i partnera, ali i šire javnosti.

Popović je je istaknula i kako je rast prihoda od gotovo 50 posto u prošloj, vrlo uspješnoj godini za SAP u Hrvatskoj, dijelom posljedica suradnje s velikim kompanijama poput Agrokora i njihove online prodaje Abrakadabra, ali i s brojnim drugima poput Orbica, Francka, Peveca, Iskona i drugih.

Zadovoljni smo lanjskim rezultatom, očigledno je sazrelo i tržište i svijest i naša partnerska mreža za takav veliki pomak, a i ovu godinu vidimo kao vrlo zanimljivu u kojoj će biti zanimljivih projekata“, poručila je Popović, dodajući da su lani povećali broj zaposlenih u tvrtki na 18, a moguće da i ove godine nastave s novim zapošljavanjem. (H)

You may also read!

dalmatia

U Segetu Donjem otvoren prvi Dalmatia Boat Show

U Marini Baotić​ u Segetu Donjem, nedaleko Trogira u četvrtak je otvoren prvi ​međunarodni sajam nautike Dalmatia Boat Show,

Read More...
Valamar

Valamar i SeekandHit osvojili nagradu za najbolju digitalnu kampanju u Hrvatskoj

Valamar i agencija za digitalni marketing SeekandHit osvojili su nagradu za najbolju digitalnu kampanju, Best in Show, na dodjeli

Read More...
JANAF

Konferencija Janafa: Uložit će se 500 milijuna eura u velike baterijske spremnike

Država će utrošiti oko pola milijarde eura za velike baterijske spremnike za pohranu struje, koje će koristiti proizvođači električne

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design