Sensimar Kalamota Island Resort na Koločepu u 2016. s gotovo 4 milijuna eura prihoda

SM Aerial Beach

Hotelski resort Sensimar Kalamota Island na otoku Koločepu iz sastava grupacije Karisma Hotels Adriatic (KHA) prošle je godine uspješno poslovao ostvarivši visoku popunjenost te blizu 4 milijuna eura prihoda i 387,3 tisuće eura neto dobiti, izvijestili su iz KHA-a.

Napominjući kako je dobro lanjsko poslovanje resorta (bivši Hoteli Koločep) rezultat uspješne provedbe financijskog i operativnog restrukturiranja u sklopu grupacije, iz KHA-a ističu da su lani ostvarili iznimno visoku popunjenost hotela od 90 posto.

Takva popunjenost rezultat je kvalitetne suradnje s touroperatorom TUI koji u Hrvatsku većinom dovodi goste iz Ujedinjenog Kraljevstva, Njemačke i skandinavskih zemalja. U pravilu, riječ je o gostima koji do sada nisu boravili u Hrvatskoj“, kažu iz KHA-a otkrivajući da je Resort u 2016. radio 182 dana, a da popunjenost od 90 posto znači gotovo 47 tisuća noćenja, najviše iz Velike Britanije i Belgije.

Naglašavaju da su prošle godine zabilježili rast broja zaposlenih za oko pet posto u odnosu na godinu prije.

KHA je većinski udjel u tadašnjim Hotelima Koločep preuzeo u lipnju 2013. s ambicioznim planovima koji su se prošle godine, kako kažu, ostvarili, jer su od hotela kojima je prijetio stečaj stvorili iznimno vrijedan turistički projekt.

Sensimar Kalamota Island Resort danas ima ukupno 144 sobe, u kategoriji je četiri zvjezdice, a gostima su na raspolaganju i restorani, barovi i drugi sadržaji. Kako je marketinški pozicioniran pod TUI-jevim brendom Sensimar, najviše je usmjeren na tržište Velike Britanije i namijenjen osobama starijima od 16 godina, jer taj brend karakteriziraju vrlo strogi i visoki standardi usluge“, kažu iz KHA ističući da su ponosni što ankete pokazuju i visoko zadovoljstvo gostiju s ocjenama veće od 90 od mogućih 100.

Najavljujući da će u idućem razdoblju komunicirati rezultate poslovanja i za druge hotele u svom portfelju, iz KHA poručuju da će i dalje kroz akvizicije ili upravljanje hotelima, nastaviti širiti poslovanje, prije svega u području koje gravitira zračnim lukama Dubrovnik, Split i Pula.

Iza KHA stoji meksička grupacija Karisma Resorts International, koncern Agrokor te TUI Hotels & Resorts iz sastava najvećeg svjetskog touroperatora TUI AG. (H)

Pročitajte još vijesti!

jezercica

Terme Jezerčica najavljuju ulaganja od 48 milijuna kuna u tri projekta

Terme Jezerčica u idućem će razdoblju uložiti ukupno 48 milijuna kuna u tri projekta proširenja kapaciteta i ponude –

Read More...
1kuhinja

Na Danima poslova u turizmu 70-ak poslodavaca

Procjenjuje se da će ove godine za rad u turističko-ugostiteljskim zanimanjima trebati 15 do 20 tisuća radnika, istaknuto je

Read More...
Nestle

Nestle prodao američko poslovanje sa slatkišima Ferrerou

Švicarski prehrambeni div Nestle dogovorio je prodaju svog američkog poslovanja sa slatkišima talijanskom Ferrerou za 2,8 milijarde dolara, čime

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!