Sensimar Kalamota Island Resort na Koločepu u 2016. s gotovo 4 milijuna eura prihoda

SM Aerial Beach

Hotelski resort Sensimar Kalamota Island na otoku Koločepu iz sastava grupacije Karisma Hotels Adriatic (KHA) prošle je godine uspješno poslovao ostvarivši visoku popunjenost te blizu 4 milijuna eura prihoda i 387,3 tisuće eura neto dobiti, izvijestili su iz KHA-a.

Napominjući kako je dobro lanjsko poslovanje resorta (bivši Hoteli Koločep) rezultat uspješne provedbe financijskog i operativnog restrukturiranja u sklopu grupacije, iz KHA-a ističu da su lani ostvarili iznimno visoku popunjenost hotela od 90 posto.

Takva popunjenost rezultat je kvalitetne suradnje s touroperatorom TUI koji u Hrvatsku većinom dovodi goste iz Ujedinjenog Kraljevstva, Njemačke i skandinavskih zemalja. U pravilu, riječ je o gostima koji do sada nisu boravili u Hrvatskoj“, kažu iz KHA-a otkrivajući da je Resort u 2016. radio 182 dana, a da popunjenost od 90 posto znači gotovo 47 tisuća noćenja, najviše iz Velike Britanije i Belgije.

Naglašavaju da su prošle godine zabilježili rast broja zaposlenih za oko pet posto u odnosu na godinu prije.

KHA je većinski udjel u tadašnjim Hotelima Koločep preuzeo u lipnju 2013. s ambicioznim planovima koji su se prošle godine, kako kažu, ostvarili, jer su od hotela kojima je prijetio stečaj stvorili iznimno vrijedan turistički projekt.

Sensimar Kalamota Island Resort danas ima ukupno 144 sobe, u kategoriji je četiri zvjezdice, a gostima su na raspolaganju i restorani, barovi i drugi sadržaji. Kako je marketinški pozicioniran pod TUI-jevim brendom Sensimar, najviše je usmjeren na tržište Velike Britanije i namijenjen osobama starijima od 16 godina, jer taj brend karakteriziraju vrlo strogi i visoki standardi usluge“, kažu iz KHA ističući da su ponosni što ankete pokazuju i visoko zadovoljstvo gostiju s ocjenama veće od 90 od mogućih 100.

Najavljujući da će u idućem razdoblju komunicirati rezultate poslovanja i za druge hotele u svom portfelju, iz KHA poručuju da će i dalje kroz akvizicije ili upravljanje hotelima, nastaviti širiti poslovanje, prije svega u području koje gravitira zračnim lukama Dubrovnik, Split i Pula.

Iza KHA stoji meksička grupacija Karisma Resorts International, koncern Agrokor te TUI Hotels & Resorts iz sastava najvećeg svjetskog touroperatora TUI AG. (H)

Pročitajte još vijesti!

SUDIONICI HRUSKO FORUM

5. HrUSKo Forum okupio korisnike SAP-a u Hrvatskoj

Nedavno je u hotelu Antunović održan peti po redu HrUSKo Forum okupivši više od 160 korisnika i partnera SAP-a

Read More...
1-Premium trajne salam

Premium trajne salame Croatica ujedinjuju najbolje okuse Hrvatske

Sve miriše na blagdane, obiteljska druženja i tradicionalne specijalitete. Blagdanska trpeza već dobiva svoje obrise i samo se čeka

Read More...
naff

Predstavljen brand kućanskih uređaja Neff

Gdje su nestala vrata? U showroom-u BSH kućanski uređaji d.o.o., predstavljen je nedavno brand kućanskih uređaja Neff pod spretnom

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!