U siječnju 20 posto više turističkih dolazaka i 17 posto više noćenja

sljeme

U siječnju je prema podacima sustava eVisitor i eCrew, u Hrvatskoj ostvareno 217.000 turističkih dolazaka što je 20 posto više nego u prvom mjesecu 2017. godine te 612.000 noćenja ili 17 posto više, izvijestila je u srijedu Hrvatska turistička zajednica (HTZ).

Strani turisti ostvarili su 126.000 dolazaka uz povećanje od 22 posto te 377.000 noćenja (rast za 21 posto), a za 17 posto porastao je i broj dolazaka domaćih turista, koji su ostvarili i 12 posto više noćenja.

Treba, međutim, naglasiti da se radi o turistički relativno mrtvom mjesecu, s obzirom na i dalje vrlo izraženu sezonalnost hrvatskog turizma, kako i na na nisku bazu usporedbe.

Po županijama, najviše noćenja u siječnju -143.000, ostvareno u Zagrebu, a slijede Istra (107.000) i Kvarner (80.000 noćenja).

U Splitsko-dalmatinskoj županiji ostvareno je 62.000 noćenja, Dubrovačko-neretvanskoj 46.000, Zadarskoj 25.000 , Šibenskoj-kninskoj 14.000 te u Ličko-senjskoj županiji 10.000 noćenja.

U kontinentalnim je županijama, ne računajući grad Zagreb, registrirano 124.000 noćenja, a najviše u Krapinsko-zagorskoj, Međimurskoj i Varaždinskoj županiji.

Po destinacijama, u siječnju je, osim u gradu Zagrebu, najviše noćenja ostvareno u Dubrovniku, Rovinju, Splitu, Opatiji i Poreču.

U prvom su mjesecu ove godine najviše noćenja ostvarili turisti iz Bosne i Hercegovine (60.000), Njemačke (36.000), Italije (34.000), Slovenije (34.000) i Austrije (30.000), dok ih je prema strukturi smještaja najviše ostvareno u hotelima (359.000) i objektima u domaćinstvu (124.000 noćenja).

Komentirajući siječanjske rezultate, ministar turizma Gari Cappelli istaknuo je da je nastavak dvoznamenkastog rasta turističkog prometa na početku godine najbolji pokazatelj kako razne manifestacije, od sportskih događaja do brojnih novih ponuda, pozitivno utječu na razvoj turizma.

“Današnji gosti u Hrvatskoj traže raznoliku ponudu i sadržaje, a to je upravo ono na što ćemo naše aktivnosti i programe i dalje usmjeravati. Vjerujem kako će turistička 2018. godina biti uspješna ne samo kroz rast turističkog prometa, već i kroz još veći iskorak prema boljem pozicioniranju Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije”, poručio je Cappelli.

Direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić smatra da su dobri siječanjski rezultati rezultat snažne promocije i raznolike turističke ponude s naglaskom na događanja.

“HTZ kontinuirano provodi marketinške kampanje koje za cilj imaju pozicioniranje Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije. Uspješno je provedena zimska brand kampanja, a uskoro na tržištima diljem svijeta krećemo s provedbom promotivne kampanje za predsezonu koja će biti aktivna do kraja ožujka”, rekao je Staničić.

Ocijenio je kako su pozitivan učinak na turistički promet u siječnju imala događanja poput skijaške utrke Snježne kraljice ili Europskog rukometnog prvenstva održanog u četiri hrvatska grada.

Najavio je skorašnje raspisivanje programa HTZ-a za dodjelu potpora događanjima. (H)

Pročitajte još vijesti!

kras

Kraš i Agrokor demantiraju navode o pogodovanju dobavljačima

Iz Kraša i koncerna Agrokor u petak su demantirali navode o pogodovanju izvanredne uprave Agrokora pojedinim dobavljačima prilikom razvrstavanja

Read More...
coke-summership-logo

Coca-Cola HBC Hrvatska pokrenula program ljetne prakse Coke Summership

Coca Cola HBC Hrvatska, već dugi niz godina jedan od najpoželjnijih poslodavaca u Hrvatskoj, pokreće program ljetne prakse koji

Read More...
pirovac

Otvorena Marina Pirovac s 200 vezova

Marina u Pirovcu s ukupno 215 vezova, u koju je uloženo više od 40 milijuna kuna i u kojoj

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake