Solinski AD Plastik povećao neto dobit za više od 38 posto

ad-plastik

AD Plastik grupa u prvom je polugodištu 2017. poslovala s neto dobiti od 38,9 milijuna kuna, što je za 38,3 posto više nego u istom razdoblju godinu dana ranije, pokazuje financijsko izvješće objavljeno u srijedu.

Kako se navodi u tom izvješću, rast neto dobiti među ostalim proizlazi iz smanjenja troškova financiranja, odnosno kamata na kredite te smanjenja kreditne zaduženosti na čemu se također intenzivno radilo posljednje dvije godine.

Poslovni prihodi te solinske grupe dosegnuli su 531,3 milijuna kuna, što je za 3,7 posto više nego u istom razdoblju godinu ranije.

Uprava ističe kako je rast prihoda ostvaren unatoč činjenici kako u ovoj godini bilježe daljnje jačanje kune u odnosu na euro, što negativno utječe na visinu ostvarenih poslovnih prihoda a samim time i ukupnih rezultata poslovanja grupe.

Istodobno, napominju, u prvom polugodištu 2017. godine pozitivan utjecaj imalo je kretanje tečaja ruske rublje, iako je u posljednja dva mjeseca rublja ponovno slabila zbog pada cijene nafte.

Ističu i da se rezultat aktivnosti na troškovnoj efikasnosti ogleda u daljnjem rastu dobiti prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) od 13,8 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Ostvarena EBITDA za prvih šest mjeseci 2017. godine iznosi 85,4 milijuna kuna, dok je EBITDA marža porasla je s lanjskih 14,64 na 16,07 posto.

Na tržištu EU i Srbije, točnije na lokacijama Solin i Zagreb u Hrvatskoj te na lokaciji Mladenovac u Srbiji, u prvom polugodištu realizirano je 391 milijun kuna poslovnih prihoda, što je 0,8 posto manje u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. U najvećoj mjeri to je posljedica znatnog jačanja kune u odnosu na euro.

Istodobno, značajno je porastao prihod s ruskog tržišta – za 18,8 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, na 140,3 milijuna kuna. Tako udio poslovnih prihoda s ruskog tržišta iznosi 26,44 posto u ukupnim poslovnim prihodima grupe.

To ukazuje na stabilizaciju ruskog tržišta, odnosno naznake njegovog oporavka, ocjenjuje se u izvješću te dodaje da pozitivan utjecaj na konsolidirane prihode s ruskog tržišta ima i jačanje rublje u odnosu na euro kod preračuna u kune u usporedbi s istim razdobljem prethodne godine.

Prodaja automobila na ruskom tržištu bilježi rast od 6 posto u prvom polugodištu 2017. godine u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, a samo u lipnju zabilježen je rast od čak 15 posto, stoji u izvješću.

U izvješću se navodi i da su krajem drugog kvartala ove godine dogovoreni novi poslovi s poznatim kupcima Ford i Hella (Volvo) vrijedni više od 30 milijuna eura. Proizvodnja kreće u 2018. godini, a godišnji prihodi od ovih projekata u punoj godini proizvodnje će iznositi 7 milijuna eura. (H)

Pročitajte još vijesti!

Burilović, Radoš

Digitalna Komora štedi vrijeme poduzetnicima

Predstavljena prva e-usluga Gospodarska mreža Hrvatska gospodarska komora predstavila je novi projekt – Digitalna komora. Riječ je o informacijsko-komunikacijskoj

Read More...
Drilo

Hrvatska je spremna za digitalizaciju

Hrvatska udruga poslodavaca, HUP- Udruga informatičke i komunikacijske djelatnosti predstavila je danas analizu razvoja digitalizacije Hrvatske te rezultate poslovanja

Read More...
Coolinarika

Pola milijuna Facebook fanova Coolinarike potvrdilo da je najveća kulinarska društvena mreža u regiji zaista cool

„Coolinariko hvala ti što postojiš i što unosiš veselje u moj život. Čast mi je biti članom ovog prekrasnog

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake