Sonja Miočić nova direktorica komunikacija u Tele2

Sonja Miocic Tele2

Sonja Miočić nova je direktorica komunikacija u Tele2 Hrvatska, koja je s radom započela sredinom ožujka ove godine.

Sonja Miočić ima višegodišnje iskustvo u poslovima marketinga, korporativnih komunikacija i odnosa s javnošću radeći na voditeljskim i direktorskim pozicijama u AZ mirovinskom fondu i Allianz osiguranju, a u Tele2 dolazi iz tvrtke Tomić & Co., gdje je zadnje tri i pol godine obnašala funkciju direktorice marketinga i odnosa s javnošću za brandove BMW i MINI za Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu. Sonja ima i značajno iskustvo u managementu gdje je vodila različite projekte iz segmenta event managementa, prodajno-marketinških aktivacija i internih komunikacija.

„Izuzetno mi je drago što sam preuzela funkciju direktorice komunikacija u Tele2 i postala dio ovog uspješnog tima. Ovo je vrlo odgovorna i izazovna pozicija budući da se Tele2 Hrvatska susreće s brojnim izazovima na tržištu. Međutim, uvjerena sam u snagu Tele2 branda i tima s kojim ću surađivati i nadam se da ću svojim iskustvom i načinom rada doprinijeti njegovom razvoju“, rekla je Sonja Miočić.

„Drago mi je da se Sonja priključila našem timu na poziciji direktorice komunikacija Tele2 Hrvatska i želim joj i ovim putem zaželjeti srdačnu dobrodošlicu. S obzirom na njeno znanje i iskustvo, vjerujem da će se sjajno uklopiti i donijeti jedan novi pogled u segment marketinških komunikacija kako bi i s te strane naša kompanija još bolje funkcionirala na tržištu te nam olakšala održavanje naše pozicije kao operatera koji kreira ponudu slušajući svoje korisnike“, rekao je Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska.

Pročitajte još vijesti!

jezercica

Terme Jezerčica najavljuju ulaganja od 48 milijuna kuna u tri projekta

Terme Jezerčica u idućem će razdoblju uložiti ukupno 48 milijuna kuna u tri projekta proširenja kapaciteta i ponude –

Read More...
1kuhinja

Na Danima poslova u turizmu 70-ak poslodavaca

Procjenjuje se da će ove godine za rad u turističko-ugostiteljskim zanimanjima trebati 15 do 20 tisuća radnika, istaknuto je

Read More...
Nestle

Nestle prodao američko poslovanje sa slatkišima Ferrerou

Švicarski prehrambeni div Nestle dogovorio je prodaju svog američkog poslovanja sa slatkišima talijanskom Ferrerou za 2,8 milijarde dolara, čime

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!