SPAR Hrvatska svojim dobavljačima otvara vrata kineskog tržišta

In Izvoz
SPAR

Visoka delegacija čelnih ljudi SPAR-a China posjetila je SPAR-ove hipermarkete u Rijeci, Zagrebu i Zadru. Riječ je o vlasnicima iz pet kineskih provincija (Shandong, Guangdong, Beijing, Zhangjiakou, Yunnan) te predsjedniku Uprave SPAR China sa sjedištem u Šangaju. S njima je bila i Guo Geping, predsjednica Kineskog udruženja trgovačkih lanaca i franšiza.

Kineska delegacija posjetila je najveću SPAR-ovu investiciju u Hrvatskoj, INTERSPAR na Rujevici gdje ih je dočekao Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska. Nakon Rijeke, kineska delegacija uputila se prema Dalmaciji te je posjetila INTERSPAR u Zadru, nakon čega su nedjelju proveli u razgledavanju Zadra i okolice. U ponedjeljak je delegacija nakon obilaska Plitvičkih jezera obišla INTERSPAR u City Centru one West u Zagrebu.

Kineskoj delegaciji predstavljena je bogata ponuda proizvoda koju svojim kupcima nudi SPAR Hrvatska, a kako bi se ova prilika iskoristila na najbolji način SPAR je pozvao odabrane hrvatske dobavljače, za koje smatra da imaju potencijal za kinesko tržište, da kinesku delegaciju upoznaju sa svojim proizvodima. Među njima bili su Vindija, Kraš, Gavrilović, Zigante, Dukat, Podravka, Atlantic, Badel i Žito grupa, čije je proizvode kineska delegacija rado kušala.

„Iznimno smo sretni, ali i ponosni što su kolege iz Kine odlučile doći u Hrvatsku i upoznati se s našim INTERSPAR hipermarketima i njihovom bogatom ponudom. Drago mi je što smo našim partnerima, hrvatskim dobavljačima, omogućili ovu odličnu priliku da predstave svoje proizvode našim kineskim predstavnicima“, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik uprave SPAR Hrvatska.

SPAR je u Kini prisutan od 2004. godine, a pokrivenost tržišta širi se iz godine u godinu pa je tako SPAR danas prisutan u više od sedam kineskih provincija s više od 350 trgovina, a godišnje ostvaruje preko 1,5 milijardu eura prometa.

You may also read!

HTZ promovira nautički turizam na devet europskih tržišta

HTZ promovira nautički turizam na devet europskih tržišta

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) počela je kampanju za nautički turizam koju će provoditi do kraja godine na devet europskih

Read More...
JYSK

JYSK u Hrvatskoj ostvario 535,4 milijuna kuna prometa

Maloprodajni lanac JYSK u Hrvatskoj je u svojoj fiskalnoj godini, koja traje od 1. rujna 2018. do 31. kolovoza

Read More...
Spoj hrvatske kulture i turizma sve atraktivniji svjetskom tržištu

Spoj hrvatske kulture i turizma sve atraktivniji svjetskom tržištu

„Međuresorno povezivanje i komunikacija preduvjet su za uspješan spoj kulture i turizma. Napori oko Akcijskog plana za razvoj kulturnog

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.