Sporazum o turističkoj suradnji Hrvatske i Kine

In Iz svijeta
capelli-kina

Sporazum o suradnji u području turizma između Hrvatske i Kine potpisali su u srijedu ministar turizma Gari Cappelli i ministar kulture i turizma Narodne republike Kine Luo Shugang, a potpisivanju je prethodio bilateralni sastanak hrvatske i kineske delegacije.

Ministar turizma Gari Cappelli izjavio je kako sporazumom suradnja između dviju zemalja postaje još konkretnija, s akcijskim planom i rokovima, posebno nakon otvaranja ureda Hrvatske turističke zajednice u Šangaju koje se planira u studenom.

“Tada će se premijer Plenković sastati s kineskim premijerom, što će biti ogroman korak u suradnji dviju zemalja. Posjetit ćemo sve važne kineske sajmove, a na inicijativu kineskog veleposlanika imamo dogovor da iduća godina bude proglašena godinom turizma između Kine i Hrvatske. To nije slučajno, jer će se baš u Hrvatskoj dogoditi susret premijera inicijative ‘Kina + 16’, što će biti dodatna promocija suradnje”, rekao je Cappeli.

Naglasio je kako je ove godine zabilježen ogroman rast dolazaka kineskih turista u Hrvatsku, a uz poboljšanje viznog sustava radi se i na otvaranju direktnih linija.

Hrvatsko-kineski sporazum potpisan je na marginama ministarske konferencije “Kina +16” koja je okupila predstavnike država srednje i istočne Europe na području turizma, članica inicijative Kina +16 – Albanije, Bosne i Hercegovine, Bugarske, Crne Gore, Češke, Estonije, Hrvatske, Latvije, Litve, Mađarske, Makedonije, Poljske, Rumunjske, Slovačke, Slovenije i Srbije.

Na konferenciji se raspravlja o budućoj suradnji te kroz niz radionica iz područja zdravstvenog turizma, investicija i B2B suradnje, uspostavljaju snažniji modalitet suradnje. (H)

You may also read!

plava-laguna

Plava Laguna snažno investira i u 2019.

Plava Laguna ove je godine ostvarila najveći kapitalni budžet u svojoj povijesti od pola milijarde kuna, a i u

Read More...
Nestle

Nestle ukida 380 radnih mjesta u Njemačkoj

Švicarski prehrambeni div hrane Nestle najavio je u ponedjeljak da će ukinuti oko 380 radnih mjesta u Njemačkoj zbog

Read More...
Lidi-Srbija

Lidl u Srbiji za dva mjeseca osvojio oko četiri posto tržišta

Njemački trgovinski lanac Lidl je, dva mjeseca nakon ulaska u Srbiju, uzdrmao tržište maloprodaje, preuzevši od konkurencije tri do

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.