Istarski hotelijer osvojio prestižnu američku nagradu za maslinovo ulje „The best of class“

Istrian Olive oil Vergal

Na „The New York International Olive Oil Competition“, najvećem i jednom od najcjenjenijih svjetskih natjecanja u ocjenjivanju kvalitete maslinovih ulja, najprestižniju nagradu u kategoriji Best of Class dobio je hrvatski „Vergal Frantoio“, proizvod tvrtke Laguna Novigrad d.d.

Ovogodišnje natjecanje „The New York International Olive Oil Competition“ završeno je sinoć u New Yorku gdje je među konkurencijom od preko 800 proizvođača iz 26 zemalja svijeta najprestižniju nagradu Best of Class u kategoriji monokultivarnih ulja blage voćnosti, od 12 kategorija za sjevernu hemisferu dobilo ekstra djevičansko maslinovo ulje „Vergal Frantoio“. Ulje je to vrhunske proizvodnje Lagune Novigrad, jedne od vodećih hrvatskih tvrtki poznate po hotelskom brendu Aminess Hotels & Campsites, koja od 2005. godine uzgaja sorte frantoio, leccino i istarsku bjelicu.

„Raspolažemo s dva maslinika smještena u neposrednoj blizini naših hotela i kampova uz samo more. Naš dugogodišnji i predan rad rezultira vrhunskom kvalitetom koja se cijeni i u svijetu i to nas jako veseli. „Vergal Frantoio“ dobio je najviše ocjene vrhunskih svjetskih poznavatelja i kušača maslinovih ulja koji su ovom prestižnom nagradom svakako dali i poseban pečat za daljnju izgradnju ovog iznimnog brenda.“ – istaknula je Zrinka Bokulić, predsjednica Uprave Lagune Novigrad.

Pri objavi rezultata na „The New York International Olive Oil Competition“ istaknuto je da su kod proizvoda „Vergal Frantoio“ izvrsno izbalansirani gorki i začinjeni okusi. Ovo ulje najskladnije se spaja s namirnicama jakog okusa i mirisa, poput bifteka, tartufa, divljači i zrelih sireva.

Također, i tijekom prethodnih godina maslinovo ulje Vergal dobilo je mnogobrojne nagrade te je 5 godina za redom uvršteno u specijalizirani vodič Flos Olei koji donosi pregled najboljih ekstra djevičanskih maslinovih ulja na svijetu.

„Kvaliteti našeg ulja sigurno doprinosi i činjenica što i naši gosti svake godine s velikim entuzijazmom sudjeluju u berbi maslina.“ – dodao je direktor prodaje i marketinga Mladen Knežević.

Pročitajte još vijesti!

metro

METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina

Mario Mihelj i Duje Kanajet kuhali za kolege i vlasnike zagrebačkih restorana U utorak 19. lipnja, METRO Cash &

Read More...
podravka

Održan Dan polja pšenice

Podravka planira otkupiti 40.000 tona pšenice Podravka je i ove godine obilježila početak žetve pšenice organizacijom stručnog skupa „Dan

Read More...
ford

Volkswagen AG i Ford istražuju mogućnost strateškog saveza

Volkswagen i Ford istražuju strateški savez u svrhu poboljšanja poslovanja, jačanja konkurentnosti i bolje usluge kupcima Volkswagen AG i

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake