Stella Artois partner je prvog Drive-In Kina u Hrvatskoj

In Odnosi s javnošću
stella art

Stella Artois ponosni je partner prvog Drive-In Kina u Hrvatskoj, jedinog društvenog događaja sa sigurnom socijalnom distancom, u sklopu kojeg će od danas do 21. svibnja na Istočnom parkiralištu Zagrebačkog velesajma svaku večer biti prikazan po jedan igrani film.

Tim povodom na službenoj Facebook stranici Stella Artois Hrvatska dostupan je nagradni natječaj u kojem se poziva fanove da se okušaju u režiji i opišu radnju vlastitog autorskog filma. Dva najkreativnija odgovora osvajaju ulaznice za projekciju filma Yesterday 21. svibnja.

Sve projekcije prikazivat će se na dva 15-metarska ekrana, a zvuk filma posjetitelji će moći pratiti putem svojih radijskih aparata u automobilu koji će biti prilagođen privremenoj radijskoj frekvenciji. Početak projekcija je predviđen za 21 sat.

U osam večeri Drive-In Kina na otvorenom bit će prikazani atraktivni filmski blockbusteri poput Yesterday, Brzi i žestoki: Hobbs & Shaw, Prvi čovjek, Prevarantice, The Shiny Shrimps, Emma i Smrtonosni strojevi. U ovom jedinstvenom filmskom iskustvu gledatelji će uživati iz svojih automobila, po dvije osobe u svakom, a broj automobila svake večeri ograničen je na 300.

Prvo Drive-In kino u Hrvatskoj ujedno je i humanitarnog karaktera. Sav novac od prodaje ulaznica bit će doniran Kliničkoj bolnici Sestara milosrdnica u Zagrebu.

Nakon višetjedne izolacije zbog COVID-19 virusa bit će ovo jedinstvena prilika za sve koji su se zaželjeli izlazaka i druženja uz poznate filmske naslove.

Na kraju projekcije svi posjetitelji dobit će limenku Stella Artois piva za ponijeti kući kako bi u udobnosti vlastitog doma mogli nazdraviti za lijepo provedenu večer.

You may also read!

HTZ promovira nautički turizam na devet europskih tržišta

Nautika u srpnju dosegla 75 posto lanjskih dolazaka

Kako sezona odmiče, hrvatska nautika bilježi sve bolje rezultate, naročito u srpnju. Ako isključimo podatke o mini kruzerima, ukupan

Read More...
wall street

Na Wall Streetu S&P 500 porastao četvrti dan zaredom

Na Wall Streetu je u srijedu S&P 500 porastao četvrti dan zaredom, dok je Nasdaq indeks dosegnuo novu rekordnu

Read More...
nestle

Nestlé pokreće kampanju pod nazivom Biraj Zeleno za promicanje odgovornog ponašanja prema okolišu

Nestlé Adriatic, po prvi puta u Hrvatskoj, pokreće edukativno digitalnu kampanju Biraj Zeleno o važnosti održivog načina života kako

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.