Sutra u Konzum stižu zabavne naljepnice Fixeez

In Odnosi s javnošću
Fixeez

U novom programu vjernosti posebno će uživati današnji klinci, pripadnici generacije koja je odrasla uz pametne telefone i komunicira emojiima.

Od četvrtka, 8. rujna, u sklopu najnovijeg programa vjernosti u Konzumove prodavaonice ekskluzivno stižu Fixeezi, zabavne naljepnice u obliku popularnih emojija za ukrašavanje različitih predmeta, odjeće i obuće.

I dok su njihovi roditelji nekad nosili prišivke kojima su ukrašavali odjeću i tako unosili šarenilo u monotoniju odjeće, uz Fixeeze ukrašavanje odjeće, obuće, modnih dodataka, različitih predmeta ili gadgeta nikad nije bilo jednostavnije. Uz to, premazani su posebnim slojem ljepila te se mogu lijepiti iznova ili čuvati u svojoj kartonskoj košuljici, a u njima će podjednako uživati i klinci i odrasli.

Ipak, primarno su namijenjeni najmlađima koji su odrasli uz pametne telefone i komuniciraju emojijima. Fixeezi ujedno predstavljaju svojevrsni hommage pop kulturi i modernom načinu komunikacije virtualnim žargonom, u kojem je cijeli kontekst sažet u grafičke simbole. Osim toga, potpuno su u skladu i s ekološkim trendom ponovne uporabe jer će začas osvježiti i uljepšati stariji odjevni ili bilo koji drugi predmet i tako mu produžiti rok trajanja.

Osim na modnom planu, naljepnice Fixeez glavne su zvijezde i na Konzumovim društvenim mrežama, i to u čak dva TikTok izazova u kojima sudionici mogu osvojiti i super nagrade. Tu je popularni „Spusti prst“ izazov u kojem sudionici na unaprijed snimljenom zvuku spuštaju prst kad se slažu s izrečenim, dok u plesnom izazovu sudionici moraju naučiti zadanu koreografiju i snimiti se kako je izvode. Izazove je potrebno podijeliti na vlastitim TikTok profilima uz tagove @konzumhr i #fixeezmood.

Fixeezi će biti predstavljeni na posebnom Konzumovom događanju u subotu 10. rujna na zagrebačkom Cvjetnom trgu, s brojnim iznenađenjima za prolaznike. Od 8. rujna do 5. listopada moći će se sakupljati kupnjom u Konzumovim prodavaonicama diljem Hrvatske, pri čemu će kupac za svakih potrošenih 75 kuna (9,95 eura) dobiti jednu Fixeez naljepnicu. U ponudi će biti ukupno 36 različitih naljepnica, a dobivat će se i uz kupnju određenih proizvoda iz Konzumove ponude.

Više informacija o Fixeezima i novom Konzumovom programu vjernosti dostupno je na stranici konzum.hr/fixeez.

You may also read!

MAGROS 2022 - Naglasak na novim izazovima

MAGROS 2022 – Naglasak na novim izazovima

Tema ovogodišnje 34. tradicionalne konferencije trgovaca i proizvođača MAGROS 2022 bila je vrlo izazovna. Riječ je o trgovini u

Read More...
FORTENOVA

Ugovor o suradnji Fortenova grupe i EI Hrvoje Požar na izradi studije izračuna ugljikovog otiska u Fortenova grupi

Fortenova grupa i Energetski institut Hrvoje Požar potpisali su ugovor o suradnji na izradi studije izračuna ugljikovog otiska Fortenova

Read More...
Vesna Pavković (dm) Helena Nađ

Proizvodi brenda Prirodna kozmetika Helena iz Podgorača od studenog u dm-u

U ponudi dm-a od studenog 2022. godine bit će dostupni proizvodi brenda Prirodna kozmetika Helena iz Podgorača koje je

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design