Thierry Guillon-Verne novi je predsjednik Uprave METRO Cash & Carry Hrvatska

In Karijere
Thierry Guillon-Verne

Od početka svibnja, Thierry Guillon-Verne preuzeo je funkciju predsjednika Uprave tvrtke METRO Cash & Carry Hrvatska. Prije dolaska u Hrvatsku obavljao je dužnost glavnog direktora operacija za područje zapadnog dijela njemačke tvrtke real GmbH, maloprodajne linije tvrtke METRO AG, gdje je bio odgovoran za rad 85 trgovina s 11.000 zaposlenika i prihodima većim od 2,7 milijarde eura te kao voditelj projekta razvoja inovativnog hipermarket formata Markthalle.

Thierry Guillon-Verne karijeru u METRO-u započinje 2010. godine u realu, najprije kao komercijalni direktor i član Uprave tvrtke real Rumunjska, a potom kao globalni direktor za marketinšku strategiju, višekanalnu prodaju i privatne robne marke te direktor digitalnog kanala.

Prije dolaska u METRO Grupu, Thierry Guillon-Verne vodio je brojne operacije i upravljao pojedinim tržištima u Aziji za francusku Carrefour Grupu, najveći europski i drugi najveći svjetski maloprodajni lanac. Započeo je u Južnoj Koreji kao direktor neprehrambenog asortimana, zatim kao direktor trgovine, da bi kasnije nastavio karijeru u Maleziji na mjestu direktora za pozicioniranje svježeg asortimana. U Singapuru je bio direktor operacija i asortimana proizvoda, a potom se brinuo o cjelokupnom asortimanu na tajlandskom tržištu. Posljednje dvije godine u Carrefouru proveo je u Francuskoj kao direktor za strategiju Grupe.

U METRO Cash & Carry Hrvatska bit će zadužen za daljnje osnaživanje pozicije na veleprodajnom tržištu i strateški razvoj poslovanja s primarnim fokusom na jačanje ponude i usluga za ugostiteljski sektor i neovisne trgovce kroz veleprodajne centre i uslugu dostave. METRO Hrvatska surađuje s 95 posto ugostiteljskih objekata u Hrvatskoj te više od 160 tisuća profesionalnih kupaca, prvenstveno malih i srednjih poduzetnika. U travnju je u Dubrovniku otvoren i deseti METRO Cash & Carry veleprodajni centar u Hrvatskoj, u koji je uloženo više od 10 milijuna kuna.

You may also read!

1-Inicijativa-30-za-2019-godinu

Raste broj članica HUP-ove inicijative 30%

U petak je u HUP-u još šesnaest vodećih tvrtki i medijskih kuća pristupilo HUP-ovoj Inicijativi 30%, a posebna gošća

Read More...
1-Pink ribbon

dm obilježava mjesec borbe protiv raka dojke

Tijekom listopada kupci u dm prodavaonicama mogu podržati donaciju Udruzi P.I.N.K. life U četvrtak, 12. rujna dm i partneri najavili

Read More...
Zavod za zapošljavanje

Revidirani podaci o broju zaposlenih

Podaci o broju zaposlenih iz administrativnih izvora u Hrvatskoj dosad su imali dosta manjkavosti, što je smanjivalo njihovu relevantnost

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.