Tina Puhalo Grladinović direktorica tvrtke K pivovari

Tina Puhalo Grladinović

Tina Puhalo Grladinović, dugogodišnja Voditeljica korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare, od 1. veljače 2018. godine preuzet će poziciju direktorice tvrtke K pivovari. Radi se o tvrtki kćeri Zagrebačke pivovare, najvećeg domaćeg proizvođača piva, koja posluje na istoj lokaciji u zagrebačkoj Ilici još od 1892. godine.

Prelaskom iz sektora komunikacija na rukovodeće mjesto tvrtke K pivovari, Tina će biti odgovorna za upravljanjem poslovanjem kultne pivnice Pivane te nedavno izgrađene mikropivovare Grif, koja proizvodi nepasterizirane i nefiltrirane vrste specijalnih piva.

„Ovo imenovanje veliko je priznanje mom radu u Zagrebačkoj pivovari, gdje sam tijekom svog gotovo 14-godišnjeg djelovanja utemeljila funkciju korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare. Zahvalna sam što mi je Zagrebačka pivovara dala brojne prilike za osobni rast i razvoj te je kao tržišni lider omogućila provedbu komunikacijskih projekata i platformi koji su unaprijedili i struku odnosa s javnošću i našu industriju. Jedan od najpoznatijih primjera je svakako dugogodišnja kampanja Razmisli, kojom se Zagrebačka pivovara uspješno pozicionirala kao vodeći glas umjerene i odgovorne konzumacije, sustavno ukazujući na važnost odgovornog ponašanja u prometu i opasnosti koje vrebaju kada mladi ljudi zloupotrebljavaju alkohol. Posebno sam ponosna i na komunikacijski iskorak u sklopu društveno odgovornog projekta Ožujskog piva s kampanjom ‘Počeši s razlogom’, kao prvom hrvatskom nacionalnom kampanjom usmjerenom na muško zdravlje, zbog koje je 89 muškaraca u dvije godine otkrilo rak testisa u ranoj fazi i time su dobili priliku za uspješno izlječenje, a koja je nagrađena cijelim nizom nagrada, uključujući Grand Prix na Danima komunikacija i Grand Prixom Hrvatske udruge za odnose s javnošću u kategoriji društveno odgovorne kampanje godine.“ istaknula je Tina Puhalo Grladinović.

Dodaje da ovo imenovanje predstavlja i veliku odgovornost i izazov te da vjeruje da će stečena znanja i iskustva, uz sjajnu suradnju cijelog tima K pivovari, rezultirati uspješnim pozicioniranjem mikropivovare Grif kao izbora broj 1 za potrošače u ovom uzbudljivim i dinamičnom segmentu pivskog tržišta, a Pivane u izazovnom ugostiteljskom okruženju.

Tina se Zagrebačkoj pivovari pridružila 2004. godine na poziciji voditeljice korporativnih komunikacija. Godine 2014. postaje odgovorna i za tržište BiH. U višegodišnjem radu stekla je bogato iskustvo iz područja upravljanja korporativnim komunikacijama, brend PR-a i odnosa s dionicima važnim za sektor pivarstva.

S obzirom na međunarodnu poziciju Zagrebačke pivovare kao društva Molson Coors grupacije, 3. vodeće industrije piva u svijetu, Tina je također rukovodila projektima na europskoj razini, pratila trendove i razmjenjivala iskustva sa stručnjacima iz industrije i izvan Hrvatske.

Pročitajte još vijesti!

dm Deset najbrzih natjecateljica

Najveća dm ženska utrka do sada okupila 7.880 sudionika

Prikupljeno više od 115.000 kuna za udrugu Europa Donna U subotu, 16. lipnja, sedma dm ženska utrka okupila je

Read More...
burza

U nesigurnom trgovanju većina svjetskih burzi porasla

Na većini svjetskih burzi cijene su dionica prošloga tjedna porasle, no vladala je nesigurnost zbog povećanja kamata američkog Feda,

Read More...
benza

Cijene nafte pale nadomak 75 dolara, u fokusu mogućnost povećanja ponude

Cijene nafte pale su u petak na međunarodnim tržištima nadomak 75 dolara uoči sastanka Organizacije zemalja-izvoznica nafte (OPEC) u

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake