Treće izdanje konferencije Best stay uskoro u Splitu

Best Stay

Kakav je potencijal luksuznog turizma u Hrvatskoj? Koje su njegove karakteristike i kako izgleda njegov razvoj u budućnosti? Na ova i brojna druga pitanja i teme odgovorit će sudionici ovogodišnje konferencije Best Stay koja će se održati 19. i 20. listopada 2017. godine u Hotelu Park u Splitu.

Ovo jedinstveno poslovno događanje svake godine svojim sudionicima predstavlja određene novitete iz industrije turizma, a naglasak trećeg izdanja stavljen je na luksuzni turizam i sve njegove segmente.

Što to čini jedinstveni luksuzni doživljaj gosta, kako privući gosta kroz originalnu priču, kako gosta oduševiti kroz personalizirani pristup i detalje, kako integrirati kvalitetne nove tehnologije i najnovije trendove ili kako postići luksuz pomoću dizajna i arhitekture neke su od tema koje će se otvoriti na panelima.

Na impresivnom popisu govornika nalaze se imena stručnjaka poput Ane Brant (Dorchester Collection, Velika Britanija), Neviusa Glussia (Rosewood Hotels, Velika Britanija), Ayhana Bascia (Rixos Libertas Dubrovnik), Petera Loscha (Maistra), Sanje Gagulić (Bluesun Hotels & Resorts), Michaela Caspara (Radisson Blu), Daniele Nova (AccorHotels, Poljska) i brojna druga koja će predstaviti najbolje primjere iz prakse i odgovoriti na najvažnija pitanja.

“Naše konferencije, koje radimo na principu komercijalnih konferencija, a kakve smo odradili od Aucklanda do Londona i Dubaija, fokusirane su na nove informacije, upoznavanje novih ljudi te stvaranje konkretnih planova. Best Stay iz godine u godinu privlači sve veći broj sudionika i partnera iz regije i inozemstva te one u Hrvatskoj koji su usmjereni prema svijetu“, izjavila je Anja Profozić, direktorica tvrtke Proper i producentica konferencije Best Stay te dodaje: “Hrvatska kao destinaciju ima sve adute za luksuzni turizam, ali nisu još dovoljno iskorišteni. Ono što je izuzetno bitno i nedovoljno istaknuto u vezi hrvatskog turizma jest postavljanje kvalitete prije kvantitete, tj. privlačenje onih gostiju koji cijene kvalitetu i luksuz u svakom pogledu, od samog dizajna hotela do opreme, ponude, tehnologije, digitalne komunikacije te naravno, osoblja na licu mjesta. Hrvatska ima priliku fokusirati se na luksuzni turizam i kvalitetu, ne samo putem gradnje novih hotela, već i putem povećanja kvalitete postojećih, a upravo se time konferencija Best Stay bavi i nudi odgovor na pitanje kako postići luksuz u svakom pogledu iskustva gosta“.

Kroz predavanja vrhunskih stručnjaka, umrežavanje putem zabavnih formata kao što je speed networking i demonstracije u izložbenom prostoru, sudionici se na jednom mjestu mogu informirati, dobiti nove ideje i upoznati s najnovijim inovacijama.

“Visoki nivo kvalitete već je razvijen u regiji, ali imamo još puno posla za postići pravi luksuz. Upravo zato su konferencije poput Best Staya odlične kako bismo se svi međusobno povezali i informirali”, istaknuo je Joze Tomaš, direktor Hotela Park Split te je upozorio na važnost organizacije konferencija koje povezuju stručnjake u području luksuznog turizma: “Luksuz je globalna priča gdje je svaka nova informacija vrijedna kako bi se uspješno pratili svjetski trendovi”.

Jedan od noviteta trećeg izdanja jest dodjela nagrada Best Stay Awards 2017 koja će se održati 19. listopada. Dodjelu nagrada voditi će jedan od sedam međunarodnih sudaca iz žirija, Gianluca Laterza iz TripAdvisora, a bit će dodijeljenje u kategorijama za najbolji luksuzni hotel, najinovativniji dizajn hotela, najbolju destinaciju za luksuzni turizam, najbolje ICT rješenje za hotele te za najbolju izradu web stranice za hotele. Prvi konferencijski dan završit će Best Stay Partyjem, a odlična zabava i prilika za dobar networking počinje u 20 sati.

Pročitajte još vijesti!

posao

Eurostat: Rast stope slobodnih radnih mjesta u prvom kvartalu u EU i Hrvatskoj

Stopa slobodnih radnih mjesta u prvom je ovogodišnjem kvartalu u Europskoj uniji i eurozoni uvećana prema tromjesečju ranije i

Read More...
Čedomir Momčilović, Udruga trgovaca Sjever Plus i Marko Malić, Velpro

Velpro potpisao ugovor o suradnji s Udrugom trgovaca Sjever Plus

Suradnja između najveće hrvatske veleprodajne mreže i udruge malih trgovaca donosi obostrane pogodnosti i predstavlja korak dalje u nastavku

Read More...
JDcom

Google investira 550 milijuna dolara u kineskog diva e-trgovine JD.com

Google će investirati više od pola milijarde dolara u kinesku tvrtku za e-trgovinu JD.com u sklopu nastojanja širenja maloprodajnih

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake