Turiste se pozdravlja, ali rijetko poziva na ponovni dolazak

In Iz zemlje
gost

Turistički djelatnici ovog su ljeta većinom pozdravljali goste na dolasku i odlasku, ali su ih rijetko pozivali da ponovo dođu, pokazalo je istraživanje agencije za mystery shopping Heraklea.

Ta agencija od 2006. u Hrvatskoj provodi mjerenje kvalitete usluga na vrhuncu turističke sezone, pa je tako i ove godine od lipnja do rujna mjerila kvalitetu usluga u prijevozu, smještaju, pri kupnji suvenira, traženju informacija te u ugostiteljskim objektima.

Mjerenje osnovnih elemenata kvalitete usluge, od početnog pozdrava i osmijeha do pozdrava na odlasku, zahvala te poziva na ponovni posjet obavljali su “tajni gosti” koje je angažirala Heraklea, na 978 lokacija u primorskoj i kontinentalne Hrvatske.

Istraživanje je pokazalo da je 83 posto djelatnika pozdravilo goste, što je slabije za 3,2 postotnih poena u odnosu na prošlu godinu, ali su se zato više i češće nego lani osmjehnuli gostu, u 71,5 posto slučajeva ili za 7,4 postotna poena više nego lani.

Goste na odlasku pozdravilo je 83,2 posto djelatnika, a zahvalilo im njih 73 posto, dok je najslabiji rezultat, od svega 28,3 posto, zabilježen kod poziva na ponovni posjet, iako je to za oko 4 postotnih poena bolje nego prošle godine.

“Kvaliteta usluge u turizmu je ključni faktor za zadržavanje gosta, jer nezadovoljan gost je izgubljen gost. Odnos djelatnika prema gostu u današnjim uvjetima izražene konkurencije i sve većeg rasta zahtjeva gostiju, postao je ključan za opstanak na tržištu te je važno osvijestiti da je potrebno uložiti vrijeme u edukaciju turističkih djelatnika kako bi njihov odnos prema gostima postao prepoznatljivo obilježje po kojem će nas, kao i po prirodnim ljepotama i drugim elementima, gosti pamtiti i preporučiti”, komentar je iz Heraklee uz istraživanje. (H)

You may also read!

sajam

Na Jadranskom sajmu od 19. do 23. rujna na programu tri sajamske priredbe

40. Sajam građevinarstva 13. Sajam vode, vodovodi i sanitarne tehnologije 6. Sajam energetike U godini jubileja, kada Jadranski sajam proslavlja 50 godina

Read More...
maric

Smanjenje stope PDV-a na određene proizvode građani trebaju osjetiti na cijenama

Ministar financija Zdravko Marić izjavio je kako bi najavljeno smanjenje stope PDV-a na određene prehrambene proizvode građani trebali osjetiti

Read More...
METRO

METRO AG proglašen najboljom svjetskom kompanijom

Lider u kategoriji Prodaja prehrambenih namirnica METRO AG četvrti put proglašen najboljom svjetskom kompanijom prema Dow Jones indeksu održivosti Četvrtu godinu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.