Turistička ponuda Slavonije predstavljena u Münchenu pod motom ‘najljepša hrvatska tajna’

sajam

Turistička ponuda slavonskih destinacija predstavljena je ovaj tjedan u Münchenu u organizaciji njemačkog touroperatora za Hrvatsku ID Riva Toursa i ispostave HTZ-a u tom gradu, uz poruku da je Slavonija ‘najljepša hrvatska tajna’ koju želi posjetiti sve više Bavaraca, izvijestili su u petak iz Glavnog ureda HTZ-a.

U sklopu predstavljanja ponude slavonskih destinacija u Münchenu održana je i Večer ambasadora hrvatskog turizma, koja je okupila mlade i uspješne poslovne ljude hrvatskog podrijetla, kojima su predstavljene pojedine slavonske destinacije i njihova ponuda, uključujući glazbu, hranu, vina i suvenire.

Posebna prezentacija održana je u prostorijama dnevnih novina “Münchner Merkur”, gdje su ponudu predstavili gradovi Požega i Ilok, kao i Iločki podrumi, Vinarija Kutjevo, Vinarija Brzica, Zlatni lug i drugi, a publici je prikazana i skraćena njemačka verzija promotivnog spota HTZ-a koji je nedavno u SAD-u dobio nagradu za najbolji svjetski spot turističke organizacije.

U suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom tom je prilikom najavljen projekt Vina Croatia u sklopu kojeg će se u svibnju održati trodnevna manifestacija na Wittelsbacher Platzu u Münchenu, a dodatnom pozicioniranju Slavonije na njemačkom tržištu trebalo bi pridonijeti i tradicionalno putovanje “Leserreise”, koje “Münchner Merkur” ove godine organizira za svoje čitatelje, i to u dva termina, u lipnju i rujnu.

Uz to, Bavarska radiotelevizija “Bayerische Rundfunk” zakupila je i sedmodnevno putovanje u rujnu s velikom biciklističkom turom po Slavoniji za svoje gledatelje i slušatelje, poručili su iz HTZ-a.

“Bavarcima smo prezentirali biser koji je još uvijek svojevrsna tajna. Slavonija ima srce, toplinu, odličnu gastronomiju i mora biti projekt koji ćemo zajednički promovirati. Ono što je najvažnije, grupni, ali i individualni buking prema slavonskim destinacijama je krenuo, pa je tako već sada biciklistička tura od 22. do 29. rujna za 100 osoba popunjena”, poručio je vlasnik I.D. Riva Toursa Selimir Ognjenović.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić zadovoljan je što, kako kaže, promotivne aktivnosti s ciljem pozicioniranja hrvatske kontinentalne turističke ponude nailaze na odlične reakcije publike kao potencijalnih turista i stranih partnera.

“Njemačka je jedno od naših najvažnijih tržišta, s kojeg ostvarujemo i najveći turistički promet, pa upravo stoga vidimo i velike potencijale kontinentalne ponude za to tržište. Vjerujem u odlične rezultate cjelokupnog turističkog sektora u ovoj godini, a posebice kontinenta koji za mnoge turiste predstavlja još uvijek neotkriveno blago”, poručio je povodom promocije Slavonije u Muenchenu Staničić. (H)

Pročitajte još vijesti!

Poslovni aspekti trgovine

Izašla nova knjiga – “Poslovni aspekti trgovine”

Iz tiska je izašla knjiga “Poslovni aspekti trgovine” u izdanju Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Knjigu su uredili članovi Katedre

Read More...
Adrovic

Novih kredita na hrvatskom tržištu ove godine više od 60 mlrd kuna

Za razliku od 2017. godine, kada je zbog izbijanja krize u Agrokoru tržište kredita “malo zaškripalo”, u 2018. kreditni

Read More...
crikva

PBZ CO i Erste službeno preuzeli crikvenički Jadran

Mirovinski fondovi PBZ CO i Erste preuzeli su i službeno u utorak 70,74 posto udjela u crikveničkom Jadranu, a

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake