U Budvi održani 42. Sajam namještaja i 12. Sajam umjetnina „Art Expo“

In Sajmovi i izložbe
bujković

U okviru jubilarne, pedesete godine značajnog angažmana Jadranskog sajma u vrlo raznovrsnim privrednim i komercijalnim pothvatima, održane su dvije međunarodne sajamske manifestacije: 42. Sajam namještaja, opreme za domaćinstva, poslovne prostore i unutrašnju dekoraciju i 12. sajam umjetnina „Art Expo“.

Direktor Jadranskog sajama doc.dr. Rajko Bujković, pozdravljajući na otvorenju prisutne, istaknuo je da je posebno važno što je sajam platforma međunarodnog karaktera. „To je značajna mogućnost za našu provredu da dodatno internacionaliziraju poslovanje kada je u pitanju drvna industrija. Isto tako posebno želim istaknuti činjenicu da 36% izlagača na Jadranskom sajmu prvi put komunicira s tržištem Crne Gore.To je značajna prilika da naše tržište konzumira nove proizvode i primijeni nove tehnologije koje se nude u proizvodnji namještaja. Prisustvom 84 direktnih i indirektnih izlagača iz 14 zemalja i popunjavanjem kompletnog kapaciteta Sajma, ova međunarodna manifestacija u potpunosti je ispunila naša očekivanja, a ne sumnjamo da će biti ispunjena i očekivanja naših izlagača i posjetitelja“ – kazao je Bujković.

bujkovicSvečano otvarajući 42 sajam namještaja i 12. Sajam umjetnina ispred Ministarstva poljoprivrede i ruralnog razvoja, generalni direktor Direktorata za šumarstvo, lovstvo i drvnu industriju Adem Fetić naglasio je značaj ovemanifestacije na putu daljeg razvoja drvne industrije u Crnoj Gori.

Kako je ključni cilj razvoja svake industrije odnosno svakog proizvodača postizanje konkurentnosti i prepoznavanje na jedinstvenom europskom tržištu, to je u tom procesu nezamjenjiva i vrlo važna uloga sajamkih manifestacija i Jadranskog sajma kao organizatora.

Fetić je konstatirao da ovakvi susreti sa sobom nose razmjenu inovacija, iskustava, novih tehnoloških rješenja i dizajna, te tržišnih trendova, što је za svakog sudionika novi izazov, a o ulozi Jadranskog sajma u svemu tome, rekao je: „Ovaj Sajam prepoznat je kao mjesto tradicionalnih susreta proizvodača i predstavnika potrošča, trgovaca i svih drugih uposlenika vezanih za ovu branšu. Oni su na zajedničkom zadatku kako da poruke potražnje sa tržišta namještaja i enterijera i umjetnina stignu do proizvodača, kao i da ponude novog dizajna i kvaliteta proizvoda nađu mjesto na sve zahtjevnijem tržištu. Drvo sa svojim specifičnim svojstvima jest i ostat će nezamjenjiv materijal za stvaranje životnog ambijenta u našem najbližem okruženju.“

Poručio je da Crna Gora mora iskoristiti komparativnu prednost koja se ogleda u kvaliteti drvne sirovine i unaprijediti poslovni ambijent za stvaranje crnogorskog brenda – finalnog proizvoda od drveta.

You may also read!

Međimrski gospodarski forum

Međimurski Gospodarski Forum pokazao smjer daljnjeg razvoja Hrvatske

U prostorijama zgrade VMD Grupe u Zagrebu danas je održan prvi Međimurski Gospodarski Forum u organizaciji Zavičajnog društva Međimurje,

Read More...
Lidl Hrvatska_Global Gap

Svi Lidlovi dobavljači do kraja 2018. imat će certifikat Global G.A.P.

Samo najbolje voće i povrće certificiranih dobavljača Svi dobavljači voća i povrća trgovačkog lanca Lidl Hrvatska će do kraja 2018.

Read More...
katavicivica

Ivica Katavić novi predsjednik Udruženja trgovine HGK

Na sjednici predstavljena analiza trgovine na malo od 2007. do 2018. Udruženje trgovine Hrvatske gospodarske komore održalo je plenarnu sjednicu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.