U Budvi otvoreni 42. Sajam namještaja i 12. Sajam umjetnina „Art Expo“

bujković

U okviru jubilarne, pedesete godine značajnog angažmana Jadranskog sajma u vrlo raznovrsnim privrednim i komercijalnim pothvatima, danas su otvorene dvije međunarodne sajamske manifestacije: 42. Sajam namještaja, opreme za domaćinstva, poslovne prostore i unutrašnju dekoraciju i 12. sajam umjetnina „Art Expo“.

Direktor Jadranskog sajama doc.dr. Rajko Bujković, pozdravljajući prisutne, istaknuo je da je posebno važno što je sajam platforma međunarodnog karaktera. „To je značajna mogućnost za našu provredu da dodatno internacionaliziraju poslovanje kada je u pitanju drvna industrija. Isto tako posebno želim istaknuti činjenicu da 36% izlagača na Jadranskom sajmu prvi put komunicira s tržištem Crne Gore.To je značajna prilika da naše tržište konzumira nove proizvode i primijeni nove tehnologije koje se nude u proizvodnji namještaja. Prisustvom 84 direktnih i indirektnih izlagača iz 14 zemalja i popunjavanjem kompletnog kapaciteta Sajma, ova međunarodna manifestacija u potpunosti je ispunila naša očekivanja, a ne sumnjamo da će biti ispunjena i očekivanja naših izlagača i posjetitelja“ – kazao je Bujković.

Svečano otvarajući 42 sajam namještaja i 12. Sajam umjetnina ispred Ministarstva poljoprivrede i ruralnog razvoja, generalni direktor Direktorata za šumarstvo, lovstvo i drvnu industriju Adem Fetić naglasio je značaj ovemanifestacije na putu daljeg razvoja drvne industrije u Crnoj Gori.

Kako je ključni cilj razvoja svake industrije odnosno svakog proizvodača postizanje konkurentnosti i prepoznavanje na jedinstvenom europskom tržištu, to je u tom procesu nezamjenjiva i vrlo važna uloga sajamkih manifestacija i Jadranskog sajma kao organizatora.

Fetić je konstatirao da ovakvi susreti sa sobom nose razmjenu inovacija, iskustava, novih tehnoloških rješenja i dizajna, te tržišnih trendova, što је za svakog sudionika novi izazov, a o ulozi Jadranskog sajma u svemu tome, rekao je: „Ovaj Sajam prepoznat je kao mjesto tradicionalnih susreta proizvodača i predstavnika potrošča, trgovaca i svih drugih uposlenika vezanih za ovu branšu. Oni su na zajedničkom zadatku kako da poruke potražnje sa tržišta namještaja i enterijera i umjetnina stignu do proizvodača, kao i da ponude novog dizajna i kvaliteta proizvoda nađu mjesto na sve zahtjevnijem tržištu. Drvo sa svojim specifičnim svojstvima jest i ostat će nezamjenjiv materijal za stvaranje životnog ambijenta u našem najbližem okruženju.“

Poručio je da Crna Gora mora iskoristiti komparativnu prednost koja se ogleda u kvaliteti drvne sirovine i unaprijediti poslovni ambijent za stvaranje crnogorskog brenda – finalnog proizvoda od drveta.

Svečano otvorenje ukrasio je ples mažoretkinja i Gradska muzika Budve, a posjetiteljima je ponuđena i tradicionalna primorska poslastica – ruštule.

Pročitajte još vijesti!

posao

Eurostat: Rast stope slobodnih radnih mjesta u prvom kvartalu u EU i Hrvatskoj

Stopa slobodnih radnih mjesta u prvom je ovogodišnjem kvartalu u Europskoj uniji i eurozoni uvećana prema tromjesečju ranije i

Read More...
Čedomir Momčilović, Udruga trgovaca Sjever Plus i Marko Malić, Velpro

Velpro potpisao ugovor o suradnji s Udrugom trgovaca Sjever Plus

Suradnja između najveće hrvatske veleprodajne mreže i udruge malih trgovaca donosi obostrane pogodnosti i predstavlja korak dalje u nastavku

Read More...
JDcom

Google investira 550 milijuna dolara u kineskog diva e-trgovine JD.com

Google će investirati više od pola milijarde dolara u kinesku tvrtku za e-trgovinu JD.com u sklopu nastojanja širenja maloprodajnih

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake