U Istri i dalje više od 200 tisuća turista

In Iz zemlje
turizam

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić u četvrtak je u Rapcu na sastanku s predstavnicima turističkih zajednica s područja Istre ustvrdio kako je iznimno dobra sezona u Hrvatskoj i dalje u tijeku, te da u Hrvatskoj boravi više od 700 tisuća turista od kojih u Istri više od 200 tisuća.

“Glavni dio sezone je iza nas, a uz odlične rezultate na nacionalnoj razini svakako valja naglasiti odličan rezultat Istre, jedine regije na obali koja je u dosadašnjem dijelu godine ostvarila rast turističkog prometa u odnosu na rekordnu 2019. godinu. Vjerujemo i u vrlo dobru posezonu, a usporedno krećemo i s intenzivnim pripremama za 2023. godinu”, kazao je Staničić.

Najavio je kampanje i promotivne aktivnosti za posezonu na tržištima poput Njemačke, Slovenije, Mađarske i Italije, a u fokusu će biti, kako je rekao i domaće tržište na kojem će i ove godine u listopadu biti aktivna akcija Mjesec hrvatskog turizma, odnosno projekt u sklopu kojeg će hrvatski građani, kao i svi ostali gosti koji se zateknu u našoj zemlji, moći koristiti brojne turističke usluge i proizvode po povoljnijim cijenama.

Istarski župan Boris Miletić na sastanku je čestitao svim kolegama i turistički djelatnicima na ostvarenim turističkim rezultatima te ukazao na potrebu daljnjeg održivog razvoja turizma jer tijekom sezone u Istri, ali i u drugim dijelovima Hrvatske postoje veliki pritisci na infrastrukturu i resurse. Pozvao je i na borbu protiv nelegalnog iznajmljivanja i neprijavljivanja gostiju.

Direktor Turističke zajednice Istre Denis Ivošević naglasio je kako je ovo bila vrlo izazovna turistička godina jer, kako je rekao “u okolnostima pandemije, a kasnije i u okolnostima rata u Ukrajini bilo je vrlo teško pripremati sezonu i planirati promociju na emitivnim tržištima”.

“Imali smo i sezonu požara, redukciju vode, ali unatoč svim tim izazovima i okolnostima možemo biti vrlo zadovoljni ostvarenim rezultatima u Istri, koja je u dosadašnjem dijelu godine ostvarila rast od 1,7 posto u odnosu na 2019. godinu” – naglasio je Ivošević dodavši kako će važan pokazatelj uspješnosti sezone biti i prihodi od turističke potrošnje.

Predstavnici turističkih zajednica gradova i općina s područja Istarske županije potvrdili su dobre trendove turističkog prometa pa tako destinacije poput Rovinja, Medulina, Umaga, Funtane ili Vrsara bilježe rast prometa, dok su se destinacije poput Poreča, Pule, Tar-Vabrige, Labina ili Novigrada značajno približile rezultatima iz 2019. godine. Predstavnici turističkih zajednica istaknuli su i bogatu ponudu događanjima na razini destinacija te rast kvalitete smještajne ponude. Ipak, kako se može primijetiti na terenu, postoje i pojedini slučajevi neprijavljivanja gostiju, a govorilo se i o nedostatku kvalitetne radne snage.

Tijekom sastanka najavljeni su i Dani hrvatskog turizma, godišnji susret turističkih djelatnika koji će se ove godine održati u Šibeniku i koji će okupiti više od tisuću sudionika, a govorilo se i o javnim pozivima koje će Hrvatska turistička zajednica raspisati tijekom jeseni za turistički nedovoljno razvijena područja i na koje će svoje projekte moći aplicirati turističke zajednice. Predstavljen je i dosadašnji tijek izrade Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma za razdoblje do 2026. godine, a razgovaralo se i o radu te funkcioniranju sustava eVisitor koji će biti nadograđen i unaprijeđen. (H)

You may also read!

MAGROS 2022 - Naglasak na novim izazovima

MAGROS 2022 – Naglasak na novim izazovima

Tema ovogodišnje 34. tradicionalne konferencije trgovaca i proizvođača MAGROS 2022 bila je vrlo izazovna. Riječ je o trgovini u

Read More...
FORTENOVA

Ugovor o suradnji Fortenova grupe i EI Hrvoje Požar na izradi studije izračuna ugljikovog otiska u Fortenova grupi

Fortenova grupa i Energetski institut Hrvoje Požar potpisali su ugovor o suradnji na izradi studije izračuna ugljikovog otiska Fortenova

Read More...
Vesna Pavković (dm) Helena Nađ

Proizvodi brenda Prirodna kozmetika Helena iz Podgorača od studenog u dm-u

U ponudi dm-a od studenog 2022. godine bit će dostupni proizvodi brenda Prirodna kozmetika Helena iz Podgorača koje je

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design