U ljetnoj sezoni pojede se preko 34 milijuna PIK ćevapa i preko 11 milijuna PIK kobasica

In Istraživanja
PIKaso

Roštilj je uvijek pravi izbor kad su Hrvati u pitanju, bilo da je riječ o druženju s ekipom, gledanju tekme ili obiteljskom posjetu. Ne čudi stoga informacija da se u ljetnoj sezoni pojede preko 34 milijuna PIK ćevapa i preko 11 milijuna PIK kobasica. Navedeno potvrđuje da su se proizvodi iz asortimana Volim roštilj PIK Vrbovca, posljednjih nekoliko godina pokazali kao neizostavan sudionik druženja na otvorenom i roštiljanja.

U povodu nove sezone roštiljanja PIK je lansirao i novu kampanju „PIKaso – Umjetnik roštilja“. Kampanja prikazuje roštiljanje kao umjetnost i inspirira sve da postanu pravi PIKaso za svoju ekipu. Glavna okosnica kampanje je imidž spot s PIKasom u glavnoj ulozi te zabavnom, lako pamtljivom pjesmom u podlozi.

Svima omiljeni klasici – ćevapi, pljeskavice, američki burgeri, kobasice i rebarca, omogućuju brzu i laku pripremu omiljenih remek-jela, a prepoznatljiv okus i širok izbor delicija zadovoljit će i najzahtjevnije ljubitelje roštilja.

You may also read!

Cyber Week Tel Aviv

Hrvatske tvrtke na konferenciji o kibernetičkoj sigurnosti

Više od 500 milijardi eura štete na svjetskoj razini Digitalna ekonomija raste sedam puta brže od ostatka gospodarstva, a do

Read More...
Kurtalj

Novi podrumi za još bolja vina i „Šampeke“

Južne padine Plešivice idealne su za vinogorja na kojima se uzgajaju brojna kvalitetna vina, a mnogi vjeruju kako vinova

Read More...
1-Alen Kajmović i Darko Horvat

Stipendije od 2.800 kuna, dodatne pogodnosti i siguran posao budućim mesarima u Grupi Pivac

Mjesečna stipendija od 2.800 kuna, besplatni udžbenici, naknada za rad na praksi, mogućnost rada za vrijeme školskih praznika, besplatan

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.