U ljetnoj sezoni pojede se preko 34 milijuna PIK ćevapa i preko 11 milijuna PIK kobasica

In Istraživanja
PIKaso

Roštilj je uvijek pravi izbor kad su Hrvati u pitanju, bilo da je riječ o druženju s ekipom, gledanju tekme ili obiteljskom posjetu. Ne čudi stoga informacija da se u ljetnoj sezoni pojede preko 34 milijuna PIK ćevapa i preko 11 milijuna PIK kobasica. Navedeno potvrđuje da su se proizvodi iz asortimana Volim roštilj PIK Vrbovca, posljednjih nekoliko godina pokazali kao neizostavan sudionik druženja na otvorenom i roštiljanja.

U povodu nove sezone roštiljanja PIK je lansirao i novu kampanju „PIKaso – Umjetnik roštilja“. Kampanja prikazuje roštiljanje kao umjetnost i inspirira sve da postanu pravi PIKaso za svoju ekipu. Glavna okosnica kampanje je imidž spot s PIKasom u glavnoj ulozi te zabavnom, lako pamtljivom pjesmom u podlozi.

Svima omiljeni klasici – ćevapi, pljeskavice, američki burgeri, kobasice i rebarca, omogućuju brzu i laku pripremu omiljenih remek-jela, a prepoznatljiv okus i širok izbor delicija zadovoljit će i najzahtjevnije ljubitelje roštilja.

You may also read!

industry

Oporavak europske industrijske proizvodnje u svibnju – u Hrvatskoj blaži pad

Europska industrijska proizvodnja oporavila se u svibnju u odnosu na travanj zahvaljujući ublažavanju mjera suzbijanja pandemije koronavirusa dok je

Read More...
otp_banka

OTP banka snižava kamatne stope za kredite vezane uz NRS

OTP banka je u utorak najavila da od početka kolovoza snižava kamatne stope na kredite građana u eurima i

Read More...
Huawei

Dvoznamenkasti rast Huaweija u prvoj polovici 2020.

Huawei je objavio poslovne rezultate za prvu polovicu 2020. koji pokazuju kako je kompanija u tom razdoblju ostvarila prihod

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.