U ljetnoj sezoni pojede se preko 34 milijuna PIK ćevapa i preko 11 milijuna PIK kobasica

In Istraživanja
PIKaso

Roštilj je uvijek pravi izbor kad su Hrvati u pitanju, bilo da je riječ o druženju s ekipom, gledanju tekme ili obiteljskom posjetu. Ne čudi stoga informacija da se u ljetnoj sezoni pojede preko 34 milijuna PIK ćevapa i preko 11 milijuna PIK kobasica. Navedeno potvrđuje da su se proizvodi iz asortimana Volim roštilj PIK Vrbovca, posljednjih nekoliko godina pokazali kao neizostavan sudionik druženja na otvorenom i roštiljanja.

U povodu nove sezone roštiljanja PIK je lansirao i novu kampanju „PIKaso – Umjetnik roštilja“. Kampanja prikazuje roštiljanje kao umjetnost i inspirira sve da postanu pravi PIKaso za svoju ekipu. Glavna okosnica kampanje je imidž spot s PIKasom u glavnoj ulozi te zabavnom, lako pamtljivom pjesmom u podlozi.

Svima omiljeni klasici – ćevapi, pljeskavice, američki burgeri, kobasice i rebarca, omogućuju brzu i laku pripremu omiljenih remek-jela, a prepoznatljiv okus i širok izbor delicija zadovoljit će i najzahtjevnije ljubitelje roštilja.

You may also read!

Samsung

Samsung Galaxy Note10 i Note10+ predstavljeni u Zagrebu

Nakon službenog predstavljanja u New Yorku, Samsung Galaxy Note10 i Note10+ pametni uređaji predstavljeni su premijerno i u Hrvatskoj.

Read More...
cro

Dubrovnik – tri milijuna noćenja sedam dana ranije nego 2018.

Dubrovnik je ovogodišnje tromilijunto noćenje ostvario 21. kolovoza, što je sedam dana ranije nego 2018. godine, objavila je u

Read More...
london

Velika Britanija i Južna Koreja potpisale trgovinski sporazum

Velika Britanija potpisala je u četvrtak bilateralni trgovinski sporazum s Južnom Korejom, kojim se produljuje dosadašnji režim slobodne trgovine

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.