U vrijeme globalne stagnacije, nove inicijative uvijek su dobro došle

In Sajmovi i izložbe
Simbol-kvalitete

U vremenu globalne invencijske stagnacije, kada se nove inicijative, ideje i projekti teško pokreću, iz Hrvatske je na tržište regije srednje i jugoistočne Europe plasiran još jedan zanimljiv i koristan projekt.

Riječ je o Međunarodnom programu ocjenjivanja kvalitete i promocije najkvalitetnijih prehrambenih proizvoda, pod nazivom „SIMBOL KVALITETE“. Program „SIMBOL KVALITETE“ jedan je od četiri konkretne komplementarne aktivnosti „Projekta promocije zdravlja, značaja zdrave prehrane te kvalitete i sigurnosti prehrambenih proizvoda“. Uz Program „SIMBOL KVALITETE“, jedanput godišnje bit će organizirani, kao njegova važna popratna događanja, Međunarodna znanstveno-stručna i poslovna konferencija “POLJOPRIVREDA U 21. STOLJEĆU, KVALITETA I SIGURNOST PREHRAMBENIH PROIZVODA I ZDRAVLJE POTROŠAČA” te Međunarodna sajamska izložba „HRANA I ZDRAVLJE“, koji će biti upotpunjeni već etabliranim Programom „ZDRAV ŽIVOT ZA KREATIVNIJE PODUZETNIŠTVO“.

Sve aktivnosti i programi imaju za cilj:

  • promociju zdravlja,
  • promociju značaja zdrave prehrane za zdravlje,
  • promociju kvalitetnih prehrambenih proizvoda i njihovu poslovnu afirmaciju na domaćem i inozemnom tržištu
  • promociju značaja kvalitete i sigurnosti prehrambenih proizvoda,
  • promociju i zagovaranje značaja pravilne prehrane za zdravlje.

2

Međunarodni program ocjenjivanja kvalitete i promocije najkvalitetnijih prehrambenih proizvoda „SIMBOL KVALITETE“ ima poslovno-marketinški, zdravstveni i sociološki karakter. Zbog ocjenjivanja te rangiranja proizvoda po kvaliteti, Program ima i natjecateljski karakter. Natjecanje nije komparativnog karaktera te se proizvodi neće međusobno komparirati.

Prilika je ovo za gospodarska/trgovačka društva – i proizvođače i trgovce, za obiteljska poljoprivredna gospodarstva, obrtnike, zadruge, udruge i saveze da, dokazivanjem kvalitete svojih proizvoda, te iste proizvode obogate većom vrijednošću – znakom SIMBOL KVALITETE te da upravo ti proizvodi u percepciji potrošača vremenom postanu simbolom kvalitete. Prilika je ovo za unaprjeđenje lojalnosti potrošača i svjesnosti o imenu proizvoda/marke; da znak SIMBOL KVALITETE, otisnut na ambalaži samo najboljih proizvoda, potvrdi provjerenu kvalitetu i vrijednost proizvoda; da se najbolji proizvodi kvalitetom marke diferenciraju od mnoštva generičkih proizvoda; da se najkvalitetniji proizvodi – sa znakom SIMBOL KVALITETE učine prepoznatljivijim i konkurentnijim na tržištu; da se poveća njihova tržišna vrijednost… Zbog svega toga, Program „SIMBOL KVALITETE“ predstavlja jedinstvenu priliku vlasnicima i proizvođačima prehrambenih brendova i proizvoda te trgovcima, da korisno ulože u dugotrajni i statusni marketing, a da, zauzvrat, dugoročno dobiju mnogostruko više!

Upravo iz ugla proizvođača prehrambenih proizvoda, u današnjem globaliziranom i tehnološki razvijenom svijetu, kada proizvodnja i ponuda višestruko nadmašuju potrebu i potražnju za prehrambenim proizvodima, glavno pitanje koje se nameće je: Kako, u mnoštvu istih i/ili sličnih proizvoda, prodati vlastiti proizvod ? Kako biti prepoznat, cijenjen i preferiran (k)od kupaca?

Jedini ispravan, a dugoročno održiv odgovor je: KVALITETOM PROIZVODA! Svi drugi marketing i brending elementi, poput: cijene, naziva, dizajna, ambalaže… prodaju proizvod kratkoročno. JEDINO KVALITETA PROIZVODA GARANTIRA DUGOROČNU PRODAJU PROIZVODA I PLASMAN DO MILIJUNA KUPACA! Kako govorimo o prehrambenim proizvodima, dakle o proizvodima koje kupci konzumacijom unose u svoj organizam – a time čuvaju i unaprjeđuju ili narušavaju vlastito zdravlje – KVALITETA I SIGURNOST PROIZVODA IMAJU NEPROCJENJIV ZNAČAJ!

3

Iz ugla građana – potrošača dokazani kvalitetni prehrambeni proizvodi imaju prednost i posebno mjesto u odabiru i konzumaciji prehrambenih proizvoda odnosno u ukupnoj životnoj prehrani, kako bi se vlastito zdravlje održalo, unaprijedilo i očuvalo.

Stoga, kako bi i jedna i druga strana bile zadovolj(e)ne, MISIJA Programa „SIMBOL KVALITETE“ je da, stručnim i objektivnim ocjenjivanjem kvalitete: identificira, nagradi, obilježi/označi, afirmira i promovira najkvalitetnije prehrambene proizvode koji nastaju i koji se nude potrošačima na području srednje i jugoistočne Europe, te da na taj način, poticanjem kupnje i konzumacije prehrambenih proizvoda sa znakom SIMBOL KVALITETE, doprinese unaprjeđenju prodaje kvalitetnih proizvoda te unaprjeđenju zdravlja potrošača.

Proizvodi koji će biti ocjenjivani i vedrovani u okviru Programa „SIMBOL KVALITETE“ razvrstani su u sljedeće grupe:

  • Meso i mesne prerađevine, riba i plodovi mora
  • Jaja i proizvodi od jaja
  • Mlijeko i mliječne prerađevine
  • Žitarice i proizvodi od žitarica, brašno i proizvodi na bazi brašna
  • Voće, povrće i prerađevine od voća i povrća
  • Konditorski proizvodi i uživala (čokolada, keksi, sladoled, kava, vegeta, začini i sl.)
  • Voda, slaba bezalkoholna pića, energetski napitci
  • Vino, pivo i likeri (koji imaju do 22% alkohola)
  • Proizvodi bazne prehrambene industrije (šećer, škrob, ulja i masnoće)
  • Prehrambeni dijetetski proizvodi (funkcionalna hrana, dodaci prehrani, biljni pripravci, čajevi, gljive, alge i pčelinji proizvodi)

Neće se ocjenjivati sljedeći proizvodi:

  • Duhan i proizvodi od duhana
  • Žestoka alkoholna pića (koja imaju više od 22% alkohola)
  • Lijekovi i
  • Gotova hrana (kakva se poslužuje u ugostiteljskim objektima)

Program „SIMBOL KVALITETE“ organizira grupa institucija, organizacija, tvrtki i priznatih stručnjaka iz oblasti poljoprivredno-prehrambene industrije, zdravlja i marketinga, predvođena nositeljem svih aktivnosti Društvom za marketing i poslovne usluge „PROMO GLOBAL“ iz Zagreba, a pod pokroviteljstvom Međunarodnog ekonomskog foruma PERSPEKTIVE i Svjetskog kongresa poduzetnika.

Recimo za kraj i to da će najkvalitetniji prehrambeni proizvodi, po ocjeni Stručne komisije (sastavljene od stručnjaka iz više zemalja), zasluženo biti nagrađeni zlatnim, srebrnim i brončanim medaljama, a najbolji od najboljih ponijet će i prijelazni pehar „Šampion kvalitete“. Ove vrijedne nagrade bit će uručene na posebnoj svečanosti u Zagrebu, prvi put potkraj 2020. godine.

You may also read!

nafta

Cijene nafte potonule na najniže razine od veljače

Na svjetskim tržištima prošloga tjedna cijene nafte oštro su pale, spustivši se na razine od veljače ove godine pod

Read More...
vito

Nova pravila EU za radne uvjete

Početkom ovog mjeseca navršio se rok do kojeg su države članice EU-a trebale prenijeti Direktivu o transparentnim i predvidivim

Read More...
industrija

Pad narudžbi njemačkim tvornicama u lipnju blaži od očekivanog

Narudžbe njemačkim tvornicama smanjile su se u lipnju manje nego se očekivalo jer su veće domaće narudžbe djelomično neutralizirale

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design