Učenici Trgovačke škole na znanstvenom skupu

In Konferencije / savjetovanja
djeca

Dana 29.11.2017. učenici 3.bk i 4.ck u pratnji profesorica Marine Šenete, Sanje Kesedžić, Gabrijele Čorković i Mirjane Pavičić sudjelovali su na međunarodnom znanstvenom skupu pod nazivom „Perspektivne trgovine 2017.“ na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Konferencija je počela u 14:00h i sastojala se od dva dijela.

Prvi je vodila prof. ekonomskog fakulteta Blaženka Knežević, a drugi dio prof. Dario Dunković.

djeca 2Organizatori konferencije su bili HGK i Katedra za trgovinu ekonomskog fakulteta. Uvodnu riječ su imali profesorica Marinković i Mladen Malta koji su se zahvalili organizatorima i sudionicima konferencije i upoznali su nas s perspektivnim trgovinama. U prvom dijelu se govorio o trgovini koja se bavi prodajom krivotvorene robe, te popratnim oglasima zastupljenim na internetu. Zatim se govorilo o razlici pravih i lažnih trgovina, sigurnosti n kupaca koji svjesno ili nesvjesno kupuju krivotvorenu robu, te o zajedničkom udruženju e-trgovine i online trgovine radi rješavanja problema krivotvorenja.

Također je svoje mišljenje iznio i predstavnik Atlantic grupe Petar Linić u vidu Cedevita kompanije te govorio o prodaji i marketingu Cedevite, o novim kanalima prodaje, o promjenama boca, pakiranju, kreiranju proizvoda kroz godine uspješnog poslovanja kojem je tajna kvaliteta i dostupnost proizvoda.

Prof. Knežević osvrnula se na istraživanje provedeno na tržištu sportske obuće. (ispitanici su mlađe i srednje dobne skupine), o neograničenom izboru, tradicionalnom i modernom načinu kupnje, te istaknula četiri hipoteze istraživanja: sklonost prema specijaliziranim prodavaonicama, kvaliteti, cijeni i funkcionalnosti obuće. Navela je kako sportska obuća. Navela je kako sportska obuća čini čak 40% od cjelokupne obuće. U prosjeku, ljudi će izdvojiti do 500kn godišnje za par sportske obuće zbog ekonomskog stanja.

Kao kraj prvog dijela dotakli smo se tema vezanih za lojalnost, kartice lojalnosti, o izvozu i uvozu među državama.

Prije stanke je bila diskusija u kojoj su sudjelovali učenici Trgovačke škole s pitanjima:
1. Kako će najava oko u vođenja eura djelovati na izvoz, a kako na unutarnju trgovinu i potrošnju?
2. Hoće li Atlantic grupa imati poteškoća sa plasiranjem svojih proizvoda s obzirom na poteškoće u poslovanju Konzuma?
3. Koliki je vijek trajanja kontejnera?

Drugi dio je počeo u 16:30, u nastavku je bila riječ o rastu C-trgovina. Izlagač je naveo kako se mijenja stil života, pa tako i trgovina. Stavio je središte na kupca; kako je važno njegovo iskustvo i kako je on “epicentar“ potrošnje. Istaknuo je i razvoj kvartovskih prodavaonica, te navodi razloge zašto; lokacija, forma i promocija.

djeca 3Govorilo se i o modularnim objektima na primjeru kontejnera, gradnji vrtića, zgrada i drugih objekata.

Neke od prednosti kontejner gradnje su ušteda vremena, gradnja uz niske troškove, neovisnost gradnje o lošem vremenu i praktičnije proširenje objekata. Kao kraj drugog dijela bile su teme vezane za tržište ekonomije suradnje, uslugama digitalnog tržišta, o pitanju Ubera u Hrvatskoj, o Uberovim nedostatcima, poput osiguranja koje nije obvezno, zakonskih problema, dozvola i auto-taxi usluga o nezaštićenosti europskim pravom i tužbama Ubera od strane HOK-a za nelojalnost. Te o sličnim uslugama poput Spin city (car sharing) i Nextbike (najam bicikla).

Drugi dio je završio temom o zaštiti potrošača na tržištu u 17:30. te smo svi bili pozvani na zajedničko druženje na domjenak.

Pripremile: Gabrijela Kolić, Dorotea Notersberg i Lana Hrastić uz mentoricu Anu Špoljarić

You may also read!

Međimrski gospodarski forum

Međimurski Gospodarski Forum pokazao smjer daljnjeg razvoja Hrvatske

U prostorijama zgrade VMD Grupe u Zagrebu danas je održan prvi Međimurski Gospodarski Forum u organizaciji Zavičajnog društva Međimurje,

Read More...
Lidl Hrvatska_Global Gap

Svi Lidlovi dobavljači do kraja 2018. imat će certifikat Global G.A.P.

Samo najbolje voće i povrće certificiranih dobavljača Svi dobavljači voća i povrća trgovačkog lanca Lidl Hrvatska će do kraja 2018.

Read More...
katavicivica

Ivica Katavić novi predsjednik Udruženja trgovine HGK

Na sjednici predstavljena analiza trgovine na malo od 2007. do 2018. Udruženje trgovine Hrvatske gospodarske komore održalo je plenarnu sjednicu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.