Udio hrvatskih dobavljača u SPAR-u dosegnuo visokih 77 posto

In Trgovina na malo
spar

SPAR Hrvatska pokrenuo je veliku kampanju „Da! Domaće je!“ kojom na svojim policama nastavlja prednost davati domaćim dobavljačima. Udio hrvatskih dobavljača u ukupnom prehrambenom asortimanu već sada iznosi 77 posto, čime SPAR potvrđuje svoju posvećenost hrvatskoj kvaliteti, ali daje i velik doprinos domaćem gospodarstvu.

Trenutno SPAR surađuje s čak 400 malih, srednjih i velikih hrvatskih dobavljača i taj broj neprestano raste. Samo od travnja ove godine broj domaćih dobavljača povećao se za 5,8 posto, a najveći rast ove godine zabilježen je u kategorijama svježeg voća i povrća te u kategoriji vina.

Plasiranjem svojih proizvoda kroz SPAR-ovu prodajnu mrežu velik broj domaćih dobavljača postigao je značajan rast te je upravo nastavak takvog trenda cilj nove kampanje „Da! Domaće je!“. Jedan od načina kojim SPAR podržava domaće dobavljače je uključivanje njihovih proizvoda u svoje robne marke. Tako, na primjer, u sklopu S-Budget robne marke SPAR surađuje s 50-ak dobavljača u Hrvatskoj.

„SPAR Hrvatska od prvog dana poslovanja surađuje s hrvatskim dobavljačima. Kupcima želimo ponuditi kvalitetne hrvatske proizvode bilo da je riječ o malim proizvođačima i OPG-ovima ili srednjim i velikim tvrtkama. Nakon što smo im omogućili plasiranje proizvoda u našim trgovinama u cijeloj Hrvatskoj, ovom kampanjom želimo im dati dodatnu vidljivost među našim kupcima. Hrvatski proizvodi vrhunske su kvalitete i cjenovno konkurentni te će SPAR i dalje podržavati hrvatske partnere“, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Kako bi povećao prepoznatljivost domaćih proizvoda, SPAR je nedavno pokrenuo novu robnu marku „Vrtovi Hrvatske“ u koju je za sada uključio 30-ak domaćih dobavljača. Na policama su se tako našli proizvodi dobavljača iz gotovo cijele Hrvatske. U planu je u tu liniju uključiti što veći broj OPG-ova.

You may also read!

Iva Bahunek

Iva Bahunek dobitnica nagrade „The Great Sea Award“

U posljednjih 6 godina, na svjetskoj karti glavnih događanja u turističkom svijetu, nametnuo se kongres pod nazivom Mediterranean Tourism

Read More...
Forum Berlin

Burilović: Pristup njemačkom tržištu nije lagan, ali naše tvrtke su konkurentne

Održan Njemačko-hrvatski gospodarski forum „Njemačka je naš najvažniji vanjskotrgovinski partner i četvrti najveći izravni strani investitor u našu zemlju. Iako

Read More...
cappelli

Gastronomija sve važnija i daje dodatnu kvalitetu turizmu

Ministar turizma Gari Cappelli i i njegov pomoćnik Tonči Glavina u utorak su na Otvorenom danu Visoke škole Aspira

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.