Udruživanje i zajednički nastup ključni za vinski marketing

In HoReCa
vinski

„HGK će i dalje brendom Vina Croatia Vina Mosaica i vlastitim sredstvima i sredstvima vinskih omotnica, EU fondova, raditi na međunarodnoj promociji hrvatskih vina. Međutim, za snažniju nacionalnu promociju trebamo jačati naše regionalne organizacije. Njihovo financiranje u budućnosti treba postati stabilna stavka u državnom proračunu. Stoga i ovim putem pozivam naše vinare da po uzoru na slavonsku udrugu Graševina Croatica registriraju udruge Vino Dalmacije, Središnju bregovitu Hrvatsku i Vinistru kao regionalne organizacije jer je to ključna pretpostavka za snažnije državne potpore i provedbu Zakona o vinu u dijelu koji se tiče marketinga,“ rekao je potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam Dragan Kovačević na konferenciji VinMarKon, prvoj hrvatskoj konferenciji o vinskom marketingu, koja je danas u zagrebačkom Internationalu okupila vinare, vinske profesionalce i ljubitelje vina te predstavnike sektora HoReCa.

Cilj je procijeniti postojeću strategiju vinskog marketinga i definirati smjernice za unaprjeđenje brendiranja.

Krunoslav Karalić, pomoćnik ministra poljoprivrede za poljoprivredno zemljište, biljnu proizvodnju i tržište, rekao je da je dvije trećine hrvatskih vina u kategoriji kvalitetnih i vrhunskih vina, no da bismo se pozicionirali na međunarodnom tržištu kao vinarska zemlja svakako je jako važno ulagati u marketing. Upravo je Ministarstvo Zakonom o vinu iz 2019. uspostavilo sustav marketinškog označavanja vina i četiri marketinške regije na temelju strategije Hrvatske gospodarske komore i Udruženja vinarstva HGK.

„Kroz vinsku omotnicu uveli smo novu mjeru, promocije vina na tržištima trećih zemalja. Reagirali smo brzo i mjerama nakon korone, za destilaciju i skladištenje vina vrijednosti od 43 milijuna kuna,“ naglasio je Karalić o mjerama koje je Vlada RH usvojila prošli tjedan na temelju prijedlog HGK.

U sklopu konferencije predstavljen je i utjecaj koronavirusa na vinsko tržište, zatim važnost udruživanja vinara i zajedničkog nastupanja na tržištu i smjernica za izradu poslovnog i marketinškog plana u vinskoj industriji. Glavni organizator konferencije je Udruga Vinoljupci, u suradnji s partnerima – tvrtkama diWine j.d.o.o i Zlatne riječi j.d.o.o.

You may also read!

industry

Oporavak europske industrijske proizvodnje u svibnju – u Hrvatskoj blaži pad

Europska industrijska proizvodnja oporavila se u svibnju u odnosu na travanj zahvaljujući ublažavanju mjera suzbijanja pandemije koronavirusa dok je

Read More...
otp_banka

OTP banka snižava kamatne stope za kredite vezane uz NRS

OTP banka je u utorak najavila da od početka kolovoza snižava kamatne stope na kredite građana u eurima i

Read More...
Huawei

Dvoznamenkasti rast Huaweija u prvoj polovici 2020.

Huawei je objavio poslovne rezultate za prvu polovicu 2020. koji pokazuju kako je kompanija u tom razdoblju ostvarila prihod

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.