Uskoro u Poreču: Kupujmo hrvatsko – hrvatski proizvod za hrvatski turizam

In Sajmovi i izložbe
porec

Vrijeme održavanja: 25.03.2020. – 26.03.2020.

Hrvatska gospodarska komora poziva vas na specijalizirani projekt Kupujmo hrvatsko – hrvatski proizvod za hrvatski turizam, koji će se održati u srijedu i četvrtak, 25. i 26. ožujka u sportskoj dvorani Žatika u Poreču.

Želja je HGK specijaliziranim projektom Kupujmo hrvatsko – hrvatski proizvod za hrvatski turizam na jednome mjestu okupiti i povezati proizvođače domaćih proizvoda i pružatelja usluga s turističkim sektorom. Komora će za sve izlagače na toj akciji osigurati odaziv direktora nabave najvećih hotelskih lanaca, neovisnih hotela, malih i obiteljskih hotela, ugostitelja i drugih pružatelja usluga u turizmu s područja Republike Hrvatske. Drugoga dana projekta održat će se panel rezerviran za vodeće gospodarstvenike iz svijeta turizma, trgovine, IT sektora, drvne i prehrambene industrije. Panel je nazvan Razvoj destinacije kreiranjem novih proizvoda koji ne ovise samo o suncu i moru i posvećen je razvoju kreativnih rješenja za učinkovitije i odgovornije donošenje odluka u turizmu.

Akcija omogućuje predstavljanje proizvoda:

  • na izlagačkim prostorima (štandovima) u sajamskom ozračju
  • na dogovorenim B2B susretima u posebnoj VIP B2B prostoriji
  • u financijskom kutku
  • predstavljanjem na glavnoj pozornici.

Internet, voda i struja dostupni su bez dodatne naknade.

Popust za partnere svih akcija Kupujmo hrvatsko i nositelje znakova Izvorno hrvatsko i Hrvatska kvaliteta u 2020. godini: 50 posto na navedene cijene osnovnih paketa štanda.

Planirate li prodavati svoje proizvode ili usluge tijekom ove akcije, podsjećamo da ste obvezni izdavati fiskalne račune.

Napomena:

Molimo vas da prijavni obrazac iz pratećih dokumenata na ovoj stranici pošaljete ispunjen najkasnije do 18. ožujka 2020. godine kako bismo sa sigurnošću potvrdili vaš prostor, na e-adrese: kupujmohrvatsko@hgk.hr i/ili tbuic@hgk.hr.

Kod prijava su obavezni potpuni matični podaci (Naziv partnera, OIB / VAT ID, Adresu i Grad – točno kako je navedeno u Sudskom registru, Registru obrtnika, Registru udruga…), odnosno kod fizičkih osoba, podatke s identifikacijskog dokumenta (Ime i Prezime, OIB, Adresa, Grad).

Zbog ograničenog broja tipskih štandova koji će biti smješteni prema mogućnostima izložbenog prostora, prijave za pojedine tipove štandova iz prijavnog obrasca zaprimat ćemo do popunjenja broja tog tipa štanda, o čemu ćete biti obaviješteni u trenutku prijave.

Upute za registraciju na B2B PLATFORMU dostavit ćemo prijavljenim izlagačima do 1. ožujka 2020. godine.

Prijaviti se možete ispunjavanjem prijavnog obrasca.

You may also read!

ICEL 2020

Održana 10. Međunarodna konferencija o učenju za poduzetništvo – ICEL 2020

Jubilarna 10. Međunarodna konferencija o učenju za poduzetništvo – ICEL održana je u petak, 20. studenoga u online okruženju. Glavna

Read More...
Damir Zoric

HUP: Zatvaranje objekata ugrožava gospodarstvo i radna mjesta

Zatvaranjem ugostiteljskih objekata ugrožava se opstojnost gospodarstva i radna mjesta, istaknuli su u srijedu iz Hrvatske udruge poslodavaca (HUP)

Read More...
konobar

Hrvatska obrtnička komora: obeštećenje obrtnika zbog zatvaranja je imperativ, možemo razgovarati samo o uvjetima njegovog provođenja

Hrvatska obrtnička komora smatra kako će Vlada RH biti spremna na kompenzaciju obrtnicima kojima se onemogući rad te traže

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.