Uspjeh hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina Ribola

Ribola

Za tvrtku Ribola i ova poslovna godina u znaku je kontinuiteta višegodišnjeg rasta, s prihodima od oko 500 milijuna kuna u prošloj, i prosječnim godišnjim stopom rasta od 18% u posljednjih par godina, koje ostvaruju kroz 77 trgovina u oko 16.500 metara četvornih trgovina. Trgovine se nalaze na području Dalmacije, točnije od Šibenika do Zaostroga, na području Dalmatinske zagore te velikih srednjodalmatinskih otoka.

Tvrtka je sinoć u Kaštel Kambelovcu, gdje je na jučerašnji dan prije točno 25 godina i osnovana, za svoje djelatnike, poslovne partnere i sve kupce i posjetitelje organizirala pravu dalmatinsku feštu uz obilje hrane, glazbe i humora. Razloga za slavlje itekako imaju, ne samo uslijed dvoznamenkastog rasta kojeg godinama ostvaruju već i činjenice da su se doista od osnutka, a posebno posljednjih pet godina, kvalitetnom poslovnom politikom pozicionirali kao ‘najbolji susjed’, kako i sam slogan tvrtke kaže. Osnovna djelatnost nije se mijenjala od samih početaka, riječ je o trgovini na malo, pretežno hranom i pićima, no ono što se mijenjalo i povećavalo su zaposlenici kojih danas ima 620. Ribola je sve vrijeme postepeno i umjereno rasla, a najveći skokovi počinju od kada je tvrtka preuzela 13 Dioninih trgovina u Dalmaciji.

Ta 2013. godina bila je ujedno i investicijski najzahtjevnija jer je iste godine izgrađena i otkupna stanica voća i povrća s ciljem povećanja kvalitete ponude u Ribolinim prodavaonicama, kao i plasiranje proizvoda mnogih hrvatskih, obiteljsko poljoprivrednih gospodarstava, lokalnih pekarnica i malih proizvođača. Taj je cilj i ostvaren jer je samo prošle godine od domaćih proizvođača tvrtka otkupila voća i povrća u vrijednosti 14 milijuna kuna, potičući na taj način njihovu proizvodnju, a s druge strane osiguravajući jednostavnost kupnje domaćih proizvoda.

Investicijski ciklus se i nastavio, pa je vrijednost investicija u 2016. godini iznosila 20 milijuna kuna te se isto toliko planira ostvariti do kraja tekuće godine. Investicije se pretežno odnose na otvaranje novih poslovnih objekata te razvoj asortimana i usluga.

Igor Milas
Igor Milas

„Obilježavanje 25 godina Ribole simboličan je trenutak kada svi skupa na kratko zastanemo, osvijestimo da radimo dobar posao, gradimo zdravu, pozitivnu priču i optimistični smo. Gledamo naprijed kako poboljšati poslovanje, ići u susret i prilagođavati se najnovijim tehnologijama i novitetima u maloprodaji. Samo u ovoj godini je dovršeno ili su u tijeku i novi investicijski projekti unutar naše djelatnosti jer držimo da smo u tome najbolji.“ – izjavio je Igor Milas, direktor Ribole.

Paralelno s rastom prihoda svake se godine povećava se i udio koji tvrtka kroz sponzorstva i donacije ulaže u lokalne zajednice u kojima posluje. Brojne su sportske, kulturne, humanitarne i druge udrugama koje pomažu, te je iznos donacija i sponzorstava samo u 2016. g. iznosio 650.000 kuna.

Tokom godina Ribola je postala sinonim za dostupne i ugodne kvartovske trgovine u srednjoj Dalmaciji. Do 2005. godine razvila se u malu obiteljsku tvrtku sa ukupno 9 prodavaonica i 40-ak zaposlenih. Od 2005. godine u 100-postotnom je vlasništvu tvrtke Nird d.o.o. od kada ujedno bilježi i znatan rast tržišnog udjela u maloprodaji na području srednje Dalmacije.

Dostupnost, širok asortiman proizvoda s naglaskom na domaće proizvođače, povoljne cijene i ljubaznost osoblja najveće su prednosti ove tvrtke. Napomenimo i da je Ribola jedna od najvećih članica Ultra Gros grupe koja ukupno broji 21 članicu, a s prihodima od 4 milijarde kuna na razini grupe doseže treće mjesto u sektoru te zauzima 11% tržišta.

Pročitajte još vijesti!

panel

Opstanak malih trgovaca je važan

Opstanak malih trgovaca-obrtnika je važan, no treba iskoristiti prednosti koje im nudi udruživanje, ulagati u objekte i modernizirati poslovanje,

Read More...
buzet

Dalić u Buzetu potpisala ugovor za projekt uređenja poduzetničkog inkubatora

Potpredsjednica Vlade i ministrica gospodarstva, poduzetništva i obrta Martina Dalić i buzetski gradonačelnik Siniša Žulić potpisali su u ponedjeljak

Read More...
auto-el

Europa mora udružiti snage na proizvodnji baterija za električne automobile

Europa mora proizvoditi vlastite baterije za električne automobile kako u utrci u području e-mobilnosti ne bi izgubila korak sa

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!